Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Stevellä on todennäköisesti stylisti joka ton tyylin on päättänyt ja siitä pidetään kiinni viimeiseen asti, jossain kohtaa sitä ehkä muutetaan ja se pidetään sitten taas pitkään, toi on tietty juttu vain joissain jenkkifirmoissa että vedetään se ihan överiksi. Mun epäilys on että kun steve ei ole "näkösällä" niin sillä ei ole mitään noista vaatekappaleista lähelläkään.

Tai ehkä Stevea ei kiinnosta paskaakaan kummoset vaatteet sillä on ja pitää noita koska ne on mukavat pitää?

Ai tietty juttu jenkkifirmoissa...:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai ehkä Stevea ei kiinnosta paskaakaan kummoset vaatteet sillä on ja pitää noita koska ne on mukavat pitää?

Ai tietty juttu jenkkifirmoissa...:)

Tarkoitin sitä että se ulospäin annettava imago on niin iso juttu että se suunnitellaan etukäteen. On myös mahdollista että se pitää itse noista vaatteista.. Yritin googlen kuvahaulla hakea kuvia miehestä mutta suurin osa on kännykkäkuvia, sieltä löytyi muutamia kuvia muissakin vaatteissa, mutta vastaavasti noi samat kuteet näky parissa "ei esittely tilaisuus" -kuvassa.

Tarkoitin sitä että se ulospäin annettava imago on niin iso juttu että se suunnitellaan etukäteen. On myös mahdollista että se pitää itse noista vaatteista.. Yritin googlen kuvahaulla hakea kuvia miehestä mutta suurin osa on kännykkäkuvia, sieltä löytyi muutamia kuvia muissakin vaatteissa, mutta vastaavasti noi samat kuteet näky parissa "ei esittely tilaisuus" -kuvassa.

Jep jep, näytäppä mulle Larry Ellison tai Michael Dell samoissa kuteissa 12 vuotta. Kyllähän sen imagon on oltava niin vitun tärkee, että on pakko kiskasta aina juoksulenkkarit, siniset farkut ja musta paita päälle.

No onpa mikkisofta nyt lähtenyt aika mauttomalla tielle. Onnea vaan...
Hah, ja oikeasti luulette ettei Apple ole tehnyt vastaavaa vaikka kuinka monta kertaa? Niin, ja tässä vastaava Applen sivusto: http://www.apple.com/why-mac/ "PC this, PC that..."

Ainoa ero että Mikkisoftan sivulla otsikot provoaa muutaman prosentin enemmän?

Tuo nyt on täysin normaalia kun on kyse kahdesta täysin erilaisesta järjestelmästä samaan tarkoitukseen.

EDIT: Niin, ja Applen "Get a Mac" tv-mainokset ei ollut ollenkaan provoa? Nehän on pelkkää pilkkaamista, mut kyse on komediasta niin se on ok?

Hah, ja oikeasti luulette ettei Apple ole tehnyt vastaavaa vaikka kuinka monta kertaa? Niin, ja tässä vastaava Applen sivusto: http://www.apple.com/why-mac/ "PC this, PC that..."
Hah, ja oikeasti näit jostain, että mä luulin yhtään mitään, kun postasin pelkän otsikon ja linkin?

Tuo nyt on täysin normaalia kun on kyse kahdesta täysin erilaisesta järjestelmästä samaan tarkoitukseen.
No valitettavasti. Vituttelee lähinnä se, että 90% mainituista "ongelmista" on lähinnä käyttäjäkohtaisia subjektiivisia näkemyksiä; mikä nyt ketäkin kiinnostaa ja mitä pitää tärkeänä. Osa sitten onkin pelkkää paskapuhetta kun ne on fiksattavissa niin helposti.

Hah, ja oikeasti näit jostain, että mä luulin yhtään mitään, kun postasin pelkän otsikon ja linkin?
Myönnetään, olisi pitänyt vain Ripeä siteerata. Tosin sun kommentissa oli itse otsikko ja linkki, siitäkin syystä mukana.

No valitettavasti. Vituttelee lähinnä se, että 90% mainituista "ongelmista" on lähinnä käyttäjäkohtaisia subjektiivisia näkemyksiä; mikä nyt ketäkin kiinnostaa ja mitä pitää tärkeänä. Osa sitten onkin pelkkää paskapuhetta kun ne on fiksattavissa niin helposti.
Totta, sama se on tosin Applen vastaavalla sivulla. Kummallakin sama, se on miten sen on itse kokenut. Varmasti jos lähdet alusta asti Mac linjalle, niin PC on hankala käyttää, mutta sama se on toisin päin. Pitkän linjan PC käyttäjälle Mac on aivan yhtä epälooginen kuin vice versa. Valitettavaa on se, että ne ylipäätään ovat niin erilaisia. Kuilu vaan kasvaa.

Totta, sama se on tosin Applen vastaavalla sivulla. Kummallakin sama, se on miten sen on itse kokenut. Varmasti jos lähdet alusta asti Mac linjalle, niin PC on hankala käyttää, mutta sama se on toisin päin.
Jep, tarkoitin itsekin siis molempia leirejä tuossa viimeisimmässä kappaleessa.

Myönnetään, olisi pitänyt vain Ripeä siteerata. Tosin sun kommentissa oli itse otsikko ja linkki, siitäkin syystä mukana.

Totta, sama se on tosin Applen vastaavalla sivulla. Kummallakin sama, se on miten sen on itse kokenut. Varmasti jos lähdet alusta asti Mac linjalle, niin PC on hankala käyttää, mutta sama se on toisin päin. Pitkän linjan PC käyttäjälle Mac on aivan yhtä epälooginen kuin vice versa. Valitettavaa on se, että ne ylipäätään ovat niin erilaisia. Kuilu vaan kasvaa.

Juuh tiedän, että Apple on vastaavaa tehnyt ja yhtä mautonta se on mielestäni. Taitaa olla jopa enemmän harrastanut näitä mollaamisia. Itse käytän sulavasti kaikkia OS:ssiä ilman sen suurempia kiihkoja, jokaisella kun on paikkansa ja käyttötarkoituksensa. Kivahan se toki olisi jos yhdellä pärjäisi...

Kieli poskessa kirjotettua läppää microsoftilta. Eikai ne tosissaan oo kirjottanu, että hiiri toimii erilailla macissa. Sitkeästi tuntuu elävän tuo myytti yksi nappisuudesta macissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom