Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Niin, no näitähän löytyy. Ei sen aina tribaali tartte olla. Onko sillä peritaatteessa enää väliä, tatuoiko jonkun bändin kuvan, vai firman logon? Toki jos nyt on pienessä laatikossa, niin ehkä sieltä ei osaa katsoa, että ei noissa niin kamalaa eroa lopuksi olekaan.

En minä kyllä ottaisi Morrisonin tatskaa, enkä kyllä Applenkaan logoa.

Jim%20morrison_01.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt paloi mullakin lopullisesti käämit PC:n käyttöön.

Päivästä meni tunteroinen koneelle kirotessa - enkä tosiaan ala opettelemaan yhtään ajuria, formatointia tai mitään muutakaan pöllöilyä työpäivän kesken. Hommasin siis MacBookin tuskissani.

Suht helpolta tämä peruskäyttö tuntuu ilman mitään ohjeita. Silti olisi mukavaa, jos joku linkittäisi jonkun peruskäyttöohjeen tämän härpättimen käytöstä. Mieluusti mallia idiootti.

Nimim. Miten tällä pyyhitään "eteenpäin"? Siis kumitetaan pois seuraava sana, ei edellinen...:)

Edit: Luonnollisesti firman kaikki It-hemmot ovat PC jamppoja, joten ei apua.

Viimeksi muokattu:
alt + backspace = sana pois normaalisti
fn + alt + backspace = sana pois edestä
fn + backspace = kirjain pois edestä

Aina voi teihin pikku nahkakarhuihin luottaa! Iso kiitos!

Kahvit koppalakista kuulostaa helvetin kiehtovalta. Mä otan Mike kalukukkaron mukaan, niin voin piffata...

Aina voi teihin pikku nahkakarhuihin luottaa! Iso kiitos!

Kahvit koppalakista kuulostaa helvetin kiehtovalta. Mä otan Mike kalukukkaron mukaan, niin voin piffata...
Pistä infoa kun kerkeet, kyl tässä joku rako Aimolle ja etenkin porkkanalle löytyy.

Pistä infoa kun kerkeet, kyl tässä joku rako Aimolle ja etenkin porkkanalle löytyy.

Yhtä varmasti, kuin porkkanat kasvavat pystyyn!

Jumalauta. Aika kätsää. Pitäs varmaan opetella enempi. Sama toimii kait PC:ssäkin jotenkin?

Ratkaisematon kysymys vielä viisaille.

Kun scrollaan selainta alas tai ylöspäin, niin onko mun hiissattava tuota Airin padiä jatkuvasti ylösylösylösylös, vai onko olemassa joku fiksumpi tapa scrollata ruutua kerralla kunnolla ylöspäin. Esim joku Palle Runqvist tyyppinen rannehiissausmanööveri, jolla pääsen kerralla esim ruudun ylös saakka?

T: Tampio

Ratkaisematon kysymys vielä viisaille.

Kun scrollaan selainta alas tai ylöspäin, niin onko mun hiissattava tuota Airin padiä jatkuvasti ylösylösylösylös, vai onko olemassa joku fiksumpi tapa scrollata ruutua kerralla kunnolla ylöspäin. Esim joku Palle Runqvist tyyppinen rannehiissausmanööveri, jolla pääsen kerralla esim ruudun ylös saakka?

T: Tampio
Shift + space = ylöspäin
Space = alaspäin

Joo kaikkea sitä taas oppii, vaikka luulee tietävänsä lähes kaiken. En tiedä tuleeko tarvittua, mutta tiedämpä kuitenkin nyt tämänkin :D

Kyllä toi macci on hiton tyylikäs. Oon pitkään himoittanut ostaa macbook pro mutta ei viitsisi pistää 1000+e kun tämä PC myös riittää mun käyttöön, eli surffailuun.

Työläppäri sitten erikseen johon ei macci vain käy.

Herätetään keskustelua vähän. Eli iPad vs. HP slate. iPad on tunnetusti helvetin iso iPhone ilman puhelintoimintoa ja Flash-tukea. HP Slate taas on läppäri ilman näppäimistöä? Flash-tuella HP Slate lyö iPadin 100-0.

http://www.youtube.com/watch?v=-p-RZAwQq0E

Remote desktopilla HP Slate käy vaikka kaukosäätimenä omassa kotiteatterissa. jos PC toimii kotiteatterin keskuksena. Onnistuuko moinen iPadillä? Ja PC:issä Blu-Ray alkaa olemaan aika standardikamaa ja Mac-käyttäjät voi siitä ainoastaan unelmoida.... tai ostaa ulkoisen aseman? Johdottomassa ympäristössä ulkoinen asema on kuitenkin kirosana.

Nyt pahasti näyttää siltä, että PC vie Applea kuin pässiä narussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom