Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sekä MacBook että Mac Mini päivitetty. No problem. :wtf:

Mä vedin ton päivityksen iMaciin ja uuteen MacBookiin eikä mitään ongelmia.
Musta Macbook päivitetty ilman ongelmia.
Sekä MacBook että Mac Mini päivitetty. No problem. :wtf:

...toisin sanoen päivityksenne on onnistunut ihan samalla tavalla kuin ~99 % Mac-käyttäjistä. Itsekin nähnyt "muutaman" .7 -päivityksen ajon, enkä ole vielä päässyt korjauspartiotehtäviin.

...toisin sanoen päivityksenne on onnistunut ihan samalla tavalla kuin ~99 % Mac-käyttäjistä. Itsekin nähnyt "muutaman" .7 -päivityksen ajon, enkä ole vielä päässyt korjauspartiotehtäviin.
Mistä siis moinen helevetillinen haloo? :D

Koska osa asennuksista ei onnistunu ja macistit ei tienny mitä tekee.

"Käyttäjät ovat muun muassa joutuneet yrittämään päivityksen lataamista useaan otteeseen." Ja muita ylitsepääsemättömiä ongelmia. Myös BSoDia on pukannut, pics or didn't happen.

Mun molemmat koneet (macbook pro, imac) jumi boottiin (sulki kaikki ohjelmat ja jäi pyörittään rantapalloa) ton päivityksen yhteydessä. Sammutin napista ja lähti toimimaan ok.

Homma siis paketissa ;) ja asia käsitelty ja taputeltu.

Kauhee haloo nousee kun alle prosentilla käyttäjistä on jotain ongelmia päivityksen kanssa.
Kaikki kenellä päivitys onnistuu ilman sen kummempia tapahtumia, ei juurikaan pidä mekkalaa asiasta.
Mutta niinhän se menee aina.

Kyllähän tuosta nyt pitää haloo noustakki. Ostin mäkin siinä toivossa että tämmösiltä hommilta säästys, onneksi tuo uus versio asentu ilman ongelmia. Kuitenki tässä viimeaikoina jotenki applen kurssi omissa silmissä laskenu just tämmösten ongelmien takia. Ei taida uudet mäkit kestää enää samallalailla ku vanhemmat mallit joita jotku sanoo käyttävänsä ilman ongelmia yli 5 vuotta. Varmaan takuuajan jälkeen nää uudet jo alkaa sanoon itteään irti.

Laittakaa nyt jokainen mäkimies vuorollaan miten päivitys meni kivasti ja maassa kaikki hyvin. :D Kyllä noita asennusongelmia ja "säätöjä" tulee sinne mäkkipuolelle ihan varmasti, mutta ehkä se ei kuitenkaan maailmaa kaada.

Jee, nyt on Lenovon T500 kannettavana, eikä tarvi enää käyttää makkia. :dance: Vielä kun saan tuon makin myytyä pois niin tulee tästäkin taas mac-vapaa asunto. Eilisestä asti olen Lenovoa käyttänyt ja kyllähän tuo macbook pro jää rakenteeltaan rimpulaksi verratessa. Akkukin kestää yli tuplaten sen, mitä macissa uutena eli n. 7h wlanilla surffatessa. Tuota pitää myös sylissä ihan mielellään, koska se ei lämpene käytännössä ollenkaan, mpc:ta ei viitsi pitkiä aikoja sylissään pitää kuumumisen takia. Ääntä on myös hieman vähemmän kuin mbp:ssa. Positiivisena yllätyksenä tuli integroidun 3G:n mukana gps. Toucpad on selvästi pienempi kuin mpc:ssä eikä tue kahden sormen vieritystä. Vieritys tosin onnistuu yhdellä sormella touchpadin oikeasta- ja alareunasta. Eroa ei tuon suhteen siis hirveästi tule koneiden välillä.

Ensin F-Secure ja nyt Trend Micro. Kyllä markkinamiehet koittaa epätoivoisesti saada tuotteitaan kaupaksi näin lama-aikana. :hyvä:

Taitaa olla parhaillaan ainakin yksi omppukoneista koostuva bottiverkko olemassa, joten ei tuo nyt ihan turhaa enää ole.

Taitaa olla parhaillaan ainakin yksi omppukoneista koostuva bottiverkko olemassa, joten ei tuo nyt ihan turhaa enää ole.
Joka lienee saanut alkunsa Photoshopin ja iWorkin piraattiversioiden mukana tulleista pöpöistä. Ei noin tyhmiltä käyttäjiltä voi suojautua parhaimmallakaan käyttöjärjestelmällä vaikka siihen olisi asennettu millainen tietoturvaohjelmisto tahansa. :D

Voisi Applen käyttäjät silti hyväksyä sen tosi asian, että sillekkin tullaan jatkossa raaputteleen troijalaisia ja viruksia. Ite oon wintoosa miehiä ja eipä tälläkään oo montaa kertaa ongelmaa ollut virusten ja troijalaisten kanssa kun on suojaukset kunnossa. Tosin jos ottas palomuurin käytöstä ja niin olis kone varmasti hetkessä täynnä paskaa. Crimson puhuu asiaa siinä mielessä,että suurin osa viruksista ja madoista leviää kt:stä huolimatta juuri näiden idioottien toimesta,jotka eivät pidä suojauksia kunnossa ja klikkaavat jokaiseen linkkiin kyseenalaistamatta.

Niin ja vielä tosta,että en voi ymmärtää käyttäjiä jotka asentelee torrent ja muuta piraattisoftaa ajattelematta,että samassa paketissa voi olla joko ihan eri ohjelma tai troijalainen mukana. Itse en lataa mitään softaa jos seedaajia ei ole satoja, ja silloinkin kannattaa olla aika epäileväinen.

Voisi Applen käyttäjät silti hyväksyä sen tosi asian, että sillekkin tullaan jatkossa raaputteleen troijalaisia ja viruksia. Ite oon wintoosa miehiä ja eipä tälläkään oo montaa kertaa ongelmaa ollut virusten ja troijalaisten kanssa kun on suojaukset kunnossa. Tosin jos ottas palomuurin käytöstä ja niin olis kone varmasti hetkessä täynnä paskaa. Crimson puhuu asiaa siinä mielessä,että suurin osa viruksista ja madoista leviää kt:stä huolimatta juuri näiden idioottien toimesta,jotka eivät pidä suojauksia kunnossa ja klikkaavat jokaiseen linkkiin kyseenalaistamatta.

Niin ja vielä tosta,että en voi ymmärtää käyttäjiä jotka asentelee torrent ja muuta piraattisoftaa ajattelematta,että samassa paketissa voi olla joko ihan eri ohjelma tai troijalainen mukana. Itse en lataa mitään softaa jos seedaajia ei ole satoja, ja silloinkin kannattaa olla aika epäileväinen.

Noh, hyvänä nyrkkisääntönä voi mun mielestä pitää että ostaa rehellisesti softat kaupasta niin ei tarvi edes miettiä onko mukana haittaohjelmia. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom