Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä vedin ton päivityksen iMaciin ja uuteen MacBookiin eikä mitään ongelmia.
Musta Macbook päivitetty ilman ongelmia.
Sekä MacBook että Mac Mini päivitetty. No problem. :wtf:
Mistä siis moinen helevetillinen haloo? :D...toisin sanoen päivityksenne on onnistunut ihan samalla tavalla kuin ~99 % Mac-käyttäjistä. Itsekin nähnyt "muutaman" .7 -päivityksen ajon, enkä ole vielä päässyt korjauspartiotehtäviin.
Ensin F-Secure ja nyt Trend Micro. Kyllä markkinamiehet koittaa epätoivoisesti saada tuotteitaan kaupaksi näin lama-aikana. :hyvä:
Ensin F-Secure ja nyt Trend Micro. Kyllä markkinamiehet koittaa epätoivoisesti saada tuotteitaan kaupaksi näin lama-aikana. :hyvä:
No shit Sherlock :DSe korostaa, että monissa Maceissakin käytetyissä ohjelmissa on toistuvasti turva-aukkoja. Esimerkkeinä mainitaan Adoben Flash ja Acrobat sekä Microsoftin Office.
Joka lienee saanut alkunsa Photoshopin ja iWorkin piraattiversioiden mukana tulleista pöpöistä. Ei noin tyhmiltä käyttäjiltä voi suojautua parhaimmallakaan käyttöjärjestelmällä vaikka siihen olisi asennettu millainen tietoturvaohjelmisto tahansa. :DTaitaa olla parhaillaan ainakin yksi omppukoneista koostuva bottiverkko olemassa, joten ei tuo nyt ihan turhaa enää ole.
Voisi Applen käyttäjät silti hyväksyä sen tosi asian, että sillekkin tullaan jatkossa raaputteleen troijalaisia ja viruksia. Ite oon wintoosa miehiä ja eipä tälläkään oo montaa kertaa ongelmaa ollut virusten ja troijalaisten kanssa kun on suojaukset kunnossa. Tosin jos ottas palomuurin käytöstä ja niin olis kone varmasti hetkessä täynnä paskaa. Crimson puhuu asiaa siinä mielessä,että suurin osa viruksista ja madoista leviää kt:stä huolimatta juuri näiden idioottien toimesta,jotka eivät pidä suojauksia kunnossa ja klikkaavat jokaiseen linkkiin kyseenalaistamatta.
Niin ja vielä tosta,että en voi ymmärtää käyttäjiä jotka asentelee torrent ja muuta piraattisoftaa ajattelematta,että samassa paketissa voi olla joko ihan eri ohjelma tai troijalainen mukana. Itse en lataa mitään softaa jos seedaajia ei ole satoja, ja silloinkin kannattaa olla aika epäileväinen.