Kyllä niitä siellä pyörii, mutta käytetyt Minit on niin kysyttyjä, että ne menevät saman tien. Tämä ei tietenkään voi olla näkymättä hinnassa. Toisaalta, saathan sitten itsekin hyvän hinnan jos myyt joskus myöhemmin Minin pois.Aika niukasti minejä siellä näyttää myynnissä olevan, joten jos laitteen oikeasti haluaa, niin kyllä sen melkein joutuu kaupasta hakemaan.
Mä tilasin Verkkokaupasta muistit ja kiintolevyn, joille tuli hintaa yhteensä karvan verran yli 200 euroa. Speksien mukaan noi pitäis olla parhaat mahdolliset. ;)Uskoisin kyllä operaatiosta selviäväni, mutta levyn vaihtaminen 500 gigaiseen ja muistin lisääminen 4 gigaan nostaisi hintaa 180 eurolla 780 euroon.
Applelta tilattuna maksimilaajennus olis maksanu 295 euroa, mutta kiintolevy olis ollu hitaampia ja 180 gigaa pienempi. Lisäks nyt mulle jää alkuperäinen gigan muistikampa ja 120 gigan kiintolevy, joista saa vielä muutamia kymppejä, jos ne laittaa myyntiin.
Steven vuosiliksa Applella on 1 taala, joten ei hänen tuntipalkka siellä hihnalla ainakaan noita hintoja selitä. Törkyhintaisiahan nuo laajennukset ovat suoraan Applelta, mutta toisaalta kaikki eivät halua hommaa ite tehdä...Ja olisi kuitenkin mukavaa, jos tämmöistä "it just works"-laitetta ei tarvitsisi heti alkaa itse säätämään. Kasaakohan Steve noita koneita ihan omin käsin, vai miten on mahdollista, että 45 euron komponenttipäivitys (+ 5 minuuttia työtä) maksaa 200 euroa?