Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
“Why would you love a Mac? Computers are computers. Macs are great. So are PCs. So are toasters - what’s your point? It’s just a computer - get over it.”

Tämä on aika hyvin sanottu. Musta vähän tuntuu, että muutama tämän threadin kirjoittajista olisi oikeasti kuulunut siihen Macheads-dokumentin friikkigalleriaan. :)

mbp.jpg

http://piipiip.net/~pelti/mbp.jpg

Melkeen ku mulla. :dance:

Pumppauspuolella olen vain hiljainen lukija. :)

Sama vika. Pumppauspuolella ollaan käsitelty jo kaikki tarvittava. Uudet jutut on vaan extraa päälle.
Siellä on hyvä lueskella jos joskus tulee jotain mieleen.

Tällä puolella hyvä kun ollaan päästy edes vielä vauhtiin :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sähän saat siihen itse laitettua minkä vain kuvan ja skaalattua sen miten huvittaa. iPhone ei ole mikään Nokia, joka ottaa vastaan vain pixelin tarkan kuvan taustakuvaksi. Seivaa tuo kuva galleriasta koneelle ja pistä luuriin, voila!

ööö, kyllä mä olen mun puhelimiin aina pystynyt laittamaan minkä tahansa taustakuvan, jonka olen halunnut laittaa. Yleensä olen käyttänyt itse ottamiani kuvia. Ja Nokian puhelimia ovat olleet kaikki.

ööö, kyllä mä olen mun puhelimiin aina pystynyt laittamaan minkä tahansa taustakuvan, jonka olen halunnut laittaa. Yleensä olen käyttänyt itse ottamiani kuvia. Ja Nokian puhelimia ovat olleet kaikki.
Pystytkö sormilla siirtelemään ja skaalailemaan sitä paikalleen?

Pystytkö sormilla siirtelemään ja skaalailemaan sitä paikalleen?

Miksi mun niin tarttis tehdä? Mä yleensä haluan taustakuvan koko näytön kokoiseksi... ja pystyn juu sormilla, en mä tuota näppistä varpaillaakaan käytä :lol2:

edit:
ja mä en rupea tästä asiasta vääntämään, kun en ylipäätänsä jaksa enää netissä näistä jutuista vääntää.
Sun aiemmasta viestistä vaan sai sellaisen kuvan, että Nokiaan ei kelpaa kuin joku tietynkokoinen kuva tms. Sen halusin oikaista. Ei muuta. Kiitos.

Miksi mun niin tarttis tehdä? Mä yleensä haluan taustakuvan koko näytön kokoiseksi
Kato oletko kuullut koskaan kuvan suurentamisesta? Juu, suurentamisesta. Eli kuvaa voi pienentämisen lisäksi myös suurentaa ja rajata näyttöön sopivaksi. Esim jos tuo ko. kuva mikä tuossa mun luurissa nyt on, olisi koko näytön kokoinen sun nokiassa, niin siinä olisi mustat palkit ylä- ja alaosassa.

Käytännössä siis iPonessa tuo on toki vitusti paremmin tehty, mutta ei me suoraan voidakaan verrata nappulapuhelinta kosketusnäyttöiseen. Mutta raipat, seivaa se kuva vain ja pistä luuriin.

Kato oletko kuullut koskaan kuvan suurentamisesta? Juu, suurentamisesta..

En ole ikinä kuullut. Kerro ihmeessä lisää :jahas:

edit:

mulla on tähän mennessä jokaisessa puhelimessa skaalautunut automaattisesti oikean kokoiseksi. En tiedä iphonesta, jos siinä ei sellaista ominaisuutta ole.

edit:

mulla on tähän mennessä jokaisessa puhelimessa skaalautunut automaattisesti oikean kokoiseksi. En tiedä iphonesta, jos siinä ei sellaista ominaisuutta ole.

Hah.. nyt puhut p*skaa!! Nokialaisissa taustakuvan asettaminen on yhtä tuskaa..
Kamala säätäminen et sen saa kunnolla näkymään, ilman et mistään reunasta puuttuu mitään.

Hah.. nyt puhut p*skaa!! Nokialaisissa taustakuvan asettaminen on yhtä tuskaa..
Kamala säätäminen et sen saa kunnolla näkymään, ilman et mistään reunasta puuttuu mitään.

No eipä ole mulla ollut. Ehkä on käynyt tuuri, tai sitten asiat on vaan joillekin liian hankalia. Ihan sama mulle, kun mulla toimii.

edit:

ja edelleen, mun osalta nyt riittää tämä vääntö, joten ne loput provot voi jättää kirjoittamatta. Tämä ei sitäpaitsi ole mikään nokia vs apple ketju.

edit:

Nyt et taida ymmärtää. Miten sä saat vaakakuvalla täytettyä koko ruudun, jos ruutu on esim pystysuuntainen? Et mitenkään rikkomatta kuvasuhdetta tai sitten rajaamatta kuvaa. Eli onnistutko sinä rajaamaan kuvaa puhelimessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom