Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei rullaa maikkarin mäkihyppy leopardilla. Video ei lähde pyörimään eikä namiskoja voi painaa?

Äläpä huijaa. Kaikki toimii out-of-the-box!!

Mut joo, asenna flip4mac, niin saat toimimaan Windows Media Streamit. Tai sitten VLC Media Player ja siihen selainplugari, niin toimii silläkin. Tosin itsellä jälkimmäisen kanssa sellainen ongelma, että ainakin YLE Areenan videot pätkii ihan sikana, joten ratkaisu on käyttökelvoton. Ensimmäisen ratkaisun kanssa voi elää, vaikkakin oikea Windows Media Player olisi tähän hommaan ihan ehdoton.

Äläpä huijaa. Kaikki toimii out-of-the-box!!

Mut joo, asenna flip4mac, niin saat toimimaan Windows Media Streamit. Tai sitten VLC Media Player ja siihen selainplugari, niin toimii silläkin. Tosin itsellä jälkimmäisen kanssa sellainen ongelma, että ainakin YLE Areenan videot pätkii ihan sikana, joten ratkaisu on käyttökelvoton. Ensimmäisen ratkaisun kanssa voi elää, vaikkakin oikea Windows Media Player olisi tähän hommaan ihan ehdoton.

Hyvä, että nämä ongelmat käsitellään tässä tappeluketjussa mäkkimiesten oman ketjun sijaan, niin pysytään me pc-miehetkin perillä mäkkimiesten auvoisesta elosta :dance:

Kannattaa jättää tosiaan Windowsien asennus osaaville tyypeille, jos ei ite osaa.
Riemuitse sinä vain siitä pussiin puhumisen suomenmestaruudesta. Tää on aina yhtä hauska, sama mies lässyttää joka väliin Windowsin erinomaisuutta :D Hupaisa trolli.

Noh, minkäs sille voi että nuo Microsoftin suljetut Windows-formaatit on niin paskoja ettei mäkille ole kukaan osannut tehdä kunnollisia plugareita webbistreameihin. Harmittaa se muakin mutta turha siitä on mäkkiä syyttää kun sivujen ylläpitäjät eivät älyä käyttää vapaita formaatteja jotka toimisivat joka laitteessa.

Riemuitse sinä vain siitä pussiin puhumisen suomenmestaruudesta. Tää on aina yhtä hauska, sama mies lässyttää joka väliin Windowsin erinomaisuutta :D Hupaisa trolli.

Huoh.

Mikäs se nyt oli se pussii puhuminen tuossa kohdassa? Varmaan hitaalla kuljen, kun en sitä hoksaa. Trolliksi saa toki haukkua, mutta olen kyllä käsittänyt että tässä threadissa voi vähän provosoivaankin tyyliin juttuja heittää, kun ylläpitoa myöten sitä tapahtuu.

Joo nyt on kyllä tainnu raipatilla lipsahtaa vähän väärään ketjuun. Tuntuu muutenkin Omppu-miehillä välillä olevan vaikeuksia näiden ketjujen valitseminen joten selvennetään hieman asiaa.

Ei rullaa maikkarin mäkihyppy leopardilla. Video ei lähde pyörimään eikä namiskoja voi painaa?
Tällä osiolla on kolme suosittua ketjua jotka koskee kokonaan tai osittain macceja.

Apple vs PC (Mac versus Win tappelu) <- Tänne kaikki tappelu kyseisten käyttisten/laitteiston välillä.
PakkoMac, omenamiesten oma ketju. <- Mac-käyttäjien oma ketju kaikelle yleiselle porinalle.
Mac-aiheisia kysymyksiä ja vastauksia <- Ongelmia ompun kanssa? Kysymykset tänne.

Tossa nyt ei tarvi olla mikään tiedemies, jotta osaa valita mihin ketjuun tuokin kysymys olisi paremmin sopinut.

Noh, minkäs sille voi että nuo Microsoftin suljetut Windows-formaatit on niin paskoja ettei mäkille ole kukaan osannut tehdä kunnollisia plugareita webbistreameihin. Harmittaa se muakin mutta turha siitä on mäkkiä syyttää kun sivujen ylläpitäjät eivät älyä käyttää vapaita formaatteja jotka toimisivat joka laitteessa.
Tuo ei ole ainoastaan mac käyttäjien ongelma. Linux käytössä huomaa myös noiden Mäsän formaattien ilot. Samallakin sivustolla voi osa videoista toimia tai olla toimimatta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
IMG_2138.jpg

Onko kaikki muromiehet kaivamassa speksejä puolet halvemmista 17" MacBook Pro:ta vastaavista koneista vai missä ne luuraa? :david:

Aika erikoista ettei porukka innostu tuosta DRM-vapaudesta? PC-miehiä olen, mutta aidosti hyvä veto Applelta. Ainakin minua tuo kiinnosti paljon enemmän kuin jokin 17" MacBook Pro :david:

Johtuu ilmeisesti siitä, että olet PC-miehiä.

Mitä toi DRM-homma käytännössä tarkoittaa? Mulla ei ole koskaan ollut hankaluuksia kopiosuojausten kanssa.

Johtuu ilmeisesti siitä, että olet PC-miehiä.

Mitä toi DRM-homma käytännössä tarkoittaa? Mulla ei ole koskaan ollut hankaluuksia kopiosuojausten kanssa.

Biisejä voi soittaa vain iTunesilla ja iPodilla, itse käytän noita joten ei haittaa mutta voin uskoa että monet (PC-käyttäjät) ovat innoissaan kun DRM poistettiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom