Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin. Ensikokemuksia tästä uudesta ja mullistavasta seiskasta?
Onko höyhenen kevyt verrattuna vistaan? Asentuko helposti? Onko jotain uusia innovaatioita käytössä todettu?
Kannataa muistaa että tämä on vasta BETA versio jossa on varmasti ongelmia, itse en tota lataisi edes mutta...
Kyllähän tuota olis kiva testaamaan, jos vaan olis "Windows 7 capable" -kone. ;) Työkoneelle ei viitti asennella ja kotiin ei Windowsia tule.Jospa kokeilisit itse etkä veikkaile typeryyksiä. Mutta muista; download sloteja on vaan 2.5 miljoonaa, eli jos olet oikein nopea niin ehkä saat myös omasi.
Näinhän se menee. Mutta toivottavasti tuo oikeasti pyörisi nykyisissä koneissa eikä vasta mahdollisesti parin vuoden päästä tulevissa tehomyllyissä. Mitä hemmettiä oikein tapahtui sille Bill Gatesin hehkuttamalle höyhenenkevyelle ytimelle?Kannattaa muistaa että se tulee olemaan betaversio myös julkaisun jälkeen niin kauan ennen kuin SP1 julkaistaan, sitä ennen kyseistä käyttöjärjestelmää kohtaan ei saa esittää minkäänlaista kritiikkiä sillä keskeneräistä työtä ei saa arvostella.
;)
Kannattaa muistaa että se tulee olemaan betaversio myös julkaisun jälkeen niin kauan ennen kuin SP1 julkaistaan, sitä ennen kyseistä käyttöjärjestelmää kohtaan ei saa esittää minkäänlaista kritiikkiä sillä keskeneräistä työtä ei saa arvostella.
;)
Mutta toivottavasti tuo oikeasti pyörisi nykyisissä koneissa eikä vasta mahdollisesti parin vuoden päästä tulevissa tehomyllyissä.
Tottakai, niinkuin Vistakin aikoinaan? Millaisella kokoonpanolla olet itse testannut kun sulla on asiasta noin varmaa tietoa? Vai voisiko olla jopa niin, että muromiehillä on vääriä olettamuksia ("Tottakai se 7 pyörii hyvin mummon vanhassa ite kasatussa koneessa ku Ballmer kerran niin sanoo")?Häh? Tottakai se pyörii nykyisissä koneissa, ja muutama vuotta vanhoissakin. Ihan ihme ennakkoluuloja ja vääriä olettamuksia jengillä (ompuilla eritoten).
Jospa kokeilisit itse etkä veikkaile typeryyksiä. Mutta muista; download sloteja on vaan 2.5 miljoonaa, eli jos olet oikein nopea niin ehkä saat myös omasi.Eikös se 7 ole oikeasti Vista SP2?
Herranjumala ois ollut ees ohjelmakoodia mutta nyt on aika worst case scenario päällä!
Tottakai, niinkuin Vistakin aikoinaan? Millaisella kokoonpanolla olet itse testannut kun sulla on asiasta noin varmaa tietoa?
Windows 7 on "Vista+korjauksia", sitä ei kukaan edes yritä kieltää.
Uskokoon ken haluaa. :DHmmm, mietitääs.
"As far as hardware requirements, Windows 7 will have similar or even slightly lower requirements than Vista."
# 1GHz processor (32- or 64-bit)
# 1GB of main memory
# 16GB of available disk space
# Support for DX9 graphics with 128MB of memory (for the Aero interface)
Mitä hemmettiä oikein tapahtui sille Bill Gatesin hehkuttamalle höyhenenkevyelle ytimelle?
Mutta toivottavasti Microsoft on ottanut opikseen "Vista Capable" -skandaalista ja laitteistovaatimukset olis edes vähän totuudenmukaisemmat.
Minä uskon, että Windows 7 tulee olemaan hyvä.
Mikä tämä skandaali on, olen vissiin missannut jotain? Oliko kyse siitä että koneet ei jaksanu pyörittää VISTAA?
Mikä tämä skandaali on, olen vissiin missannut jotain? Oliko kyse siitä että koneet ei jaksanu pyörittää VISTAA? En usko, VISTAn saa tarvittaessa pyörimään melko mopossakin koneessa. Ajureiden kanssa oli kyllä ongelmia, ihan riittämiin. VISTA oli jo pitkään markkinoilla ennenkun laitevalmistajat edes alottivat ajureittensa päivittämisen ajan tasalle. Softapuolella sama juttu.
HC76, olen huomannut että kirjoitat Vistan aina capseilla, saanko kysyä miksi? :D
Heh, no kuule en tiedä. Koitan parantaa tapani, ettet häiriinny. Kirjotan myös XPn isolla (se ei sua häiristse kuitenkaan?) .. kaipa se vista pitää kirjottaa pienellä kun on niin susipaska käyttis. :whip: