Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin. Ensikokemuksia tästä uudesta ja mullistavasta seiskasta?
Onko höyhenen kevyt verrattuna vistaan? Asentuko helposti? Onko jotain uusia innovaatioita käytössä todettu?

Kannataa muistaa että tämä on vasta BETA versio jossa on varmasti ongelmia, itse en tota lataisi edes mutta...

Kannattaa muistaa että se tulee olemaan betaversio myös julkaisun jälkeen niin kauan ennen kuin SP1 julkaistaan, sitä ennen kyseistä käyttöjärjestelmää kohtaan ei saa esittää minkäänlaista kritiikkiä sillä keskeneräistä työtä ei saa arvostella.

;)

Jospa kokeilisit itse etkä veikkaile typeryyksiä. Mutta muista; download sloteja on vaan 2.5 miljoonaa, eli jos olet oikein nopea niin ehkä saat myös omasi.
Kyllähän tuota olis kiva testaamaan, jos vaan olis "Windows 7 capable" -kone. ;) Työkoneelle ei viitti asennella ja kotiin ei Windowsia tule.

Kannattaa muistaa että se tulee olemaan betaversio myös julkaisun jälkeen niin kauan ennen kuin SP1 julkaistaan, sitä ennen kyseistä käyttöjärjestelmää kohtaan ei saa esittää minkäänlaista kritiikkiä sillä keskeneräistä työtä ei saa arvostella.

;)
Näinhän se menee. Mutta toivottavasti tuo oikeasti pyörisi nykyisissä koneissa eikä vasta mahdollisesti parin vuoden päästä tulevissa tehomyllyissä. Mitä hemmettiä oikein tapahtui sille Bill Gatesin hehkuttamalle höyhenenkevyelle ytimelle?

;)

Tottakai saa arvostella, mutta tarvii juuri muistaa että se on keskeneräinen. Se vain tuppaa yleensä unohtua.

Mutta toivottavasti tuo oikeasti pyörisi nykyisissä koneissa eikä vasta mahdollisesti parin vuoden päästä tulevissa tehomyllyissä.

Häh? Tottakai se pyörii nykyisissä koneissa, ja muutama vuotta vanhoissakin. Ihan ihme ennakkoluuloja ja vääriä olettamuksia jengillä (ompuilla eritoten).

1370377-1-the-box-said-windows-xp-or-better-so-i-got-a-mac.jpg

Häh? Tottakai se pyörii nykyisissä koneissa, ja muutama vuotta vanhoissakin. Ihan ihme ennakkoluuloja ja vääriä olettamuksia jengillä (ompuilla eritoten).
Tottakai, niinkuin Vistakin aikoinaan? Millaisella kokoonpanolla olet itse testannut kun sulla on asiasta noin varmaa tietoa? Vai voisiko olla jopa niin, että muromiehillä on vääriä olettamuksia ("Tottakai se 7 pyörii hyvin mummon vanhassa ite kasatussa koneessa ku Ballmer kerran niin sanoo")?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noh noh....otetaanpa kaikki iisisti ja odotellaan niitä kokemuksia ensin.
Katsotaan sitten mikä on tilanne ja missä koneessa käyttis pyörii ja miten ja ja ja.....
Ja muistetaan kaikki, että microsoft tuo lähes poikkeuksetta keskeneräisen käyttiksen saataville. Arvostellaan/kehutaan sen mukaan.

Eikös se 7 ole oikeasti Vista SP2?
Jospa kokeilisit itse etkä veikkaile typeryyksiä. Mutta muista; download sloteja on vaan 2.5 miljoonaa, eli jos olet oikein nopea niin ehkä saat myös omasi.

Herranjumala ois ollut ees ohjelmakoodia mutta nyt on aika worst case scenario päällä!

Windows 7 on "Vista+korjauksia", sitä ei kukaan edes yritä kieltää.

Chris Flores: "Contrary to some speculation, Microsoft is not creating a new kernel for Windows 7. Rather, we are refining the kernel architecture and componentization model introduced in Windows Vista. While these changes will increase our engineering agility, they will not impact the user experience or reduce application or hardware compatibility. In fact, one of our design goals for Windows 7 is that it will run on the recommended hardware we specified for Windows Vista and that the applications and devices that work with Windows Vista will be compatible with Windows 7."

Mike Nash: "Windows 7 will build on the substantial investments the company has made in the fundamentals with Windows Vista - improving security, reliability and performance while improving security features that people expect. Windows 7 is designed to be compatible with the same hardware, applications, and device drivers as Windows Vista today."

Tottakai, niinkuin Vistakin aikoinaan? Millaisella kokoonpanolla olet itse testannut kun sulla on asiasta noin varmaa tietoa?

En ole vielä päässyt testaamaan kun ei ole vielä saatavilla. Mutta mieti nyt ennenkun kirjoitat. Jos uutta winua mainostetaan jopa VISTAa kevyempänä käyttiksenä ja VISTA pyörii aivan hyvin 3 vuotta vanhoissa koneissakin, niin toimiskohan tämä uusi käyttis uusissa koneissa? Hmmm, mietitääs.

"As far as hardware requirements, Windows 7 will have similar or even slightly lower requirements than Vista."

# 1GHz processor (32- or 64-bit)
# 1GB of main memory
# 16GB of available disk space
# Support for DX9 graphics with 128MB of memory (for the Aero interface)

Windows 7 on "Vista+korjauksia", sitä ei kukaan edes yritä kieltää.

VISTA johon ympättty iso läjä korjauksia/parannuksia ei kuulosta yhtään huonolta, aika näyttää.

Itse ainakin toivon, että tuo seiska on nimenomaan "paranneltu Vista".
Mulla kun toimii Vista nykyisessä koneessa erinomaisesti niin tuohon olisi helppo siirtyä, jos se tosiaan olisi yhteensopiva kaiken raudan ja softan kanssa, joiden kanssa Vista on.

Hmmm, mietitääs.

"As far as hardware requirements, Windows 7 will have similar or even slightly lower requirements than Vista."

# 1GHz processor (32- or 64-bit)
# 1GB of main memory
# 16GB of available disk space
# Support for DX9 graphics with 128MB of memory (for the Aero interface)
Uskokoon ken haluaa. :D

Mutta toivottavasti Microsoft on ottanut opikseen "Vista Capable" -skandaalista ja laitteistovaatimukset olis edes vähän totuudenmukaisemmat. Vaan osaako joku vastata tähän:

Mitä hemmettiä oikein tapahtui sille Bill Gatesin hehkuttamalle höyhenenkevyelle ytimelle?

Se kun olis ollu oikeesti tosi kova juttu.

Minä uskon, että Windows 7 tulee olemaan hyvä. Viimeistään joskus SP1 -julkaisun jälkeen. Mutta siihen mennessä Applelta on tullut jo pari uutta käyttistä, joiden uskon olevan vielä parempia.

Mutta toivottavasti Microsoft on ottanut opikseen "Vista Capable" -skandaalista ja laitteistovaatimukset olis edes vähän totuudenmukaisemmat.

Mikä tämä skandaali on, olen vissiin missannut jotain? Oliko kyse siitä että koneet ei jaksanu pyörittää VISTAA? En usko, VISTAn saa tarvittaessa pyörimään melko mopossakin koneessa. Ajureiden kanssa oli kyllä ongelmia, ihan riittämiin. VISTA oli jo pitkään markkinoilla ennenkun laitevalmistajat edes alottivat ajureittensa päivittämisen ajan tasalle. Softapuolella sama juttu.

Minä uskon, että Windows 7 tulee olemaan hyvä.

Minä toivon niin. Ihan työn puolesta (kotona pärjään aivan hyvin Vistallakin). XP:lle pitää saada seuraaja.

Mikä tämä skandaali on, olen vissiin missannut jotain? Oliko kyse siitä että koneet ei jaksanu pyörittää VISTAA? En usko, VISTAn saa tarvittaessa pyörimään melko mopossakin koneessa. Ajureiden kanssa oli kyllä ongelmia, ihan riittämiin. VISTA oli jo pitkään markkinoilla ennenkun laitevalmistajat edes alottivat ajureittensa päivittämisen ajan tasalle. Softapuolella sama juttu.

HC76, olen huomannut että kirjoitat Vistan aina capseilla, saanko kysyä miksi? :D

Ei mitenkään pahalla, saathan sinä mutta osuu vain silmään aina, on huvittanut jo pidemmän aikaa. :)

Ai katos. Ei saatu Aeroa toimimaan viiden markan Acerissa vaikka tarrassa luvattiin :hyvä: Nooo, sellasta sattuu. Tosta voi tulla kiva lasku Gatesille.

HC76, olen huomannut että kirjoitat Vistan aina capseilla, saanko kysyä miksi? :D

Heh, no kuule en tiedä. Koitan parantaa tapani, ettet häiriinny. Kirjotan myös XPn isolla (se ei sua häiritse kuitenkaan?) .. kaipa se vista pitää kirjottaa pienellä kun on niin susipaska käyttis. :whip:

Heh, no kuule en tiedä. Koitan parantaa tapani, ettet häiriinny. Kirjotan myös XPn isolla (se ei sua häiristse kuitenkaan?) .. kaipa se vista pitää kirjottaa pienellä kun on niin susipaska käyttis. :whip:

No älä nyt suotta nokkiisi ota, ihan vilpittömästi minä kysyin. Ihmetytti vain kun näinhän sen Microsoftkin kirjoittaa: "Vista", XP ei häiritse kun tuotteen nimi on oikeastikin "Windows XP". :)

Back
Ylös Bottom