Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

nevermind, ongelman ratkaisu oli yksinkertainen - tartti vaan painaa jotain ulkoisen näppiksen nappulaaö.. On tää sitten fiksu laite.

Moro, hommasin macbookin. Nyt on erillinen hiiri, näppis ja näyttö. Miten saan läppärin nyt sellasiin asetuksiin, ettei se mene automaattisesti nukkumaan kun sen taittaa kiinni? Ajatus olisi siis käyttää läppäriä vähän niinkuin keskusyksikkönä...
Mul menee ko laittaa läpän kii. En oo asetuksiin koskenu.

Mutta mutta.. Onko olemassa jotain keinoa, millä tuosta yhdesta mini-DVI liitännästä macbookissa saisi kuvan samaan aikaan sekä ulkoiselle näytölle, että TV:seen leffoja varten? Nyt on olemassa adapterit erikseen molemmille, eli näytöstä TV:seen vaihtaessa täytyy vaihtaa piuhoja..

VX on reissumalli, siis vaihdettavalla akulla. Eikö? Tuo taitaa olla pienempi kuin tuo MX.

Mulla on molemmat... VX kotona ja MX reissussa.

MBP:n kanssa en tosin tuota MX:ää ole käyttänyt... vielä.
Nyt kun lähden pohjoisen reissulle, niin kaippa tuo MX ois laitettava kiinni, koska tää MBP:n levy ei kyllä mikään paras kuvankäsittelyssä ole.

Mutsilla on tuo hiiri. Kursori poukkoilee mihin sattuu ja rulla scrollaa päin vittua.
Mitä matskua pöytä on, jolla hiirtä liikutellaan? Optiset hiiret tekee tuota jos valo ei heijastu tasaisesti alustalta takaisin vaan siroaa minne sattuu.

Kiinnostais nähä mitä tarkoitat? Ei oo sattunut silmään, vaikka hesaria luen lähes joka päivä. Ihan näin mainossuunnittelijana heräs uteliaisuus. :D
Tänään oli puolen sivun mainos Hesarissa, koko sivun versio on vielä enemmän perseestä. Asemointi on ainakin mun silmään ihan päin helvettiä eikä noissa teksteissäkään ole paljoa hurraamista.

Tänään oli puolen sivun mainos Hesarissa, koko sivun versio on vielä enemmän perseestä. Asemointi on ainakin mun silmään ihan päin helvettiä eikä noissa teksteissäkään ole paljoa hurraamista.

Olisko rahkeita ottaa kuvaa? Graafikkona olisi mukava nähdä kun ei hesaria tule tilattua. :D

Olisko rahkeita ottaa kuvaa? Graafikkona olisi mukava nähdä kun ei hesaria tule tilattua. :D
Mainos on pystysuunnassa puoli sivua ja tekstit on helvetin pienellä fontilla => ei siitä juuri tolkkua saisi. Ehdotan reissua kahvilaan, kirjastoon tms.

Selattiin shrimpin kanssa tänään koko hesari kahteen kertaan läpi eikä löydetty tota mainosta.

Selattiin shrimpin kanssa tänään koko hesari kahteen kertaan läpi eikä löydetty tota mainosta.
MacPeople Storen mainos se oli. Aika karultahan se näytti..Vistalla tulis parempi.

Onpas muuten äärettömän halvan ja huonon tuntuinen tämä MX Revolution.
Rulla poukkoilee ja kolisee -- huippunopea ja tarkka rulla in my ass.
Ergonomia on täysin hukassa, sormia ja rannetta alkoi särkeä heti kun otin hiiren käteen.

Menee ilo kokonaan Macin käytöstä kun tälläsellä lähtee rullailemaan.

Palautanko heti vai annanko muutaman päivän koeaikaa?

Kiitos ensikokemuksista.
Hyllyyn jää jos rulla on tota tasoa.
Olis kiva löytää hiiri jonka rulla joka on tarkka, laadukas ja nopea.
Harmi ettei muilta valmistajilta löydy hiirtä jossa on pieni pallo joka pyörii kaikkiin suuntiin ja pitää pientä "sirinää", eikä kolinaa niinkuin perushiirien rullat.

Onpas muuten äärettömän halvan ja huonon tuntuinen tämä MX Revolution.
Rulla poukkoilee ja kolisee -- huippunopea ja tarkka rulla in my ass.
Ergonomia on täysin hukassa, sormia ja rannetta alkoi särkeä heti kun otin hiiren käteen.

Menee ilo kokonaan Macin käytöstä kun tälläsellä lähtee rullailemaan.

Palautanko heti vai annanko muutaman päivän koeaikaa?
Käyttäjästä riippumatonta on tuo vittuun päin scrollaaminen. Täysin turha kapistus, tatsi puuttuu.
Olisit uskonut asiantuntijaa, palauta ja käy MM niin täydellinen käyttökokemus ei saa säröjä.

Turhaan sitä mulle kauppaat, mulla on kaapissa oma MahtiRotta. :lol2:

MM:ssä ja Revossa on se ero, että toisessa on nappeja vähemmän.

Back
Ylös Bottom