Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraatko millään muulla tavoin koneesi toimintaa?
Kun Windowsia uhkaa yli 200 000 virusta, ainakaan itse en pitäisi sitä verkossa ilman torjuntaohjelmaa.
Pieni tietämys siitä mitä ladata netistä + HYVÄ palomuuri riittää.
- Siinä on vain 17 tuumainen ja 13,3 tuumainen näyttö, eikä 15,4 tuumaista, joka on must.
Hienosti tiivistetty 43 sivun "keskustelun" saldo. :hyvä:Kerrataas nyt sitten.
Miksi Mac on huono?
- Siinä on vain 17 tuumainen ja 13,3 tuumainen näyttö, eikä 15,4 tuumaista, joka on must.
- Mac on kallis
- Macillekin on viruksia ja siihen pääsee murtautumaan jos asentaan kolmannen osapuolen wi-fi mokkulan ja yhdistää tuntemattomaan shelliin
- Macissä on vain vuoden takuu
- Macilla ei voi pelata
- Muropaketissa ei ole testeissä Mac-koneita kärkipäässä
Miksi Windows-pc on parempi?
- Pieni tietämys mitä ladata netistä plus palomuuri, virustorjuntaa ei tarvitse laisinkaan.
- Monta eri resoa läppäreissä, etenkin 15,4 tuumaa, joka on must, 13,3 tai 17 ei käy.
- Saa 100 eri näytönohjainta kiinni
- Pystyy pelaamaan
- Pärjää muropaketin testeissä
- Saa kolmen vuoden takuun. Takuuhuolto toimii kuten Acerista voimme todeta.
Kuten monta kertaa tässäkin keskustelussa on käynyt ilmi, PC- ja Mac-koneita ei voi verrata ainoastaan rautaspeksejä tuijottamalla. Tässä muutama hyvä perustelu. ;)Jos saisin mun HP:n hinnalla raudaltaan samantasoisen MACin ni vaihtaisin heti.
Macci on kokonaisuus, ei vain kasa erihintaisia palikoita, joita sitten rassaillaan edes takas ja viritellään. Macin kokonaisuus on helvetisti parempi kuin Windowsilla ja sen huomaa ja tajuaa kun Maccia käyttää. Mutta tätä on turha selittää jollekin, joka ei ole edes ostamassa maccia, oli sitä mullekin turha selitellä. Jälkeenpäin olen miettinyt, mikä vittu siinä oli, etten tajunnut aikaisemmin vaihtaa. Niin potenssiin x mukavampaa ja noileempaa on koneen käyttö ollut kun Macciin siirryin. Windows on simppelisti sanottuna tylsä.Kuka on sanonut että MAC on huono?
Jos saisin mun HP:n hinnalla raudaltaan samantasoisen MACin ni vaihtaisin heti. Olettaen että joku läppärini ostaisi.
Viittaat varmaan mun aiempaan postiin? Kai saan halutessani vaatia vähintään 15.4" näytön + 3 vuoden takuun läppäriini? Saanhan?
Näinhän meillä pelastuneilla helposti on tapana. :Dkuulostan jotain vitun jehovalta :D
Itse en kyllä tajua miksi kannettavan pitäisi olla joku 17 tuumainen? Ei se ole enää mikään optimaalinen. Ottaisin pienemmän Macin jos semmoinen tulisi. 13,3 on myös aika rohjo kannella. Kannettava pitää olla kannettava ja kestävä akultaan.
Sanoppa muuta.Ihme kahtiajakoa näissä keskusteluissa.
Juuri näin.Ellet ole käyttänyt Maccia, et voi arvostella sitä.
Ei nyt ihan näinkään. Mutta harvapa ei ole Macin puolesta, jos on sellaista oikeasti käyttänyt. Mistä päästäänkin takaisin tuohon toiseen kohtaan...Jos et ole Macin puolesta, olet sitä vastaan. Jos taas puolustat Windowsia missään asiassa, leimaudit Windows-käyttäjäksi.
Juuri näin.Windows-käyttäjänä olet tietenkin itsepäinen ja sokea, kun et ole vielä tajunnut Macin hienoutta.
Tiedän monia tyyppejä, jotka tykkäävät rakennella koneita, päivittää niitä jatkuvasti, etsiä parhaita komponenetteja, ajuriversioita ja harrastaa muutenkin moista runkkailua. Kukin taaplaa tyylillään. Meikäläistä ei moinen touhu (enää) kiinnosta. Minulle riittää, kun kone toimii.Jos haluat pelata tai päivittää konettasi, olet aasi, sillä koneen päivitys ja osien vaihto ja vertailu on vaikeaa ja tylsää ja pelaamisen voi hoitaa konsolilla.
Juuri näin. ;)Näin hitusen kärjistettynä ;)
Osta Mac Mini ja kunnon näyttö. Näyttää Jennakin entistä paremmalta. :thumbs:17" läppäri ei enää ole "kannettava".
Mun HP on 17". Toisaalta se on liian pieni kotikäyttöön (22" näytössä kiinni) ja toisaalta se on liian iso kannettavaksi. Mutta, kun roudaan sitä ~3-5 kertaa vuodessa työmatkoilla esim johonkin hotelliin/junaan/bussiin/lentokoneeseen ni tykkään katsella Jennaa isommalta ruudulta enkä tihrustaa jotain kärpäsenpaskan koosta ruutua.
Osta Mac Mini ja kunnon näyttö. Näyttää Jennakin entistä paremmalta. :thumbs:
Eihän nyt 17" konetta normaalikokoinen mahdu edes avaamaan lentokoneessa.