Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Äärimmäisen analyyttistä ja asiantuntevaa tiukkaa faktaa kaverilta putoilee kyllä. :dance2:
Erittäin hyvin sanottu. Aika vähän tippuu kaverilta mitään perusteluja tai tarkempaa tietoa/tutkimusta mihinkään asiaan.
Turhaa provoamista ja vittuilua vaan. painoarvo aikalailla olematon.

Velton munan kommentit on ihan parhaimpia piristämään tätä tylsää ylistystrediä.
Ne tosiaan tuo väriä. Ja jotta keskustelu pysyy aktiivisena ja värikkäänä, niin kaikenlaisia kommentteja tarvitaan. Oli niillä sitten painoarvoa vai ei.
Kakspiippunen juttu

Erittäin hyvin sanottu. Aika vähän tippuu kaverilta mitään perusteluja tai tarkempaa tietoa/tutkimusta mihinkään asiaan.
Turhaa provoamista ja vittuilua vaan. painoarvo aikalailla olematon.

Olen käyttänyt jonkin verran macciä kuten pelaamisessa. Siihen vain MM oli aivan susi. Siitä ehkä omat mielipiteeni repäisin. Myös muotoilu ei sovi yhtään omaan lapaseen. Rullasta en pahemmin osaa sanoa, voi olla jopa että se 360-suuntaan on kätevä mutta itse rullan pallo voisi olla ehkä hieman parempi.

Mitä muuten käyttöliittymään olen tutustunut niin ei se tuota mulle mitää erikoisempaa erektiota. Se kaksoispainike-juttu on tosi kätevä mutta siinäkin on yksi huono puoli. Välillä tahattomasti menee sitä painamaan ja sitten pompstaa ikkunat siihen auki.

Mitään laajempaa kokemusta ei ole mutta toivottavasti tulevaisuudessa voin kirjoittaa hyvän raportin.

Olen käyttänyt jonkin verran macciä kuten pelaamisessa. Siihen vain MM oli aivan susi. Siitä ehkä omat mielipiteeni repäisin.

Eli olet käyttänyt Mäkkiä - pelaamiseen. Vieläpä hiirellä joka ei ole sovellu pelikäyttöön (kuten heti alkuun todettiin).
Tämän perusteella haukut hiiren aivan paskaksi, moneen otteeseen ,mihin tahansa käyttöön. Kuten myös käyttöjärjestelmän (pelikäytössähän ne käyttiksen edut vasta tulevakin esiin ?!?). Puheistasi saa sellaisen kuvan ettei sinulla ole tietokoneella juuri muuta käyttöä kuin pelaaminen?

Olisit sanonut heti alkuun että mahtihiiri on aivan paska - fps-pelikäytöön. Tuskin olisi tullut eriäviä mielipiteitä.

Eli olet käyttänyt Mäkkiä - pelaamiseen. Vieläpä hiirellä joka ei ole sovellu pelikäyttöön (kuten heti alkuun todettiin).
Tämän perusteella haukut hiiren aivan paskaksi, moneen otteeseen ,mihin tahansa käyttöön. Kuten myös käyttöjärjestelmän (pelikäytössähän ne käyttiksen edut vasta tulevakin esiin ?!?). Puheistasi saa sellaisen kuvan ettei sinulla ole tietokoneella juuri muuta käyttöä kuin pelaaminen?

Olisit sanonut heti alkuun että mahtihiiri on aivan paska - fps-pelikäytöön. Tuskin olisi tullut eriäviä mielipiteitä.

Kuten totetin, olen MYÖS käyttänyt sitä normaaliin tapaan mitä nyt surfatessa ja tiedostojen kopioidessa sitä tarvitaan. Olen siis myös leikkinyt OSX:n kanssa. Se on vain muotoiltu mun käteen päin anusta. Pelikäytöstä puhumattakaan...

On sekin nyt mun mielestä aika naurettavaa jos hiiri ei toimi yhtään pelikäytössä niin pitää olla toinen sitä varten.

Kerros mulle mikä tekee siitä sitten hyvän?

Jos KeyTronic on kaikkien aikojen paras näppäimistö, niin kaikkien aikojen paras rotta on kyllä Mäsän mouse II:

msmouse.jpg

http://www.cir.com/pc/msmouse/msmouse.jpg

Kahdeksan vuotta oli tommonen käytössä... Koneet vaihtu, mutta tuo uskollinen siimahäntä pysyi, kunnes boltsin kiinnitys antoi periksi. :itku: R.I.P

Sarjaliitäntä ei taitaisi tosin olla enää ihan kuuminta hottia. :lol2:

Jos KeyTronic on kaikkien aikojen paras näppäimistö, niin kaikkien aikojen paras rotta on kyllä Mäsän mouse II:

msmouse.jpg

http://www.cir.com/pc/msmouse/msmouse.jpg

Kahdeksan vuotta oli tommonen käytössä... Koneet vaihtu, mutta tuo uskollinen siimahäntä pysyi, kunnes boltsin kiinnitys antoi periksi. :itku: R.I.P

Sarjaliitäntä ei taitaisi tosin olla enää ihan kuuminta hottia. :lol2:

Toi oli oikeesti _paras_

Hassua ettei MS tee tuota hiirtä enää päivitettynä versiona, optisena siis.

On sekin nyt mun mielestä aika naurettavaa jos hiiri ei toimi yhtään pelikäytössä niin pitää olla toinen sitä varten.
Vastasin jo kertaalleen tähän.

Kerros mulle mikä tekee siitä sitten hyvän?
Vastasin myös tähän. Keskustelusta tulee usein järkevempää jos vaivautuu lukemaan toisten vastaukset. Enkä sanonut että se on hyvä/loistava/paras vaan kelvollinen. Ensi tuntuma on huono kunnes käsi tottuu. Itsekin meinasin kun iMacin hankin että täytyy hankkia parempi hiiri mutta viikon jälkeen unohdin asian. Ja nyt kun on tottunut nännirullaan ei siitä edes haluaisi luopua. Se pallo on oikeasti hemmetin hyvä - itseasiassa paras rulla mitä olen kokeillut.

Voi saatanan saatana! XP:n automaattipäivitykset oli sitten yön aikana buutannu työkoneen ittekseen. Kuva perkele on antanu luvan moiseen toimintaan? :curs:

Ei siinä muuten mitään, mutta jäi Bloxorz kesken. ;)

Voi saatanan saatana! XP:n automaattipäivitykset oli sitten yön aikana buutannu työkoneen ittekseen. Kuva perkele on antanu luvan moiseen toimintaan? :curs:

Ei siinä muuten mitään, mutta jäi Bloxorz kesken. ;)
Vittu jäin koukkuun sun takias tohon peliin :dance2:

Joopa joo. Olen antanut Windowsille luvan hakea päivityksiä automaattisesti, muttei mistään buuttaamisesta muistaakseni ollut puhetta. :D

Joopa joo. Olen antanut Windowsille luvan hakea päivityksiä automaattisesti, muttei mistään buuttaamisesta muistaakseni ollut puhetta. :D

Tuo on ihan mielettömän ärsyttävä ominaisuus. Kun boottaan Windowsiin ja alan pelaamaan niin ehtii 20 minuuttia pelata kunnes tietokone päättää bootata itsensä kun on taas hakenut jotain päivityksiä, ja hyvällä tuurilla ei ole ehtinyt tallentaa siinä välissä. Eikä se varoitusikkuna tietenkään pomppaa sen pelin päälle. Kytkin sitten automaattiset päivitykset ja koko security centerin kokonaan pois, ei niitä onneksi tarvitse kun Windowsia käyttää vain pelaamiseen.

Kun ei taas ihan täysin osaa niin heti on winukassa jotain vikaa. Siellä on täppä " lataa päivitykset mutta anna meitsin valita koska asennan ne " , ruksia ruutuun ni pääsette tuostakin "ongelmasta".

Kun ei taas ihan täysin osaa niin heti on winukassa jotain vikaa. Siellä on täppä " lataa päivitykset mutta anna meitsin valita koska asennan ne " , ruksia ruutuun ni pääsette tuostakin "ongelmasta".
Mulla on ollu aina ennen rasti ruudussa "Ilmoita uusista päivityksistä. Älä lataa tai asenna niitä puolestani." Se on ilmeisesti SP3:n asennuksen yhteydessä vaihtunu kohtaan "Automaattinen (suositus)". Mielestäni en ole tuohon koskenut, koska en halua koneen buuttailevan itseään ilman lupaani.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1934953&postcount=3300

Mitenkäs se oli vähän aikaa sitten. Safarin sai myös klikkaamalla asennuksessa pois, mutta jostain kumman syystä tuo Safarin tulo iTunesin mukana oli ylivoimainen este Windows käyttäjille, mutta taas toistaalta osataan painaa toisessa paikkaa rasti ruutuun. Hieman valikoivaa ja läpinäkyvää ;)

Safarin kohdalla menee sormi suuhun, eikä osata painaa "ei kiitos" vaan itketään kun Apple tyrkyttää. Mutta sitten taas kun Windows boottailee itsekseen, niin sitten osataankin painaa "ei kiitos".

Back
Ylös Bottom