limp duck
Banned
Mä tykkään mun neljästä napista ja 360asteen scrollista maitimaussissa :o
repesin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä tykkään mun neljästä napista ja 360asteen scrollista maitimaussissa :o
Hajoo siihen, ei se ole kuin yksi paskimmista hiiristä koskaan.
Eiköhän se ole tullut jo varsin selväksi että et pidä Mighty Mousesta.
Juuh, ja se joka pitää on selvästi maccilasinen höpsö;)
Ja niin yllättävältä kuin se kuulostaakin niin sinun mutusi eivät ole vältämättä lähelläkään totuuksia.
En usko! ;) mutta kun ei paremmasta tiedä niin...
Tyttöystävälle olen tyrkyttänyt muita hiiriä, ihan huippuluokan vehkeitä, mutta ei silti suostu luopumaan Mighty Mousestaan. Kuulemma paras hiiri ikinä.
mutta kun ei paremmasta tiedä niin...
Dr. Alban sanoi:Look who's talking now
Look who's talking comon comon
Look who's talking shut your mouth
Jos ei oo hirveen vakava suhde, pistä uus tilaukseen.
MM:ssä ergonominen muotoilu on kyllä... siis mikä muotoilu?
;)Apple sanoi:Voi yksipainikkeisen hiiren kohtaloa nykyisessä monipainikkeisessa maailmassa.
älä jaksa hehkuttaa sitä paskaa sitten, menee hermot ittelläkin.Älä nyt hei enää jaksa, jooko.
älä jaksa hehkuttaa sitä paskaa sitten, menee hermot ittelläkin.
Moneenko kertaan tulee vielä sama uutinen tähän ketjuun eri medioihin linkitettynä?

Yleensä pc-miehille ei voi liikaa toistaa vaan pitää vääntää ratakiskosta.Moneenko kertaan tulee vielä sama uutinen tähän ketjuun eri medioihin linkitettynä?![]()
No mä en kyllä tiedä mistä teille mäkki miehille pitää vääntää, että menee perille, mutta noita saman tyyppisiä ongelmia on kyllä mäkissäkin. Tuon vääntämiseen tuskin ratakisko riittää. :whip:Yleensä pc-miehille ei voi liikaa toistaa vaan pitää vääntää ratakiskosta.