Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Juuh, ja se joka pitää on selvästi maccilasinen höpsö;)

Niinpä niin. Niin yllättävältä kuin se kuulostaakin niin kyllä siitä mighty mousesta yllättävän moni tykkää. Monet asiakkaat haluavat mahdollisesti rikkoutuneen hiirensä tilalle uuden Mighty Mousen riippumatta siitä miten mäkkihörhöjä ovat.

Ja niin yllättävältä kuin se kuulostaakin niin sinun mutusi eivät ole vältämättä lähelläkään totuuksia.

Limb duck:
Sun kommenteilla ei ole mitään painoarvoa arvostelemaan mighty mousea jos et ole käyttänyt sitä edes muutamaa kuukautta. vaikka kommentoitkin kyseistä tuotetta joka väliin.

Nimeä yksikin hiiri jossa on parempi rulla? Ei tule onnistuun.
jos se jonkun käteen sopii hyvin (useampien), niin miksi se pitäisi muotoilla jotenkin ihmeellisesti.

Eihän sun auton rattikaan ole muotoiltu mitenkään ergonomisesti, mutta silti pystyt pitään kiinni siitä ihan luontevasti (kai).
Täytyiskö siinäkin olla käden muotoja mukaillen tyyliin:
38320_02.jpg

Yhtä typerä väite tuokin kun sun vänkäys jostain ergonimiasta. Jos se sopii käteen, nin hyvä juttu.
Nappeja siinä on kuitenkin riittävästi. Luulis riittävän.

Kuvan mukaisessa hiiressä on köyhän miehen ratkaisu mighty mousen rullasta.

MM:ssä ergonominen muotoilu on kyllä... siis mikä muotoilu?

Onhan se melkonen kyllä saippuapala.

Apple sanoi:
Voi yksipainikkeisen hiiren kohtaloa nykyisessä monipainikkeisessa maailmassa.
;)

Mutta mitäs jos vaikka ihan limpin kiusaksi siirryttäis mahtihiirestä seuraavaan aiheeseen? Tämä kun ei taida tästä miksikään edetä.

Jokos Windows-miehet odottaa kieli vyön alla seiskaa? Eilen juuri kuulin meidän konsernin IT-päälliköltä, että mekin skipataan Vista kokonaan.

älä jaksa hehkuttaa sitä paskaa sitten, menee hermot ittelläkin.

En minä mitään hehkuta. Vihaan Mighty Mousea.

Mutta silti hyväksyn sen, että joku siitä pitää vaikka kuinka tietäisi paremmasta. Hyväksy sinäkin niin ei tarvitse vängätä täysin turhanpäiväisestä asiasta.

Viihde käyttäjälle on luultavasti ihan sama mikä hiiri käytössä on?

Minulla on ollut kaiken näköisiä hiiriä. 10-70 euroa ovat maksaneet. En ole oikeasti huomannut noissa mitää eroa. Tällä hetkellä kotona mighty M, ihan tavallinen hiiri. Töissä on joku "paska" hiiri, mutta en huomaa mitää eroa.

En siis tee töitä koneella, mutta käytän konetta töissä päivittäin + kotona paljonkin. En ole edes pelaamisessa ymmärtänyt noiden kalliiden hiirten päälle? Ihan hyvin olen pärjännyt kaupan halvimmalla.

Mighty mousessa on erillasta muihin minun käyttämiin hiiriin tuo rulla. Se on kyllä hyvä, mutta tulen esim. töissä toimeen ilmankin.

Kuulitteko että SP3 on paska?

Joo, Vista skipataan ja SP3:sta varotaan vielä hetki täälläkin. Työt onnistuu ilmankin, ja siis paremmin.

eDIT: Miikkah, postaamas MX Revolution on aika kingi hiireks, usko pois.

Yleensä pc-miehille ei voi liikaa toistaa vaan pitää vääntää ratakiskosta.
No mä en kyllä tiedä mistä teille mäkki miehille pitää vääntää, että menee perille, mutta noita saman tyyppisiä ongelmia on kyllä mäkissäkin. Tuon vääntämiseen tuskin ratakisko riittää. :whip:

Back
Ylös Bottom