Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Tää HP:n imprint finish on muuten hieno. Macbookitkin on kateellisia.

hp_dv2500t_imprint%20finish_radiance.jpg

Ja jos joku ei tiedä minkä näköne toi on livenä niin on turha kommentoida.
Niin no, miten ton nyt ottaa... näyttää lähinnä keraamiselta Electroluxin liesitasolta :jahas:

131583-mbair_large.jpg

Voitteko vakavalla ilmeellä väittää että macbookit olisi jotenkin hienoja?

macbook.jpg

ton näkösiä koneita meillä on täällä töissä pölyttymässä, tosin ne on jo 5 vuotta vanhaa muotoilua.

Tuon HP:n kansi on noin 3x niin paksu kuin MBA ja tuo on tuplasti niin paksu kuin MB. Ja murojen rakastama tarrameri kannen alla löytyy tuostakin.

Tuollaisen HP:n omistajana en kyllä tajua miksi kukaan hehkuttaisi tuota kantta? Paitsi onhan siitä hienoa kattoa omia sormenjälkiä.

mikä sen ultimaattisen ohuuden tarkoitus on? Mitä hyötyä siitä on? Muuta kuin markkinointi "maailman ohuin kannettava" whoooo **ihmismeren kohinaa**

Mun järkeni vaan sanoo, että läppärissä kaikki muut mitat huomattavasti tärkeämpiä kuin yhden tai neljän sentin paksuus.

mutta onneksi voi hankkai sitten

x300_small.jpg
JOS pitäisi PC ostaa niin ostaisin tuon tai sitten VAIO:n.
Varmaan ihan laadukkaita pelejä. Windows on lähinnä se kompastuskivi ;)

Nyt kun on Fujitsun Lifebook E-sarjaa käyttänyt ja MBP:tä aika paljon rinnakkain niin kyllä Fujitsun näppis hakkaa aivan kympillä tuon MBP:n epäherkän paskanäppiksen. Ei sovellu ainakaan omille nakkisormille mitkä ovat tottuneet vain "hipaisemaan" näppäintä kun tuossa joutuu painamaan aivan pohjaan saakka joka saatanan nappulan eikä niissä ole oikein tuntumaa muutenkaan. Parempi puolisko on samaa mieltä.

Hassua että esim. MB:n näppis taasen tuntuu huomattavasti paremmalta ja herkemmältä vaikka näyttää lähinnä taskulaskimen näppikseltä.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
:hyvä:
Ei voi kuin ihmettellä.

No kyllä mäkin sun tyylitajua ihmettelen, jos sä ihan oikeesti vertailet tuota edellä mainittua ja mbp koneita.

Kyllä ne mäkit vaan on hienompia. Sille ei voida yhtään helvetin mitään. Se onko läppärin tyylikyydellä mitään merkitystä on sitten toinen asia.

mikä sen ultimaattisen ohuuden tarkoitus on? Mitä hyötyä siitä on? Muuta kuin markkinointi "maailman ohuin kannettava" whoooo **ihmismeren kohinaa**

Mun järkeni vaan sanoo, että läppärissä kaikki muut mitat huomattavasti tärkeämpiä kuin yhden tai neljän sentin paksuus.
Vielä 2000-luvullakin, helvetti kohta ollaan 2010 joku oikeasti vielä luulee, että tuotteissa vain ja ainoastaan hyödyllisyys lasketaan eduksi.

Meillä olis aika helvetin rumia autoja ja vaatteita jos noin ajateltaisiin. Ei nämäkään hyödykkeet eroa asiasta mitenkään.

No kyllä mäkin sun tyylitajua ihmettelen, jos sä ihan oikeesti vertailet tuota edellä mainittua ja mbp koneita.

Kyllä ne mäkit vaan on hienompia. Sille ei voida yhtään helvetin mitään. Se onko läppärin tyylikyydellä mitään merkitystä on sitten toinen asia.
No ei todellakaan ole. Joku roti sentään.

Vielä 2000-luvullakin, helvetti kohta ollaan 2010 joku oikeasti vielä luulee, että tuotteissa vain ja ainoastaan hyödyllisyys lasketaan eduksi.

Meillä olis aika helvetin rumia autoja ja vaatteita jos noin ajateltaisiin. Ei nämäkään hyödykkeet eroa asiasta mitenkään.

Kyllä kyllä, se on ihan luonnollista. Mutta ei se silti siitä hienoa + käytännöllistä tee.

Niin no, ihmiset arvottavat asiat eri tavalla. MULLE on aivan yhden tekevää miltä se läppäri näyttää. Se on MULLE työkone eikä yhtään sen enempää.

Mä voin ajaa vaikka vanhalla Ladalla, ei kiinnosta sekään pätkän vertaa. Auton tarkoitus meikäläiselle on viedä paikasta a paikkaan b. Mahdollisimman huolettomasti ja mukavasti(tässä kohtaa tippuu vanha Lada listasta pois).

Tää HP:n imprint finish on muuten hieno. Macbookitkin on kateellisia.

hp_dv2500t_imprint%20finish_radiance.jpg

Ja jos joku ei tiedä minkä näköne toi on livenä niin on turha kommentoida.
Mikä hemmetti siinä on, että jotkut firmat laittavat noita liittimiä tuohon läppärin etureunaan? Todella kätevää.

Voitteko vakavalla ilmeellä väittää että macbookit olisi jotenkin hienoja?
Kyllä.

Niin no, ihmiset arvottavat asiat eri tavalla. MULLE on aivan yhden tekevää miltä se läppäri näyttää. Se on MULLE työkone eikä yhtään sen enempää.

Mä voin ajaa vaikka vanhalla Ladalla, ei kiinnosta sekään pätkän vertaa. Auton tarkoitus meikäläiselle on viedä paikasta a paikaan b. Mahdollisimman huolettomasti ja mukavasti(tässä kohtaa tippuu vanha Lada listasta pois).
No kannattaako tuota nyt edes sitten kysellä kun tiedät jo ihmisten arvottavan eri tavalla. Osa on hiffannut, että komea ulkonäkö sisältää Applen tuotteissa vielä toimivia ratkaisuja sisälläkin.

En minäkään autoon ostaisi 10 tonnin rengassettiä, mutta toki ymmärrän jos joku sellaisen ostaa. En kyllä tajua silti ymmärrä miksi joku valitsee Ladan, jos samalla rahalla saa uuden Alfan (kulkee paikasta A paikkaan B, mutta näyttää vitusti hienommalta ja on mukavampi käyttää)

Mua vaan ihmetyttää se, että miksi siistä ohuudesta tehdään niin iso juttu. Ohut ok, maailman ohuin ok, mutta ei se nyt ole mikään sen mullistavampi asia.

"Maailman ohuin läppäri" on vaan mun mielestä sellaista markkinointia joilla "kusetetaan" kuluttajaa. Tehdään hölmöstä asiasta hiton iso juttu.

Tällainen mielukuva siis mulle tuosta markkinoinnista. Olen käpistellyt tuota laitetta ja onhan se ihan komea vehje. Ei vaan ominaisuudet, hinta ja käyttötarkoitus oikein mun päässä kohtaa.

E: enkä nyt edes koita väittää etteikö muut valmistajat käyttäisi vastaavanlaista markkinointia. Tehdään kärpäsestä härkänen :)

Kyllä sillä ohuudella on paljonkin merkitystä jos joutuu paljon kantamaan konetta esim. työmatkoilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom