Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

PC:n ja MS:n tuotteiden omistaja olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, etten kärsi noista MAC-miesten tunnekuohuista, vaan voin rauhassa käyttää konettani ja järjestelmää, silloin tällöin - silti malttini pitäen, koska olen jo asiaan tottunut - painan ALT+F4 ja CTRL+ALT+DEL-näppäinyhdistelmiä. Tätäkin harvemmin nykyään, kun vuosien myötä olen ymmärtänyt mitä saan tehdä ja mitä en.

Mutta te Mac-ihmiset... Joku sanoo PC edes iloiseen äänensävyyn, te olette heti käymässä päälle. Käsittämätöntä. Rauhoittukaa.
Aika pitkälti toimii kuules toiseenkin suuntaan. Tässä ketjussa on käyty läpi aika moni Applen tuote, on aika hanakka vastaanotto pc-puolella noille, suorastaan agressiivinen.

öhhh jjust. onneks mäkille on niin kauheesti mekaanisen suunnittelun ohjelmia että sitä voidaan käyttää työskentelyyn..

eli nyyh nyyh joudun töissäkin harrastamaan pc:tä että saan työt tehtyä :itku:

Unigraphicsin NX5 ?
Vai tarviiko olla joku midrange-cad high-endin sijaan?

Mä varmaan ymmärsin tuon Neuvostoliiton viestin väärin, kun mä en löytänyt siitä mitään negatiivista ;)

Mä varmaan ymmärsin tuon Neuvostoliiton viestin väärin, kun mä en löytänyt siitä mitään negatiivista ;)
Siinä ei ollut mitään negatiivista. Jotkut harrastelijat vaan luulevat niin.

öhhh jjust. onneks mäkille on niin kauheesti mekaanisen suunnittelun ohjelmia että sitä voidaan käyttää työskentelyyn..

Samassa junassa täälläkin. ProE:tä ei pahemmin OSX:lle ole, joten töissä joudun windowsia pyörittelemään, eikä se siitä miksikään muutu. Jotkut mainosjermut ja softarit voivat itselleen täällä perustella/ruinata Macin, koska raudalla ei periaatteessa ole väliä kunhan saavat käyttämänsä softat OSX:ään, muu talo sitten onkin windowsia täynnä.

Unigraphicsin NX5 ?
Vai tarviiko olla joku midrange-cad high-endin sijaan?

valitettavasti ohjelmistovaatimukset tulevat meillä asiakkaiden taholta.... eli jos vaihtoehtoja on tasan yks niin heikoilla jäillä mennään.

ei auta vaikka ois maailman paras high-end - softa jos kukaan ei käytä sitä...

PC:n ja MS:n tuotteiden omistaja olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, etten kärsi noista MAC-miesten tunnekuohuista, vaan voin rauhassa käyttää konettani ja järjestelmää, silloin tällöin - silti malttini pitäen, koska olen jo asiaan tottunut - painan ALT+F4 ja CTRL+ALT+DEL-näppäinyhdistelmiä. Tätäkin harvemmin nykyään, kun vuosien myötä olen ymmärtänyt mitä saan tehdä ja mitä en.

Eli M$ päättää mitä teet omalla koneellasi?

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
No niin läppäritilaus vaihtui ja tilalle ei tullutkaan mackbook pro vaan mac pro:rock:

Vanha puucee myyty ja
Tältä näyttää tänään ostettu setuppi:
Mac Pro

2 x Quad Xeon 2,8Ghz
Näyttis nVidia Gayforce 8800GT
Kovot: 1TB ulkoinen+320G sisäiset
LG L226WTQSF
4G rammia
Langaton mac näppis ja hiiri

Ollaan Miken kanssa melkein samiksia:dance:

No niin läppäritilaus vaihtui ja tilalle ei tullutkaan mackbook pro vaan mac pro:rock:

Vanha puucee myyty ja
Tältä näyttää tänään ostettu setuppi:
Mac Pro

2 x Quad Xeon 2,8Ghz
Näyttis nVidia Gayforce 8800GT
Kovot: 1TB ulkoinen+320G sisäiset
LG L226WTQSF
4G rammia
Langaton mac näppis ja hiiri

Ollaan Miken kanssa melkein samiksia:dance:
Todellakin ollaan, olen 2 gigaa vanhempi, mutta se on korjattavissa. Minkä näytön tuuppasit kii koneeseen? Voin meinaan täysin varauksetta suositella 30 tuumaista Cinemaa, mieletön kokemus.

Kohta voitais pitää joku säälittävä PakkoMac-tapaaminen.

edit- joo LG näyttö ilmeisesti.

Muista sit Mike et tota tapaamista sovittaessa lähetetään privoja/sähköposteja vain ihmislle joilla on mac ja soitetaan vaan niille joilla on iphone.

Muista sit Mike et tota tapaamista sovittaessa lähetetään privoja/sähköposteja vain ihmislle joilla on mac ja soitetaan vaan niille joilla on iphone.
Näin on ja pysyy. Venttaan ihan simona sitä iLuuria. Pidetään sitten kahvitreffit ja räplätään yhdessä tippa kepin nokassa iLuurejamme. Krackaa se mulle valmiiksi jos onnistuu.

Tepsukka83, se on ihan älytön se 30 tuuman näyttö, aika hulabaloobalai kun saa mahtumaan kaksi selainta vierekkäin täydessä koossa.

Tepsukka83, se on ihan älytön se 30 tuuman näyttö, aika hulabaloobalai kun saa mahtumaan kaksi selainta vierekkäin täydessä koossa.

1,5 kuukautta potkiudutaan eteenpäin LG näytöllä, sitten saa 30" Cineman. Ja tällä koneella perkele pystyy myös pelaamaan:D
edit. tuskin pelaan silti ikinä, konsoli löytyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom