Apple iTunes

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä oon jo jonkin aikaa taistellu ton **tun Itunesin kanssa ja vasta tänään mulle selvis, että sitä ei oo pakko käyttää. Latasin koneelle Winampin ja nyt kaikki sujuu taas niiiiin paljon paremmin:)
En oo ehtiny asiaan vielä enempää paneutua, mutta mahtaako Itunesille olla muitakin varteenotettavia korvaajia kuin toi Winamp? Foobar?

Siististi meinaa sitä, että bändi ja levynnimi on vaan folderi nimessä ei sen kummallisempaa.
iTunes hoitaisi tuon hakemistojen nimeämisen puolestasi automaattisesti. Miksi se pitää tehdä käsin?

Puhelimina on läjä erinäisiä E ja N-sarjan puhelimia. Voisi parilla laitteella toimiakkin tuo synkkaus iTunesin kautta mutta osaan taas ei sitten koko kirjasto mahdu eli n. 13GB. Mieluusti sitten vaan raahaan osan siitä musiikista mukaan.
Mistä lähtien iTunesin kanssa on täytynyt synkata koko kirjasto? Ei mullakaan about 150 gigan kirjasto ihan kerralla yhteen laitteeseen sovi. Ja joka vehkeelle voi toki halutessaan synkata myös eri matskut.

iTunes ei tosiaan haittaa DLNA serverien toimintaa mutta mikäli musiikki ei ole selkeästi yhden folderin alla e.g. D:/Musiikki niin se jakaminen on huomattavasti työläämpää sen sijasta, että nyt media serveristä jakaa vaan sen yhden folderin alikansioineen PS3:n käyttöön. Tällöin niitä on mukavampi soitellakkin sieltä PS3 päästä.
Ööö? iTunesissa kaikki matsku on oletuksena siististi iTunes Music -hakemiston alla haluamassasi paikassa.

Musiikkia nyt vaan pitää siirrellä silloin tällöin minne sattuu, on se sitten kaverin läppäri, vanhempien tietokone tai sopiva serveri. USB-muisti tai siirrettävä kovalevy on oikein näppärä siihen.
Kopioinnin mä ymmärrän, mutta tuota siirtelyä en oikein oivalla?

Niin tai näin, en näe tässä mitään hankalaa päinvastoin, helppoa kun heinänteko. Varmasti on muitakin tapoja hoitaa hommat.
Kukin taaplaa tyylillään. Minä siirryin lähes 10 Winamp-vuoden jälkeen iTunesiin eikä paluuta enää ole. Hommat kun voi hoitaa myös helposti ja tyylikkäästi. :thumbs:

Sanokoon mitä muut sanovat, mutta ei tämä iTunes kyllä mikään järjenjättiläisten keksintö ole. Toki täälläkin löytyy näitä Jobsin aivopesun läpikäyneitä henkilöitä(en mainitse nimeltä), jotka hehkuttavat kaikkea missä vain omenalogo näkyy. Noh, se siitä purkautumisesta.

Ongelma:

Miksi iTunes ei suostu hakemaan kaikkiin albumeihin kuvituksia? Varsinkin kun kyseessä on erittäin tunnetut albumit, tuntuu oudolta ettei muka tietokannasta löytyisi. Kun sitten lataan esim albumin kuvituksen netistä koneelleni ja siirrän sen käsipelillä tuonne iTunesiin, suostuu se lisäämään sen vain joihinkin albumeihin. Joihinkin ei sitten vaan saa ei niin millään sitä kuvaa. Pieni juttu, mutta alkaa vituttamaan jo pikkuhiljaa!

Sanokoon mitä muut sanovat, mutta ei tämä iTunes kyllä mikään järjenjättiläisten keksintö ole. Toki täälläkin löytyy näitä Jobsin aivopesun läpikäyneitä henkilöitä(en mainitse nimeltä), jotka hehkuttavat kaikkea missä vain omenalogo näkyy. Noh, se siitä purkautumisesta.

Ongelma:

Miksi iTunes ei suostu hakemaan kaikkiin albumeihin kuvituksia? Varsinkin kun kyseessä on erittäin tunnetut albumit, tuntuu oudolta ettei muka tietokannasta löytyisi. Kun sitten lataan esim albumin kuvituksen netistä koneelleni ja siirrän sen käsipelillä tuonne iTunesiin, suostuu se lisäämään sen vain joihinkin albumeihin. Joihinkin ei sitten vaan saa ei niin millään sitä kuvaa. Pieni juttu, mutta alkaa vituttamaan jo pikkuhiljaa!
Turha se on vinkua jos ei osaa. Otat sen levyn kaikki biisit ja painat omppu + i ja sitten vain raahat nätisti sen kuvan siihen kuvakenttään, thats it. En tiedä miten vammaisessa Windowsissa homma hoituu.

Ja jos waretat biisejä, niin mitä vittua sinä täällä itket ettei niissä ole kuvia valmiina kun herralla on peukalo keskellä kämmentä. Opettele ekana maalaisjärkeä, itke sitten.

1. En wareta biisejä, kyseessä on ihan cd:ltä iTunesiin suoraan siirretyt tiedostot.

2. Olen kokeillut kaikkien Applen jne ohjeiden mukaan tuon siirron Windows-ympäristössä, mutta ei toimi vain kaikissa. Jos en osaisi ollenkaan tätä, tuskinpa saisin ne siirrettyä normaalisti 95% kaikista albumeistani.

On se näköjään kova pala kun joku arvostelee Applea. Huh huh. ;)

1. En wareta biisejä, kyseessä on ihan cd:ltä iTunesiin suoraan siirretyt tiedostot.

2. Olen kokeillut kaikkien Applen jne ohjeiden mukaan tuon siirron Windows-ympäristössä, mutta ei toimi vain kaikissa. Jos en osaisi ollenkaan tätä, tuskinpa saisin ne siirrettyä normaalisti 95% kaikista albumeistani.

On se näköjään kova pala kun joku arvostelee Applea. Huh huh. ;)
On se näköjään kova paikka kun eka arvostelee itse kun ei osaa. On se kumma, päänaukojat saavat itse aina aukoa päätänsä, ei heissä koskaan mitään vikaa ole. Itsehän sinä tuossa äsken soitit suutasi Applen käyttäjistä, onko nyt suru tytöllä puserossa kun joku vastasi, yhyy. Painu vittuun itkemästä ja osta Macci kun et osaa Windowsia käyttää.

Koitappa nyt tajuta, että Windows on vähän niin ja näin, vittuako sinä ohjelmaa syytät, syytä sitä windowsin paskaa ja katso peiliin.

Toki täälläkin löytyy näitä Jobsin aivopesun läpikäyneitä henkilöitä(en mainitse nimeltä), jotka hehkuttavat kaikkea missä vain omenalogo näkyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nopea kyssäri asiasta mitä olen kirvannut mutta saattaa olla evottamistakin. iTunes storessa ei vissiinkään voi kuunnella biiseistä sampleja ennen ostamista?

Toivottavasti minusta ei macbookin omistajana tule fanaatikkoa joka nostaa applen jalustalle eikä pidä muita vaihtoehtoja yhtään minään. Karu faktahan on se että kukin taaplaa tyylillään ja jollekin toiselle se toisen henkilön paras vaihtoehto ei välttämättä olekaan hyvä.

30 sec voi kuunnella kaikkia biisejä, oivallinen ja ihan riittävä previkka, olen monta lättyä ostanut kuuntelemalla pätkiä.

Yksi mitä kaipaisin storeen, olisi alennuslaari, jossa olisi kaikki alennushinnalla olevat. Joskus nimittäin osuu kohdalle 7,92 euron lättyjä vahingossa.

Miten hitossa en ole tuolla törmännyt tuohon kuuntelumahdollisuuteen? Haluaako joku nopea tehdä :facepalm: ja kertoa ennenkuin löydän itse. :)

Miten hitossa en ole tuolla törmännyt tuohon kuuntelumahdollisuuteen? Haluaako joku nopea tehdä :facepalm: ja kertoa ennenkuin löydän itse. :)

Kun sulla on tämmönen näkymä niin senkus tuplaklikkaat biisiä alhaalta listasta, ihan kuin koneeltakin soitettaessa. Riville ilmestyy kaiuttimen ikoni ja previkka pärähtää soimaan.

On kyllä huono tuo iTunes Store, nimittäin heräteostajan lompakolle, kovin huomaamatta lähtee tililtä suuriakin summia rahaa kun noin helpoksi tehty ostaminen. :D

Liitteet

• itunes.webp
    itunes.webp
    40,9 KB · Katsottu: 263
Täällä on kanssa todettu Itunes täysin kelvottomaksi. Onhan se ihan hieno mut käyttö ei ilman kiroilua ota sujuakseen. Turhaa silmäkarkkia.

- Pahin virhe on, ettei ipodiin voi siirtää kappaleita vetämällä, tai oikean napin lähetä toiminolla. Eli kun windowsissa on jo ihan ok resurssienhallinta niin miksi pitää tehdä oma... No tähän sortuu muutkin valmistajat.

-Kun lisään Itunesiin biisejä, niin niitä ei voi siitä päänäkymästä siirtäää suoraan soittimeen, vaan pitää tehdä soittolista. Sieltä en saa niitä eteenpäin kuin käyttämällä automaattista täyttöä, joka poistaa soittolistalta poisetut kappaleet myös ipodista.

-kirjasto ei tajua kaikkia levykokonaisuuksia vaan saattaa labeloida yksittäisiä kappaleita albumeiksi. Ihan jees jos on 10 biisiä, mut isoa kirjastoa vähän vaikea hallita.

-Mulla on kaikki musiikki yhdellä kovalevllä siististi albumeittain. Miksi Itunes ei osaa säilyttää näitä rakenteita...?

-Em.asiat ovat kaikki tietysti pöljän käyttäjän osaamattomuutta, mutta kyllä se helpompaa olisi suoraan windowsista niitä piisejä vedellä soittimeen.

-Ainii, Nokian musiikkikaupasta ostetut biisit pitää polttaa ensin cd:lle ennenku ne voi tuoda itunesiin LOL.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom