- Ikä
- 42
Kyllä se on hyvä jos styluksellakin voi tökkiä.
Tulihan se sieltä :hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se on hyvä jos styluksellakin voi tökkiä.
Tää on ilmeisesti sitten Nokia-fänboyn mielestä erittäin hyvä juttu ja toi kynä on parasta mitä puhelimelle voi tapahtua?
Nokia kaivaa kyllä itselleen kuoppaa jos toi kynä on vielä lopullisessa puhelimessa mukana.
Mua ärsyttää ettei iPhonella voi piirtää niinkuin HTC trinityllä. Mulle se on iso juttu jos vois töherrellä.
Apple-fänboitsun mielestä on ilmeisesti kamalaa jos puhelinta voi käyttää MYÖS styluksella? Ihan hyvin sä vedät.Tää on ilmeisesti sitten Nokia-fänboyn mielestä erittäin hyvä juttu ja toi kynä on parasta mitä puhelimelle voi tapahtua?
Nokia kaivaa kyllä itselleen kuoppaa jos toi kynä on vielä lopullisessa puhelimessa mukana.
On se oikeasti hyvä juttu. Mikä tuossa nyt ahdistaa? Sekö, että iphonea ei voi tökkiä?
Nyt kun alkaa miettimään niin kyllähän tuo noksu voi nokittaa iphonen jos vain toimii sukkelasti. Kyllä se on hyvä jos styluksellakin voi tökkiä, voi heti liittää pari piirtosoftaakin mukaan.
Mä olen rohkeasti erilainen ja käytän HTC:tä, styluksella tai ilman.en kyllä ihan heti ymmärrä miten mhk:n kommentin pystyy ymmärtämään nokia-fanboy:n kommentiksi. kaveri kuitenkin vetelee iphonella, ja tuntuu olevan tyytyväinenkin kapistukseen. tässä ketjussa pitänee olla todella varovainen mitä sanoo, tai leimautuu automaattisesti joko ifone rakastajaksi, tai nokialainen massatuotelahkohörhöksi.
LOL, sun mielestä ominaisuuksia ei sitten ole kuin kahdenlaisia, käänteentekeviä(Omenavehkeet) ja susipaskoja(Nokia)?Okei sovitaan nyt niinkuin pahoin pelkäsin...
Sovitaan että stylus puhelimen mukana on parasta mitä on puhelinrintamalla tapahtunut.
Aika turhia nuo piirtojutut kämmentietokoneella/luurilla ilman paineentunnistusta kun siihen on jo Wacomin kanssa tottunut.a.
Lol mä kytken aina paineet välittömästi pois jos otan wacomit käteen, täysin turha ominaisuus
Haha onneks sammakonreidet kertoo tulevaisuuden :DTää on ilmeisesti sitten Nokia-fänboyn mielestä erittäin hyvä juttu ja toi kynä on parasta mitä puhelimelle voi tapahtua?
ja jos kosketusnäyttö on sama kuin n800/810 tableteissa niin siinä on jonkinlainen paineentunnistus (oisko vajaa 10 tasoa)