Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on ilmeisesti sitten Nokia-fänboyn mielestä erittäin hyvä juttu ja toi kynä on parasta mitä puhelimelle voi tapahtua?
Nokia kaivaa kyllä itselleen kuoppaa jos toi kynä on vielä lopullisessa puhelimessa mukana.

No mutta ei kai sitä kynää pakko ole käyttää vaikka se mukana olisikin kun kerran sormellakin voi säätää. Sama kun noissa Nokia Internet Tablet laitteissa. Mutta joo turhaa spekulointia ennen kun tuollainen tuote edes julkaistaan Nokian puolesta.

Mua ärsyttää ettei iPhonella voi piirtää niinkuin HTC trinityllä. Mulle se on iso juttu jos vois töherrellä.

Sulla on se homma kyllä hanskassa. Ainakin mun näkemyksen perusteella, joten sulle siitä voi olla hyötyä. Harva meistä kuitenkaan piirtää yleensäkään saatikka kännykällä.
Kynän hyvät puolet loppuvatkin siihen sitten.

Tää on ilmeisesti sitten Nokia-fänboyn mielestä erittäin hyvä juttu ja toi kynä on parasta mitä puhelimelle voi tapahtua?
Nokia kaivaa kyllä itselleen kuoppaa jos toi kynä on vielä lopullisessa puhelimessa mukana.
Apple-fänboitsun mielestä on ilmeisesti kamalaa jos puhelinta voi käyttää MYÖS styluksella? Ihan hyvin sä vedät.

Nyt kun alkaa miettimään niin kyllähän tuo noksu voi nokittaa iphonen jos vain toimii sukkelasti. Kyllä se on hyvä jos styluksellakin voi tökkiä, voi heti liittää pari piirtosoftaakin mukaan.

sketchpad.jpg

;)

Aika turhia nuo piirtojutut kämmentietokoneella/luurilla ilman paineentunnistusta kun siihen on jo Wacomin kanssa tottunut. :( iPhonen Sketchillä on kyllä ihan mukava töherrellä, mutta siinä saisi olla toisiinsa sekoittuvat värit Painter-tyyliin että pääisis sormivärifiilikseen mukaan, tai edes täyden skaalan RGB-liukusäädin väreille valmiin paletin sijasta.

en kyllä ihan heti ymmärrä miten mhk:n kommentin pystyy ymmärtämään nokia-fanboy:n kommentiksi. kaveri kuitenkin vetelee iphonella, ja tuntuu olevan tyytyväinenkin kapistukseen. tässä ketjussa pitänee olla todella varovainen mitä sanoo, tai leimautuu automaattisesti joko ifone rakastajaksi, tai nokialaiseksi massatuotelahkohörhöksi.

uskallankohan edes sanoa että tuo uusi iphone kiinnostaa kovastikin, vaikka en ole koskaan macciin koskenutkaan enkä applen tuotteita muutenkaan käyttänyt. puhelinkin on tällä hetkellä vielä e61.

Okei sovitaan nyt niinkuin pahoin pelkäsin...
Sovitaan että stylus puhelimen mukana on parasta mitä on puhelinrintamalla tapahtunut.

en kyllä ihan heti ymmärrä miten mhk:n kommentin pystyy ymmärtämään nokia-fanboy:n kommentiksi. kaveri kuitenkin vetelee iphonella, ja tuntuu olevan tyytyväinenkin kapistukseen. tässä ketjussa pitänee olla todella varovainen mitä sanoo, tai leimautuu automaattisesti joko ifone rakastajaksi, tai nokialainen massatuotelahkohörhöksi.
Mä olen rohkeasti erilainen ja käytän HTC:tä, styluksella tai ilman.

Ja MHK:n puhelinmakua ei voi kun kehua, kaveri möi mullekin parhaan puhelimen jota olen tähän päivään asti käyttänyt. ;)

Okei sovitaan nyt niinkuin pahoin pelkäsin...
Sovitaan että stylus puhelimen mukana on parasta mitä on puhelinrintamalla tapahtunut.
LOL, sun mielestä ominaisuuksia ei sitten ole kuin kahdenlaisia, käänteentekeviä(Omenavehkeet) ja susipaskoja(Nokia)?
En ymmärrä miten ton styluksen voi huonoksi ominaisuudeksi laskea, jos pluuria voi käytellä ilmankin.

Aika turhia nuo piirtojutut kämmentietokoneella/luurilla ilman paineentunnistusta kun siihen on jo Wacomin kanssa tottunut.a.

Lol mä kytken aina paineet välittömästi pois jos otan wacomit käteen, täysin turha ominaisuus :)

EDIT:kiinteä viiva on mun juttu, vihaan lilluvia pensseleitä.

Lol mä kytken aina paineet välittömästi pois jos otan wacomit käteen, täysin turha ominaisuus :)

Ennenkuulumatonta. :eek:

Sehän siinä on just parasta kun voi hallita viivan paksuutta ja/tai läpinäkyvyyttä, piirtäminen ja varsinkin maalaaminen ilman sitä on ihan mahdotonta. En tiedä ketään joka ei käyttäisi paineentunnistusta hyväkseen. Mun Intuos3:sta löytyy kallistuksentunnistus ja kynän pyörityskulmankin tunnistus mutta niitä en ole osannut oikein käyttää muuten kuin Painterin palette-knifen kanssa.

Tuleehan oikeasta lyikkäristäkin himmeämpää viivaa mitä vähemmän kynää painaa. :D Muttajoo, vähän offtopic nyt. Ennemmin tuonne artistigroupiin vääntämään.

Seuraava omenapoikien kommentti tuosta tulevasta noksusta on: "Mutta kun siinä ei ole OSX, se on parasta mitä voi olla ja kaikki laitteet, joissa sitä ei ole, on paskoja" :lol2:

Haha onneks sammakonreidet kertoo tulevaisuuden :D

on se kynä hyvä olla olemassa jos toimii ilmankin kaikki hyvin..

ja jos kosketusnäyttö on sama kuin n800/810 tableteissa niin siinä on jonkinlainen paineentunnistus (oisko vajaa 10 tasoa)

Täältä pesee (MTM1977):
MikroPC:n toimittajan (omenapoika) sanoin:
iPhonessa on parempi käyttöliittymä kuin yhdessäkään Nokian puhelimessa koskaan.
:)

ja jos kosketusnäyttö on sama kuin n800/810 tableteissa niin siinä on jonkinlainen paineentunnistus (oisko vajaa 10 tasoa)

Tuota en tiennytkään, mutta aika laihaksi jää Intuoksen 1024 tasoon verrattuna. :)

Ei vaan, jos noihin saisi jo jonkun 256 tasoa niin olisi tosi mahtavaa. Ostaisin heti taskuun töhertelytabletiksi, oli sitten Nokian, HTC:n tai Applen vehje.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom