Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös E-sarjalaiset ole yleisimmin työpuhelimia? Näin ainakin meillä.
E-sarja oli ex työpaikassa ja nykyisessä työpaikassa työpuhelimina.Tuo on varmaan firmakohtaista. meillä N sarja huomattavasti yleisempi, johtuu ehkä osittain firmasta ;)
Google on hyvä työkalu.Osaakohan iPhonen kamera laittaa GPS-koordinaatit suoraan kuvan EXIF-tietoihin? Mun N95 ei vieläkään moista osaa (ilman erillistä softaa).
Kappas, Richard on päässyt jo uutta vehettä testaamaan.Google on hyvä työkalu.
"iphone gps exif" ja ekasta linkistä tieto selviää.
Onko tuossa iphonessa muuten 3.5mm audioplugi? Se olisi kova sana.
Käsittääkseni vanhassa liitin oli hieman "upotettu", jolloin ihan kaikki kuulokkeet eivät siihen sopineet. Korjatkaa, jos olen väärässä.edit: mitä muuten meinaa, että tässä uudessa versiosssa on "flushed connector" tuolle kuulokkeelle? Oliko se vanhassa sitten jotenkin pinnassa, Touchissa ainakin näyttää samalta kun uudessa.
Käsittääkseni vanhassa liitin oli hieman "upotettu", jolloin ihan kaikki kuulokkeet eivät siihen sopineet. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Uuteenko sopii kaikki normi 3.5 kuulokkeet?Käsittääkseni vanhassa liitin oli hieman "upotettu", jolloin ihan kaikki kuulokkeet eivät siihen sopineet.
Huhtikuun lopusta lähtien puhuttu n. 5h mun luurilla.. whii
Mikshän toi tikku on jäänyt tohon kuvaan?
Ei kai se tule puhelimen mukana?
Eikös se näin ollut että noksuihin ois tulossa ruutu joka on paitsi "kapasitiivinen" myös reagoi tikkuun? Vai muistanko oikein.