Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös E-sarjalaiset ole yleisimmin työpuhelimia? Näin ainakin meillä.

Tuo on varmaan firmakohtaista. meillä N sarja huomattavasti yleisempi, johtuu ehkä osittain firmasta ;)

Tuo on varmaan firmakohtaista. meillä N sarja huomattavasti yleisempi, johtuu ehkä osittain firmasta ;)
E-sarja oli ex työpaikassa ja nykyisessä työpaikassa työpuhelimina.
Halutessaan kyllä saa minkä tahansa puhelimen, jos ei ole ihan rivityöntekijä.

Osaakohan iPhonen kamera laittaa GPS-koordinaatit suoraan kuvan EXIF-tietoihin? Mun N95 ei vieläkään moista osaa (ilman erillistä Location Tagger -softaa). On aivan käsittämätöntä, että moinen ominaisuus on älypuhelimessa jätetty hyödyntämättä.

Google on hyvä työkalu.
"iphone gps exif" ja ekasta linkistä tieto selviää.
Kappas, Richard on päässyt jo uutta vehettä testaamaan. :)

Työpuhelimena on yleisimmin kallein minkä saa ostaa. Näin meillä. Töissä niihin vain puhutaan. Muuten otetaan valokuvia ja kuunnellaan mp3:ia.

Onko tuossa iphonessa muuten 3.5mm audioplugi? Se olisi kova sana.

edit: mitä muuten meinaa, että tässä uudessa versiosssa on "flushed connector" tuolle kuulokkeelle? Oliko se vanhassa sitten jotenkin pinnassa, Touchissa ainakin näyttää samalta kun uudessa.
Käsittääkseni vanhassa liitin oli hieman "upotettu", jolloin ihan kaikki kuulokkeet eivät siihen sopineet. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Onko tässä ketjussa puhuttu vielä lainkaan itse puhumisesta? Ehkä turhin thread pitkään aikaan IMO.

Mua kiinnostaa se helvetin pitkä puheaika(jep, iPhonessa on pitkä) helposti yhdistyvä hyvälaatunen BT-handsfree kakkula ja kun kävelen toimiston ulko-ovea kohti, pöytäkoneen BT alkaa jo huutelemaan puhelimelle ja synkkaus käynnistyy. Ja sähköpostien luku, se pitää olla mukavaa. Nettikäyttö ihan minimissä, ei mitään tolkkua koko hommassa jos jotain pientä läppäriä kantaa matkassa. RSS-feedejä vaan jotta uutisotsikot ainakin näkisi.

iPhone taitaa sopia mulle helvetin hyvin? Riippuu täysin tuosta synkkauksesta. Eli kontaktit ja kalenterimerkinnät pitäisi saada synkkaamaan nätisti Outlookista.

Noksun "iphonekilleristä" tubesta (5800) juttua lisää, speksit yms. Tulee jo vuoden lopulla?

nokia_5800_xm_03.jpg

Technische Daten:

Display:
- 3.2" Touchscreen
- Tactile Feedback (fühlbare Rückmeldung)
- 640 x 360 Pixel
- 16 Mio. Farben

Kamera:
- 3.2 Megapixel
- Autofokus

Netz:
- Quad-Band GSM (850 / 900 / 1800 / 1900 Mhz)
- EDGE
- UMTS
- HSDPA

- Bluetooth 2.0
- WiFi
- GPS
- 3.5mm Kopfhörer-Anschluss
- TV-Out

- Interner Speicher: 140 MB

- Abmessungen: 111 x 52 x 14.5 mm
- Gewicht: 104 g

Tää on ilmeisesti sitten Nokia-fänboyn mielestä erittäin hyvä juttu ja toi kynä on parasta mitä puhelimelle voi tapahtua?
Nokia kaivaa kyllä itselleen kuoppaa jos toi kynä on vielä lopullisessa puhelimessa mukana.

Nyt kun alkaa miettimään niin kyllähän tuo noksu voi nokittaa iphonen jos vain toimii sukkelasti. Kyllä se on hyvä jos styluksellakin voi tökkiä, voi heti liittää pari piirtosoftaakin mukaan. Muotoilu nyt on vähän karsea, toivottavasti muovi on laadukasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom