Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla alkaa kuoressa olemaan kolhuja kun olen sitä pudotellut, mutta lasi ehjä. Keijolla on lasikin paskana, mutta toimii normaalisti.Kai mä sitten ostan ton, vaikka Maik the great sanoi, että kännissä kuitenkin hajotan ton.
Viime viikonloppuna baarista ulos tullessani kompuroin katukivetykseen iLuuri kädessä jonka seurauksena se lensi komeassa kaaressa katuun. Pari naarmua/lommoa tuolla yläkulmissa ja teksti SIM-kortti hylätty. Pin-koodin uudelleen syöttämällä rupesi taas wörkkimään. Yllättävän kestävältä tuntuu tämäkin puhelin.Kai mä sitten ostan ton, vaikka Maik the great sanoi, että kännissä kuitenkin hajotan ton.
http://gizmodo.com/5014252/financial-times-iphone-2-to-be-sold-at-significantly-lower-prices
Sorruinkohan liikaan kyynisyyteen kun oletin että uus iphone tulee olemaan ihan vitun kallis?
Tolla hintaa luuri tulee olemaan täysin ylivoimainen.
The new version of the Apple iPhone is set to be sold at significantly lower prices than the existing one, in a tacit acknowledgement by the US technology company that its previous sales strategy was not sustainable. Apple has bowed to pressure from mobile phone operators and agreed they can subsidise the latest iPhone, expected to be unveiled by Steve Jobs, Apple’s chief executive, on Monday.