korpipaa
VIP
Kohta alkaa (5 min) Applen LIVE lähetys. WWDC 2022
View: https://www.youtube.com/watch?v=q5D55G7Ejs8
View: https://www.youtube.com/watch?v=q5D55G7Ejs8
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hullun kauan oot jaksanut samalla ja varmaan rullaa edelleen ihan hyvin.Näköjään ei tule iOS 16 enää minun iPhone 6s Plus puhelimelleni mutta sinällään kaipailekkaan kun kuitenkin iOS 15 tullaan tukemaan vielä tietoturvapäivityksillä ja ehkä muutoinkin reilu 3 vuotta vielä. Tietoturvapäivitykset kuitenkin se millä oikeasti merkitystä. Loistava puhelin ollut kyllä kohta 7 vuotta ainoana luurina.
Kuis hyvin noissa 13 mineissä kestää akku? Tuntuu et omassa pari vuotta vanhassa 11:ssa varsinkin bluetoothin kanssa imeytyy aika vauhdilla. Ilman kestää ihan kohtuullisesti.
Joo hyvin rullaa. Akun olen kyllä vaihtanut.Hullun kauan oot jaksanut samalla ja varmaan rullaa edelleen ihan hyvin.
Mulla oli 6s 6,5 vuotta ja olin tosi tyytyväinen. Nyt kun vaihdoin 13 prohon niin ero on iso, joskin ei nämä uudet jutut tajuntaa räjäytä.Joo hyvin rullaa. Akun olen kyllä vaihtanut.
Pitäisiköhän se laitella phöne14 tilaukseen tänään kello 15 alkaen. Kuka on messissä?
Toi akkukesto hämää ihan helvetisti, se ei käytännössä ole mikään ongelma. Mä laitan sen randomisti laturiin kun himassa värkkään jotain suihkua ja sen semmoista, koko aikana mitä olen omistanut, kerran on akku tyhjäksi mennyt. Jos sä et puolentoista päivän aikana ole laturin ääressä kertaakaan, niin melkein ostaisin lankapuhelimen ja analogisen kellon, toi ei oikeasti ole ongelma in real life.Mukava nähdä että taannoinen päätös ostaa 13 Mini oli oikea, kun ei niitä 14 Mini tosiaan sitten tullut kuten uumoiltiin.
Toi Ultra kello on kyllä hieno.
Houkuttelis sinänsä saman lafkan älykello puhelimen kaveriksi, mutta perkele ei tuollaista 1½ päivän akkukestoa jaksa katsella. Vajaa tuplat virransäästöllä, mutta onko semmonen päällä kiva sitten.
Joo puhelinkin kestää luokkaa saman verran, mutta ei ihan kaikkea jaksaisi olla jatkuvasti lataamassa.
Liian tottunut tähän Garminin kellon viikon akunkestoon (5-6 tunnin urheilulla), ja tällä kuitenkin näkee viestit yms. Ei vaan ihan niin hyvin enää toimi iPhonen kanssa, kuin aiemmalla Android luurilla niin sillä saman talon laite vähän kiinnostaisi.
Tämäkään tuskin olisi ongelma jos ei olisi tottunut siihen, että kello kestää viikon.
Milläs mallilla meinasit täräyttää? Pro Max or go home?
Applella on 80% lataus, eli se ei tuuppaa sitä täyteen jos et haluu.Ovathan akku- ja latausteknologiat myöskin sen verran kehittyneet, että nykyään akkua voi aika huoletta latailla useamman kerran päivässä tai vaikka jättää koko yöksi laturiin. Ennenhän tuolla menolla saatiin kovin nopeasti vuorokauden kestävästä akusta tehtyä puolenvuorokauden akku - ilmeisesti tällaisista mielikuvista ja kokemuksista johtunee lyhyempien akkukestojen vieroksunta?
Onko sulla älykelloa ennestään?Taas omakohtainen kokemus. Vaihdoin Oneplus 9:n iPhoneen vaihtelun vuoksi ja pakko sanoa että molemmissa hyvät puolet. En voisi nyt sanoa kumpi on parempi. Mielestäni molemmat aika viimeisen päälle hiotut puhelimet. Olen myös nyt miettinyt tuota Apple Watchia, mutta tiedä sitten onko oikeesti tarvetta.
Joo ja toihan kantsii ehdottomasti olla päällä.Applella on 80% lataus, eli se ei tuuppaa sitä täyteen jos et haluu.