Tää on legenda. Harmi että Jobs kuoli, olihan se aivan saatanallinen nero tässä hommassa.
View: https://youtu.be/eywi0h_Y5_U
View: https://youtu.be/eywi0h_Y5_U
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastaan vähän myöhässä, mutta haluan kertoa oman kokemukseni / näkemykseni aiheesta. Mulla nimittäin on OnePlus 8 Prossa 120 Hz näyttö. Siinä on kyllä jonkin verran eroa 60 Hz virkistystaajuuteen, mutta itse pidän sitä niin merkityksettömänä, että olen pitänyt 60 Hz päällä 120 Hz sijaan. Alunperin piti vain kokeilla paljonko se säästää akkua, mutta jätin sen päälle, koska silmä tottui pienempään virkistystaajuuteen minuutissa enkä kokenut saavani 120 Hz virkistystaajuudesta mitään lisäarvoa. Siinä mielessä se on speksirunkkausta kyllä, koska se on ominaisuus mitä en osaisi kaivata vaikka se puuttuisi.Mitä toi 120 hertsin virkistystaajuus tarkoittaa käytännössä?
Vaihdoin ite Winukasta veks läppärin kanssa tossa keväällä. MacBook Pron kävin hakemassa, eikä kyllä oo takaisin menemistä. Ensimmäinen asia, mihin kiinnitti huomiota oli tasohiiren tarkkuus. Ei vahinkomaalauksia tai -klikkejä lainkaan ja sen käyttäminen ei edes vituta, toisin ku vaikka työkoneena toimivan Dellin tasohiiri.Onkos täällä porukkaa, jotka vaihtaneet Windows puolelta Macciin? Olisi mahdollisesti uuden kannettavan hankkiminen edessä ja mietin, että pitäisikö pysytellä tutussa Windowsissa vai kokeilla vaihtoa MacBook Pro:hon. Windows koneelle vaihtoehto mitä olen katsonut on Dell XPS 15. Aiemmin taisi näyttöjen puolesta Apple olla ihan kärjessä, mutta mitä arvosteluja katsonut niin tuo Dellin uusi näyttö on todella lähellä Applen retinaa jo laadussa ja olisi vielä 4K.
Mitäs kaikkea pitää ottaa huomioon näiden kahden välillä, kun en ole ikinä Mac konetta käyttänyt? Vaihdoin viime vuonna Androidista iPhoneen ja siihen olen ainakin tykästynyt.
Peruskäytön lisäksi tulee käytettyä lightroom, photoshop, luminar 4 comboa ja premiereä. Juurikaan ei tule pelailtua mitään enää nykyään, mutta toisaalta olisi kiva pitää se mahdollisuus vielå avoinna. Tämä ehkä eniten mietityttää. Mutta miten kaiken muun kanssa? Jääkö MacBookilla mistään muusta käytännössä paitsi?
Marginaalisia on erot noissa kynissä ja se hintaero tulee sitten ratkaista kannattaako ne juuri sinun kukkarolla tehdä.Lainaan aihetta.. tyttärelle ollaan lahjaksi ja piirtämisharrastuksen tueksi ajateltu hankkia iPad. Käytännössä normi iPad tai korkeintaan Air, mutta pro-mallit ovat jo hinnaltaan liikaa. Muistiksi pitänee valita se parempi malli, malliston pienin taitaa olla onneton?
Onko kenelläkään kokemusta ipadillä piirtelystä ja siitä onko Air+2 gen kynä hintansa arvoinen, vai riittääkö normi iPad + 1gen kynä? Eikös ne kuitenkin noin mene, 2gen kynä tarvii Airin tai pron?
Hienoja ja kallita vehkeitä. Itse en eroa havainnut kun lyhyesti tikku-ukkoja verkkokaupassa piirtein, mutta mä en mikään taiteilija olekaan.
Joudut opettelemaan melkoisesti uusia asioita ja totuttelemaan toisenlaiseen ideologiseen ajattelu- ja toimintatapaan.Onkos täällä porukkaa, jotka vaihtaneet Windows puolelta Macciin?
Looginen tarkoittaa johdonmukaisuutta. Apple yleensä toimii loogisemmin, vaikea selittää Windows-miehelle.Toimii loogisemmin? ai sun loogisemmin vai kenen?
Toimii loogisemmin? ai sun loogisemmin vai kenen?
Lyhyesti selitettynä applen käyttöjärjestelmät tuntuu siltä että kaikki kehittäjät on ollu paikalla samassa kokouksessa, windows (vaihtelevasti myös android) on kaamea sotku joka on täynnä vanhoja jäänteitä ja testitiiminä toimii käyttäjä. Ei ios:äkään täydellinen ole mutta toimii sentään, paitsi pakkasella. Mm. ios:n ilmoitussysteemi on raivostuttava. Ite oon jumissa winukassa niin se on siedettävä, puhelimen voi onneksi valita.Looginen tarkoittaa johdonmukaisuutta. Apple yleensä toimii loogisemmin, vaikea selittää Windows-miehelle.
Me ollaan iPhone ketjussa, luonnollisesti täällä puhutaan iPhonesta, mutta teillä Android miehillä on joku kivi kengässä kun pitää änkeä aina tänne lässyttämään, vaihda ketjua, sulla ole täällä mitään asiaa.Pakko kyllä sanoa että nämä iPhone ja Mac -autistit ovat kyllä pahimpia apinoita ja uuvatteja joita tiedän. Itsellä ennen oli ip6 ja tuli vaihto Oneplussaan ja en todellakaan vaihtaisi takaisin. Mutta se että jaksaisin joka saatanan päivä julistaa minkä tahansa ilosanomaa, on jo sairasta. Onneksi kaikki tuntemani kaverit, on se OS tai Android-leiristä, ei jaksa jauhaa vaan ne on käyttöesineitä.