Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Kummasti lukemattomat muut tahot saavat aikaiseksi softia, jotka toimivat PC puolella ilman ongelmia. Vaikka rautakombinaatioita onkin lukematon määrä.
Applen softat ei toimi täysin ilman ongelmia edes siinä "suljetussa raudassa". Aika usein ainakin meidän Macbook Prossa näkyy se perhanan värikäs pallero, joka lähes poikkeuksetta tarkoittaa sitä, että kone pitää käynnistellä uudestaan, jos ko. softan haluaa taas toimintaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse tuli vaihdettua muutama kuukausi sitten galaxy note 1, iPhone 5s:ään. Ihan ok puhelin ja ei ollut ongelmaa siirtyä pienempään näyttöön. Tämä on eka Applen puhelin minkä olen omistanut.

Ainoa miinus tässä on näytön kosketusalueen heikko tunnistus, varsinkin reunojen osalta. Jopa huonompi kuin htc desiressä joka oli ensimmäinen älypuhelin itsellä. Akkukestoon olen ollut tyytyväinen ja samat softat löytyy mitä androidillakin tuli käytettyä.

Ainoastaan toi näytön kosketustarkkuus saa hermot kiristymään aika ajoin.

Ei Windows oikeasti ole mikään häröpallo eikä tavallista softaa kirjoiteta raudalle vaan käyttöjärjestelmälle. Käyttis tarjoaa kaiken mitä ohjelmat pyytää, ongelmat tulee epäyhteensopivista tai virheellisistä (laitevalmistajien) ajureista.

En tiedä onko Applella sitten koodi paljon kapeammalle rautavalikoimalle tehtyä ja pienikin muutos voi tuoda ongelmia.

Unohtuisko nyt se fakta, että Applella on suljettu rauta, sille on helppo tehdä softaa kun ei tartte tukea miljoonaa eri kokoonpanoa. Jos Microsoftin ohjelma ei toimi Macissa, niin on vähän eri tilanne kuin Applen softa ei toimi PC:ssä. Pc-kokoonpanoja on järjettömästi, semmoinen saatanan salaatti kuraa. Tee siinä nyt sitten softaa sille paskakasalle.
Ei unohtunut, sillä vain ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.

Rautakokoonpanojen moninaisuus on Microsoftin käyttöjärjestelmäjengin eikä Windows-sovelluskehittäjän ongelma. Microsoft on tämän ongelman jo aikaa sitten myös ratkaissut. Sitäpaitsi eihän tuo iCloud tarvitse käyttikseltä muita palveluita kuin pääsyn verkkoon ja massamuistin käsittelyn ja kyllä niissä mäkeissakin on erilaisia kovelevyjä ja verkkopaloja vuosien varrella ollut iso liuta.

Noi on paskaa, koska luultavasti Applella näiden projektien henkilöstö on firman arvoasteikon pohjasakkaa. Kukaan näiden mestarien kollega ei myös koskaan huomaa ala-arvoista työnjälkeä, koska kaikki muut käyttävät Mäkkejä.

"The 4.7-inch iPhone 6 is expected to hit stores late in the third quarter of the year, with the 5.5-inch handset supposed to arrive late in the fourth quarter, according to an analyst with an accurate track record predicting Apple’s moves."

4.7-inch iPhone 6 release date tipped again for September | BGR

Mielenkiinnolla odotan kyllä minkälaisia ovat. Koko -valinnat on mun mielestä aika buenot.

Nyt lähtis Gigantista Apple iPhone 4S 8GB suht edukkaasti (hinta 279 euroa). Saanut aika paljon kehuja kyseinen vehje, mutta tuntuu ettei spekseiltään ole esim. halvempien android-pohjaisten luokkaa.

Nyt lähtis Gigantista Apple iPhone 4S 8GB suht edukkaasti (hinta 279 euroa). Saanut aika paljon kehuja kyseinen vehje, mutta tuntuu ettei spekseiltään ole esim. halvempien android-pohjaisten luokkaa.
Eiköhän tuo paini Galaxy Trendin tai Lumia 520 seurassa:jahas:
Tosin hintaa on saman verran, kuin SG S3..

Hei

Olen pitkän aikaa jo vaivannut mieltäni tämän kysymyksen merkeissä, jotenka rohkenempa sen esittää. Kuinka paljon teitä Iphonen omistajia harmittaa, kun valitsittekin ylikalliin lelun ettekä oikeasti hyvää puhelinta?

Ystävällisin terveisin

Bruce Springsteen

Eihän noi nyt enää nykyään niin älyttömän hintaisia ole? SGS5 taitaa olla melkein samoissa lähtökuopissa, korkeintaan satasen halvempi uutena. En tiedä mitä ajoit takaa käsitteellä hyvä puhelin, toivottavasti et ainakaan Nokiaa.

Ja ei, en omista Applea, enkä ole ikinä omistanut. Tosin loppuvuodesta on puhelimenvaihto paikallaan, ja Samsung ei ole vieläkään edistynyt juuri yhtään 2 vuoden takaisesta tilanteesta, kun SGS3 ostin.

Mikähän on vikana? Puhelimena 4s ja akku kuluu tolkutonta vauhtia. Eli tänäänkin 4 tunnissa 40 % pois aivan minimaalisella käytöllä. Uuden akun vaihdoin itse ja vaihto sujui ongelmitta.

Ostin digishopista sen mikä niillä on myynnissä. Olisko ollut 20 € hinta. Ja vika oli siis jo ennen akun vaihtoa tietenkin. Ei vain korjaantunut...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom