Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Jostain syystä resurssienhallinnan kautta tulee ihan onnettoman pieninä ne kuvat (ts. vain esikatselukuvat siirtyy). Samoten editoituja (kännykällä kuvattuja) videoita ei saa siirrettyä, eli sitä varten latailin netistä "3herosoft iPhone to Computer Transfer", jolla homma skulaa. Kopiosuojaus on hieno asia, varsinkin kun se koskee myös omia otoksia.

Edit. Kuvia varten käytän itsekin tuota dropboxia. Videot taas eivät jaksa siirtyä sinne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
UP!

Apuva!

Mulla tuntuu sekä Iphonessa että padissä löystyneen tuo laturin rööri sen verran, ettei laturi menaa pysyä kiinni. Sitten kun noissa se akku loppuu niin ne ei taas hetkeen käynnistykään.

Mulla on HDMI-piuhassa sellainen lukitus tuohon laturiaukkoon, että se irtoaa nappia painamalla. kysymys kuuluukin:

Osaako joku neuvoa, mistä saisin usb-laturipihoja tilattua, missä olisi tuollainen lukitus? Koitin googletella, mutten pikkuvaivalla löytänyt :(

Olethan tarkistanut ettei latausportti ole puolillaan pölyä sun muuta nöyhtää? Omalla kohdallani ainakin oli juuri näin kun mietin että miksi Lightning-kaapeli ei enää yhtäkkiä sovi.

Jos tauhkaa löytyy, niin esim. hammastikulla voi huolellisesti ja varovaisesti raaputtaa ne sieltä portista veke ja taas pitäisi piuhan sopia.

Jos kyse on jostain muusta niin en valitettavasti osaa auttaa.

edit: Itse kysymykseen en vastausta tiedä ja sitä en myöskään aluksi edes lukenut. Tai lukemaani ainakaan tajunnut.

No sain sitten viimein hankittua tuon 5s. Nyt on vaan ongelma etten saa omia soittareita näkymään kännyssä ollenkaan. Itunesissa näkyy ja kaikki "ruksitettu" ja synkattu. Vanhan 4s bäkupin löin luuriin. Onkos neuvoja?

iPhonet vastakkain, molemmat 3G kentässä taulun mukaan:
iPhone 4S
Test Date: 2.3.2014 13.34
Download: 8.07 Mbps
Upload: 1.52 Mbps
Ping: 61 ms

iPhone 5S
Test Date: 2.3.2014 13.34
Download: 17.15 Mbps
Upload: 2.35 Mbps
Ping: 61 ms
LTE-kentässä ollessa mennään sitten vähän rapiammin..

Käyttääkö 5S sitten 3G:ssä dualcarrieriä, vai miksi se on n. tuplat DL-nopeudessa ?

Menin eilen ostamaan Iphone 4s:n Dna kaupasta ja eka kertaa soittaessani vastaanottajan ääni ei kuulu kunnolla ja taustalta kuuluu sirinää. No, pikaisella googletuksella tuota ongelmaa on ollut monilla ja liikkeeseen pitäisi puhelin viedä. Päivittäminen ei auttanut. Kysymys onkin, voiko puhelimen viedä toisen kaupungin DNA liikeeseen vai pitääkö viedä siihen mistä on ostanut? Saako uuden tilalle heti vai meneekö korjaukseen?

Voit viedä mihin vaan. Et saa uutta suoraan vaan puhelin lähtee huoltoon ja wanhan mallin ollessa kyseessä hyvin mahdollisesti tulee korjattuna takaisin, ei uuteen vaihdettuna.

Eikö jeesusluureissa ole 7-14 päivän DOA-vaihtoa/-palautusta muka ollenkaan? Eihän tuossa ole mitään tolkkua, että saa valmiiksi romuna olevan luurin, ja sitten se lähetetään heti huoltoon. Itse vaatisin fyrkat takaisin tai uuden tuotteen heti tilalle, kun kyseessä on kuitenkin eilen ostettu puhelin.

Eikö jeesusluureissa ole 7-14 päivän DOA-vaihtoa/-palautusta muka ollenkaan? Eihän tuossa ole mitään tolkkua, että saa valmiiksi romuna olevan luurin, ja sitten se lähetetään heti huoltoon. Itse vaatisin fyrkat takaisin tai uuden tuotteen heti tilalle, kun kyseessä on kuitenkin eilen ostettu puhelin.

Niin joo, tuosta ei sopparissa mainita ollenkaan. Lähden tänään taas inttiin, niin enpä kerkeisikään ennen lauantaita palauttaa

Ei ole. IP4 meni joskus rikki --> takuukorjaukseen. Tuli uusi tilalle joka oli DOA, 15min paketin saannista olin takaisin kaupassa ja sinne lähti sekin huoltoon ja keski 2vkoa, jotta tuli uusi puhelin tilalle.

Ja kyse oli ajasta jolloin oli 4S pitkälti lanseerattu ja nelkkua oli hyllyssä.

Apuva! Mikä on vikana ku yritän aktivoida iphonea ja en muista Apple ID:tä? Kaikkiin itunesiin sun muihin pääsensisän sähköpostiosoitteellani ja Apple ID:tä kysyessäni sähköpostiin tuli että Apple ID:ni on se oma sähköposti osoitteeni. Kun laitan sen siihen kenttään niin ilmoittaa vaan ''iPhonen lukitusta ei voida poistaa Apple ID:llä *********''. Mikä avuksi? :(

No eikös se ole jo melkein täysin varmaa (sen verran vihjettä jo) että iPhonesta tulee vähintään kaksi eri kokoa ensi julkistuksessa. Jopa kolmesta koosta puhutaan.

Huoh, eli lopulta samassa laarissa Nokian ja Samsungin kanssa. x -määrä malleja ja Ipuhelimet avanneet feature-helvetin, jossa vertaillaan rautaa jne...

Eipä IP:llä ole mitään ollut edes tarjota hetkeen ja vajoaminen näyttää jatkuvan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom