Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Onhan tuossa se että aika moni toki haluaisi takuunalaisen luurin. Ehkä jopa firman maksamana. Ja vielä niin ettei ole ongelmia kytkyjen / unlokkauksien kanssa, ties millaset suojamekanismit äple tuohon uusimpaan rakentaa.

Ja kyllähän tuon näkee muutenkin ettei jengi osaa käyttää hyväkseen edes halvempia markkinoita vaan tyytyvät aina suomen ostoksiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskin tulee olemaan ongelmia sim-lukitusten suojauksien kanssa, koska käsittääkseni 3g ifouni tulee kytkynä myytäväksi vain muutamassa maassa?

Iphonen 3g-version myötä Apple on luopumassa maakohtaisista yhden operaattorin sopimuksista. Orangen ilmoituksen mukaan operaattori saa yksinoikeuden Iphoneen vain Belgiassa ja Romaniassa.

lähde: http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=33927&tyyppi=1

Tuskin tulee olemaan ongelmia sim-lukitusten suojauksien kanssa, koska käsittääkseni 3g ifouni tulee kytkynä myytäväksi vain muutamassa maassa?

Luepas uudestaan ajatuksella. "Apple on luopumassa maakohtaisista yhden operaattorin sopimuksista"

Tasan tarkkaan tulee olemaan lukittu ja kytky.

Eivät tienneet, tai jos oikein ymmärsin, niin eivät saaneet sanoa tuota infoa enempää. Mut joo, en ostakkaan elokuussa iLuuria, otan ton Soneran luurin. Käy mulle.

Oonko mä nyt ymmärtänyt oikein, että iLuuria ei ole vielä saatavana Suomessa? Noitahan on ollut Euroopassa jo monta kuukautta kaupat pullollaan.

Oonko mä nyt ymmärtänyt oikein, että iLuuria ei ole vielä saatavana Suomessa? Noitahan on ollut Euroopassa jo monta kuukautta kaupat pullollaan.

Ei ole myytänä Suomessa. Ostettu muualta ja häkätty toimimaan.

Saas nähä kuinka saan pomon ylipuhuttua, että voisin vaihtaa nykyisen N95:n iPhoneen. :)

Jahas, nyt kun tuo tulee Suomeenkin myyntiin niin pitänee hommata sellainen avovaimolle (pääsee sitten itsekin samalla testailemaan). Itselle ei viitsi, kun omat puhelimet tulee työnantajalta, joten ei viitti turhaan ylimääräisiä ostella.

Jahas, nyt kun tuo tulee Suomeenkin myyntiin niin pitänee hommata sellainen avovaimolle (pääsee sitten itsekin samalla testailemaan). Itselle ei viitsi, kun omat puhelimet tulee työnantajalta, joten ei viitti turhaan ylimääräisiä ostella.
Et kauaa duunipuhelimella soittele kun saat tuon käsiisi, on se niin siisti vekotin.

Et kauaa duunipuhelimella soittele kun saat tuon käsiisi, on se niin siisti vekotin.

Voi hyvinkin olla, ihan kiinnostavalta tuo puhelin on kokoajan vaikuttanut :)

Se vaan, että kun mulla on duunin puolesta Elisan liittymä niin se ei ainakaan suoraan tuossa toimi. Vaan kaipa noi Suomalaisetkin saa unlockattua vai miten mahtaa olla? Jos ei saa niin sitten voi joutua tilaamaan toisen ulkomailta :D

Mun on pakko käyttää tuota duuniliittymää, kun se on kytketty erinäisiin töissä tarvittaviin palveluihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom