Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3G iPhone with GPS, Video Conferencing, TV?
Muuthan onkin peruskauraa nykypuhelimissa, mutta mitä mahtaisi tarkoittaa TV? DVB, DVB-H, DMB, TDtv, MediaFlo, vai analooginen? (sopisi kyllä mäkkiin :D )

Kaiketi kuitenkin joku ipTV-kötöstys.

Muuthan onkin peruskauraa nykypuhelimissa, mutta mitä mahtaisi tarkoittaa TV? DVB, DVB-H, DMB, TDtv, MediaFlo, vai analooginen? (sopisi kyllä mäkkiin :D )

Kaiketi kuitenkin joku ipTV-kötöstys.

jos on vaan iptv niin hävettäis hehkuttaa moista ominaisuutta. Mulla oli moinen jo 6630:ssa ja ei taida mistään nokian 3g-mallista moinen ominaisuus puuttua.

Pääsin pari päivää sitten Pariisissa hipelöimään tätä kapistusta. Oli kyllä niin mahtavan tuntuinen puhelin että ei mitään rajaa. Pakko saada tää :D
Täytyy nyt kuitenkin odottaa kesäkuuhun ja kattoa tuleekos se 3gee versio suomee vai ei. Joka tapauksessa "vanhojen" iPhonien hinnat tulee olemaan sillon aika alhaset koska porukka vaihtaa uudempaan, joten sellainen sitten jos ei 3geetä heru.

Mitenköhän onnistuu leffojen laitto tähän puhelimeen ja niitten katselu?

Pääsin eilen testaan iPhööniä ja kyllähän se oli hauska vempele. Nopsakkaan se käyttis vaan siinä toimii, ei voi muuta sanoa. Tahtoo!

"Muotia seuraava kuluttaja valitsee kosketusnäytöllä varustetun luikupuhelimen, kun taas Applen iPhonen multimediapuhelimeen päätyvät coolit sisäpiirin tyypit."

Lähde, Iltalehti, Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?-artikkeli

Musta tulee siis virallisesti cool elokuussa.. :D

"Muotia seuraava kuluttaja valitsee kosketusnäytöllä varustetun luikupuhelimen, kun taas Applen iPhonen multimediapuhelimeen päätyvät coolit sisäpiirin tyypit."

Mikäs on luikupuhelin?
Lisäisin tuohon myös, että teknofriikit tykkäävät kosketusnäytöistä, muodista viis.

Nämä iltapäivälehtien jutut tekniikasta, autoista ja muista vempeleistä on kyllä niin puuta heinää ja huvittavaa luettavaa. Jälleen kerran onnistunut tokaisu toimittajalta :hyvä:

Tää on varmaan kysytty moneen kertaan, muttei jaksa kahlata koko thrediä läpi, laiska kun olen.

Eli mistä nettikaupasta saisi halvimmalla iPhonen?
Nyt on alkanut Nokialainen todenteolla kyrpimään, ja uutta luuria pitäis saada.

Siis meitsi ei nyt tajua oikein sitä, että päivitellään tuleeko iLuuri Suomeen vai ei. Olen ostanut jo kaksi iLuuria Suomesta. Eka pöllittiin, niin alta 24h niin mulla oli jo uusi. Niitähän on Suomi väärällään kun jengi roudaa jenkeistä.

Noi puhelimethan on murrettuja, itse haluan puhelimen toimivan kuin muutkin applen tuotteet. En halua alkaa säätämään mitään, että niitä voi käyttää. Sama se miten helppoa tai vaikeaa se on.

Jos sun puhelin hajoaa, niin niissä ei ole Suomessa takuuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom