Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selatkaa vaikka ens keväänä myyntilukuja niin tulee selväksi mikä puhelin myy ja mikä ei. Se kännykkä ei ole s3 eikä lumia..
Selatkaa vaikka ens keväänä myyntilukuja niin tulee selväksi mikä puhelin myy ja mikä ei. Se kännykkä ei ole s3 eikä lumia..
Jep jep, itsellä iPhone5 ollut nyt jo jonki aikaa ja voin sanoa että en ymmärrä mikä tässä on kaiken tämän hehkutuksen arvoista. Mun Desirekin hakkaa tämän monelta osin. Hieman pettymys ollu puhelin. Kunhan applen fanboyssit alkaa nähdä muutakin niin ehkä tulevaisuudessa on mielenkiintoista taas luvassa kun kilpailu kovenee.
millanenkos toi akun kesto nyt sitten on iphone5:dessä?
Kun ekan viikon jaksaa heikkoa akkukestoa, niin sitten tuntuu, että akku on täydessä lyönnissään ja sitten kestääkin paljon paremmin mitä nelosessa.
Etkös sä jotain tehnyt asetuksille että alkoi akku kestää paremmin? Aika rasittavaa kun itellä saattaa yön aikana akku loppua, joutuu yöks laittaa lataukseen.
Mä luulin että kaikki älyluurit täytyy laittaa yöksi lataukseen. Tai ainakin ihan fiksua olisi. Saattaa mullakin akku kestää parikin päivää käytöstä riippuen, mutta se on siitä huolimatta joka yö latauksessa ettei sit vaan seuraavana päivänä lopu akku kesken, jos tukeekin käytettyä enemmän. Ei nää oo mitään Nokian 3310-malleja missä kestää akku puoli vuotta putkeen.Etkös sä jotain tehnyt asetuksille että alkoi akku kestää paremmin? Aika rasittavaa kun itellä saattaa yön aikana akku loppua, joutuu yöks laittaa lataukseen.
Olihan ip5 myynyt vissiin ekalla viikolla 5 miljoonaa kipaletta, ei sekään huono ole.
Mä luulin että kaikki älyluurit täytyy laittaa yöksi lataukseen. Tai ainakin ihan fiksua olisi. Saattaa mullakin akku kestää parikin päivää käytöstä riippuen, mutta se on siitä huolimatta joka yö latauksessa ettei sit vaan seuraavana päivänä lopu akku kesken, jos tukeekin käytettyä enemmän. Ei nää oo mitään Nokian 3310-malleja missä kestää akku puoli vuotta putkeen.
Mistä puhelimesta vaihdoit?
Mulla on 4s ja huvittaisi kokeilla jotain toista luuria ihan vaan vaihtelun vuoksi. Omistin joskus SGS2 ja se ei toiminut kunnolla. Kertokaas omenamiehet, että jos joutuisitte omppupuhelimistanne luopumaan niin mikä olisi varteenotettava vaihtoehto?