Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kummastahan saa nopeampaa iPhone vitosen käsiin, kaupasta vai ennakkotilaamalla? Ennakkotilauksistahan sanottiin, että joutuu odottaa, mutta onko kaupoilla valmiina kiintiöt kuinka paljon tulee?

Eli kaupasta saa nopeammin.

Eli kaupasta saa nopeammin.

Varmaan alkujaan aika vähän tulee myyntiin eli jos haluaa 28.9. saada, niin varmaan täytyy yöllä jo olla jonossa jossain. Sitten kaupoissa on varauslista, nimi listaan ja odottaan.

PARASTA kannattaa vähän vaikka odottaakin, vaikka mä HALUAAAAN sen HETI!!! :)

Hyvä tuo podcastijuttu on, melko vaikeaa oli aikaisemmin niitä etsiä. Chapterit varmaan tulee pian takaisin. Passbook ei ilmeisesti ole Suomessa käytössä?

No ehkä se niitten etsiminen on ihan ok, mutta todella typerää, että niitä ei voi kuunnella tolla Music app:lla.

Onko oikeesti vittu totta ettei noi audio podcastit enää pyöri taustalla vaan appia on pakko pitää auki??? Mulla ei esim voi puhelin olla kiinni ja tupla painalluksella pääse start/stop/ääni ohjaimiin kiinni, ohjaimet ilmestyy suljetulle ruudulle niinkuin ennekin mutta mitään ei tapahdu. Jos appi on auki, kuuntelet ja painat koti näppäintä niin laite hiljenee??? Vittu mitä paskaa, nyt lähti Note 2.0 odotus listalle ja Jeesus5en saa työntää neekerin perseeseen. Miten voi yksityiskohtien hiominen olla näin paljon yhdestä ukosta kiinni??? Toivottavasti en vaan osaa käyttää ja vika mussa eikä puhelimessa...

Varmaan alkujaan aika vähän tulee myyntiin eli jos haluaa 28.9. saada, niin varmaan täytyy yöllä jo olla jonossa jossain. Sitten kaupoissa on varauslista, nimi listaan ja odottaan.

PARASTA kannattaa vähän vaikka odottaakin, vaikka mä HALUAAAAN sen HETI!!! :)
En usko, että täällä meilläpäin olisi noin kovaa ruuhkaa.. Kauppakeskuksen ovet on kiinni niin kyynärpää taktiikalla sitten ohi. :D

Onko oikeesti vittu totta ettei noi audio podcastit enää pyöri taustalla vaan appia on pakko pitää auki??? Mulla ei esim voi puhelin olla kiinni ja tupla painalluksella pääse start/stop/ääni ohjaimiin kiinni, ohjaimet ilmestyy suljetulle ruudulle niinkuin ennekin mutta mitään ei tapahdu. Jos appi on auki, kuuntelet ja painat koti näppäintä niin laite hiljenee??? Vittu mitä paskaa, nyt lähti Note 2.0 odotus listalle ja Jeesus5en saa työntää neekerin perseeseen. Miten voi yksityiskohtien hiominen olla näin paljon yhdestä ukosta kiinni??? Toivottavasti en vaan osaa käyttää ja vika mussa eikä puhelimessa...
Mulla ainakin pyörii taustalla. Voi olla, että kuuntelet previkkaa ja se ei välttis pyöri taustalla.

Mulla ainakin pyörii taustalla. Voi olla, että kuuntelet previkkaa ja se ei välttis pyöri taustalla.

Ihan samalla tavalla kuunnellaan kuin on kuunneltu niin kauan kuin tää PodCast on ollu oma ohjelmansa ja sitä ennen itunesin kautta eli se striimaa suoraan netistä. Ensin etsitään haluttu podcasti ja sitten se laitetaan suoraan kuunteluun, ei upata puhelimeen ensin koko tiedostoa. Monta vuotta tää on toiminut ihan hyvin mutta nyt hakkaa paskaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No nyt löytyi syy siihen miksi naiset ei vastaa mulle..
Untitled-1.webp

- - - Updated - - -

Eli mulla on toiminut hyvin..

Eli mulla on toiminut hyvin..

Eli jos sulla on toiminu, nii ei kenellekkää muulle ole voinu sattua? :D kyllä noita muutamia viestejä on jäänyt menemättä, muttei se suuremmin haittaa, koska tärkeämmät asiat yleensä tulee hoidettua soittamalla. Btw kuinkahan usein noita satelliittikuvia päivitetään? Testailin tuossa kun uuden käyttiksen latasin, niin vähintään 14kk vanhoja kuvia ellei vanhempiakin :)

Jaa jotta jopas kestää nättinä toi musta iPhone 5.

1zoykg7.jpg

http://www.macrumors.com/2012/09/21/black-iphone-5-anodized-aluminum-susceptible-to-scratching/

Tietty, naarmuttuuhan autokin, mutta kyllähän puhelinvalmistajan pitäisi pystyä tekemään 800 eurolla puhelin missä ei nyt aivan kaikki naarmut näy. Kun muutkin valmistajat pystyy samaan.

Steve-vainaa taisi aikoinaan sanoa ettei mustia Macbookeja tule (toistaiseksi) ja muutama prototyyppi niitä on kait nähtykin. Nyt näemme syyn, miksi mustia macbookeja ei ole. Steve kuoli, ei muuta kuin musta väri ulos. Alkaa mennä usko koko Appleen.

Mutta vitut. Ostan silti. Apple forever.

Mulla ainakin oli ja niin oli myynnissäkin musta Macbook jo vuosia sitten.

black_macbook.jpg

Ja jee, oma vitonen on shipped, ens viikolla kourassa.

Steve taisi puhua noista alumiinisista Macbookeista. Eniweis, mistäs sä sen iPhonen tilasit? Ite ajattelin jonotella ens perjantaina. Nähdään sit vaikka kaakaopuussa ja näytetään keijoilta yhdessä?

Eli jos sulla on toiminu, nii ei kenellekkää muulle ole voinu sattua? :D

En tainnut noin sanoa. :)

Pitää käyttää takakannen suojaa sitten. Tuo takakansi on pikkusen vaikeampi vaihtaa tässä vitosessa.. :D

Steve taisi puhua noista alumiinisista Macbookeista. Eniweis, mistäs sä sen iPhonen tilasit? Ite ajattelin jonotella ens perjantaina. Nähdään sit vaikka kaakaopuussa ja näytetään keijoilta yhdessä?

Briteistä. Mulle on ihan sama vaikka menis naarmuille, oli sitten mikä merkki tahansa. Ei nää nyt mitään autojen hintaisia ole ja naarmut ei paljoo haittaa. En ole ikinä pitänyt edes näyttökalvoa missään puhelimessa, saati kuoria.

Briteistä. Mulle on ihan sama vaikka menis naarmuille, oli sitten mikä merkki tahansa. Ei nää nyt mitään autojen hintaisia ole ja naarmut ei paljoo haittaa. En ole ikinä pitänyt edes näyttökalvoa missään puhelimessa, saati kuoria.

Eikä pidäkään. Eikö pelkästään paksuudella ja näytön ulkonäöllä oo siinä kohtaa merkistystä jos sen puhelimen käärii johonkin helvetin rumaan kumikuoreen? Ei, edes Lumian kumikuoret ei mua miellytä vaikka ne on ehkä huomaamattomimmat mitä markkinoilta löytyy.

On kyllä olematon tämä iOS6 päivitys, ihan turhaan latailin kun kartatkin alipäivitettiin. Tänäänkin olisi tarvinnut löytää Huittisista shelli mutta Lumialla piti sekin karttaetsintä suorittaa. Jokos olisi tarjolla jalebraket? Näköjään kaikki muut osaa ohjelmoida uusia juttua luurille paitsi omenaleirin nykyinsinöörit.

Back
Ylös Bottom