Kummastahan saa nopeampaa iPhone vitosen käsiin, kaupasta vai ennakkotilaamalla? Ennakkotilauksistahan sanottiin, että joutuu odottaa, mutta onko kaupoilla valmiina kiintiöt kuinka paljon tulee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli kaupasta saa nopeammin.
Hyvä tuo podcastijuttu on, melko vaikeaa oli aikaisemmin niitä etsiä. Chapterit varmaan tulee pian takaisin. Passbook ei ilmeisesti ole Suomessa käytössä?
No ehkä se niitten etsiminen on ihan ok, mutta todella typerää, että niitä ei voi kuunnella tolla Music app:lla.
En usko, että täällä meilläpäin olisi noin kovaa ruuhkaa.. Kauppakeskuksen ovet on kiinni niin kyynärpää taktiikalla sitten ohi. :DVarmaan alkujaan aika vähän tulee myyntiin eli jos haluaa 28.9. saada, niin varmaan täytyy yöllä jo olla jonossa jossain. Sitten kaupoissa on varauslista, nimi listaan ja odottaan.
PARASTA kannattaa vähän vaikka odottaakin, vaikka mä HALUAAAAN sen HETI!!!
Mulla ainakin pyörii taustalla. Voi olla, että kuuntelet previkkaa ja se ei välttis pyöri taustalla.Onko oikeesti vittu totta ettei noi audio podcastit enää pyöri taustalla vaan appia on pakko pitää auki??? Mulla ei esim voi puhelin olla kiinni ja tupla painalluksella pääse start/stop/ääni ohjaimiin kiinni, ohjaimet ilmestyy suljetulle ruudulle niinkuin ennekin mutta mitään ei tapahdu. Jos appi on auki, kuuntelet ja painat koti näppäintä niin laite hiljenee??? Vittu mitä paskaa, nyt lähti Note 2.0 odotus listalle ja Jeesus5en saa työntää neekerin perseeseen. Miten voi yksityiskohtien hiominen olla näin paljon yhdestä ukosta kiinni??? Toivottavasti en vaan osaa käyttää ja vika mussa eikä puhelimessa...
Mulla ainakin pyörii taustalla. Voi olla, että kuuntelet previkkaa ja se ei välttis pyöri taustalla.
Mulla on ollut tuo ongelma jo edellisessäkin iOS-versiossa, joten ei liene mikään uusi bugi.Vähän lisää huonompia uutisia iOS6:n suhteen.
"Applen uudesta käyttöjärjestelmästä paljastui uusi lastentauti. On käynyt ilmi, että käyttöjärjestelmän omasta iMessage-pikaviestijärjestelmästä lähetettyjä viestejä on katoillut matkalla."
http://www.digitoday.fi/mobiili/201...elma-imessage-viestit-katoilevat/201238318/66
Eli mulla on toiminut hyvin..
Mulla ainakin oli ja niin oli myynnissäkin musta Macbook jo vuosia sitten.Nyt näemme syyn, miksi mustia macbookeja ei ole.
Mulla ainakin oli ja niin oli myynnissäkin musta Macbook jo vuosia sitten.
Ja jee, oma vitonen on shipped, ens viikolla kourassa.
Eli jos sulla on toiminu, nii ei kenellekkää muulle ole voinu sattua? :D
Steve taisi puhua noista alumiinisista Macbookeista. Eniweis, mistäs sä sen iPhonen tilasit? Ite ajattelin jonotella ens perjantaina. Nähdään sit vaikka kaakaopuussa ja näytetään keijoilta yhdessä?
Briteistä. Mulle on ihan sama vaikka menis naarmuille, oli sitten mikä merkki tahansa. Ei nää nyt mitään autojen hintaisia ole ja naarmut ei paljoo haittaa. En ole ikinä pitänyt edes näyttökalvoa missään puhelimessa, saati kuoria.