Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika radikaalinen muutos tossa Sirin toiminnassa tuli tuon ios6 mukana. Tunnistaa raflat ja kaupat ja kaiken muun tarpeellisen Suomessa tällä hetkellä ja ymmärtää paremmin puhetta(tai sitten mun enkku on parantunut ehkä). Ja myös kätevä kun saa softia avattua sillä.

Onko tän navigoinnin ihan tarkoituskin olla puhumatta sanaakaan, vai saako sen jostain päälle?, muuten toimii ihan jees, mutta autolla ajaessa vähän vaikee kattoo pienestä ruudusta, että mihin pitäis kääntyä koko ajan.

Onko tän navigoinnin ihan tarkoituskin olla puhumatta sanaakaan, vai saako sen jostain päälle?, muuten toimii ihan jees, mutta autolla ajaessa vähän vaikee kattoo pienestä ruudusta, että mihin pitäis kääntyä koko ajan.

Itelläni toi puhuu ainakin jo itsestään heti kun sen avaa.

Näköjään tuolla Sirillä pystyy pyytämään myös reittiohjeita vaikkapa lähinpään mäkkiin vaikka kotoolta(jos vain on sellainen tallennettuna omiin yhteystietoihin).

Hyvin löytää.. Eihän sulla vissiin edes ole iPhonea?

Hyvin löytää.. Eihän sulla vissiin edes ole iPhonea?

Tuossahan oli, että haun tulos saattaa olla riippuvainen käyttäjän sijainnista. Kuten tuossa esimerkissä Oulua ei löytynyt, kun käyttäjä oli Helsingissä. En tuosta tiedä tarkemmin, mutta voihan tuo johtua vaikka käyttäjän osaamattomuudestakin tms. syystä.

Ei ole mulla iPhonea, vaan androidia käytän. Kunhan nyt pisti silmään tuo uutinen kun iltasanomia lueskelin, niin ajattelin tännekkin linkata.

Juu, mulla löysi heti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin ei sitä turhaan softabisneksessä sanota, että ei kannata ikinä päivittää nollapäivitystä ;).

3gs puhelimeen en kyllä muutenkaan päivittäisi kutosta. Ihmettelen miten tuo on voitu edes sallia. Ios5 kanssa piti jo tehdä palatustemppu. Käyttö ei todellakaan ole millään mittakaavalla sulavaa. Kahden 3gs puhelimen päivitysrumban kokemuksella..

E: mulla ei nelosen kanssa kyllä ole ollut mitään ongelmia. Ässä odottelee vielä. Kattellaan tovin kuluttua.

E2: Nyt täytyy kyllä ottaa hiukan takaisin, koska en kyllä muista oliko noi puhelimet sittenkin 3g versioita.

Niin ei sitä turhaan softabisneksessä sanota, että ei kannata ikinä päivittää nollapäivitystä ;).
iPadiin oon aina päivittänyt heti käyttiksen, eikä ole ollut ongelmia. Mutta iPhoneen taidan odotella tällä kertaa aika pitkään. Luultavasti ostan uuden puhelimen ennenkuin meen tuota karttafiaskoa päivittämään.

Apple on tyrinyt noin lähinnä Sculleyn ja Amelion aikoina. Onko Cook yhtä onneton pyörittämään firmaa? Ei ainakaan vanhojen meriittien mukaan.

Ei kyllä tule itse päivitettyä tuohon versioon jos kerran noin pahasti kartat kusee. Tulee nimittäin aika usein tuota karttaa käytettyä.

No kyllä toi tavan kartta näyttäis olevan ihan toimiva vitun kartta. Ei mua haittaa jos noi kolmedee ominaisuudet kusee jossai kalifornias ku ei niitä tääläpäi näyttä olevan ollenkaa, ja vaikka oliskin ni miksköhän mä ees käyttäisin sellasta karttaa tutkiessani, tiethän ja paikkukunnatha mä vaan haluan nähä. Enempää en tutkinu ku että ainaki tässä kotikulmilla toi 3d ominaisuus vaan kääntää kuvakulmaa kartalla, muuta ei tapahdu...vähän turhan olonen ominaisuus.

No kyllä toi tavan kartta näyttäis olevan ihan toimiva vitun kartta. Ei mua haittaa jos noi kolmedee ominaisuudet kusee jossai kalifornias ku ei niitä tääläpäi näyttä olevan ollenkaa, ja vaikka oliskin ni miksköhän mä ees käyttäisin sellasta karttaa tutkiessani, tiethän ja paikkukunnatha mä vaan haluan nähä. Enempää en tutkinu ku että ainaki tässä kotikulmilla toi 3d ominaisuus vaan kääntää kuvakulmaa kartalla, muuta ei tapahdu...vähän turhan olonen ominaisuus.

tiijät itekki ihan varmasti jos lumian kartoissa ois ollu tällasta paskaa niin hohoijaa,oisitko pikkasen ollu täällä silmä palaen huutamassa

apple on niin saatanan uskonto ja brändi niin tällaset pitää olla kunnossa!

mut sit toisaalta ne tietää ettei tosi faneja haittaa,ne ostaa kuiteskii ja jatkaa 0,5L kahvin juomista metrossa

mut joo,itekki tota applen karttaa oon käyttäny harvakseltaan,jos navigoin käytän siihen todellakin muita softia

... tiethän ja paikkukunnatha mä vaan haluan nähä.
Kuka mitenkin, mutta jos vaatimustaso on tuo niin ihan paperikartallakin pärjännee. Mä tykkäsin etenkin ulkomailla käyttää Google Mapsia rakennusten ja paikkojen etsimiseen. Esim. tankkauspisteitä, nähtävyyksiä ja yöpaikkoja on tullut haettua paljonkin nimenomaan GMapsin avulla. Tällä hetkellä toi Appen karttasovellus näyttäisi heittelevän myös kadunnimiä ja osoitteita ympäriinsä eikä ymmärrettävästi anna lähellekään vastaavanlaista paikkatietoa oikeastaan missään kuin GMaps. No, testit jatkuu.

Ei paljon ihmiskuntaa lohduta, jos sun kotikulmat näkyy oikein peruskartassa, jos se peruskarttakin näyttää kuitenkin väärin Lontoon, Meksiko Cityn ja Jakarta.

Back
Ylös Bottom