Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
asensin services ohjelman ja pistin edgen pois käytöstä. kyllä tuo kiinteä data palvelu on varmaan pakko ottaa käyttöön..on tällä niin mahtavan helppo selailla.mahtava laitehan tuo..pitää vaan vielä hankkia jonkinmoinen systeemi että voi ladata ihan suomi pistokkeessa. varmaan jonkinlainen adapteri...
tai vaihtoehtoisesti joku toinen on kovastikin kuutamolla....Ompun forumeilla ollaan kuutamolla, kun akku on täynnä, niin se on täynnä. Ei se luuri sitä tiedä mistä se sähkö sinne akkuun on ladattu.
totta.No eihän se olis enää helppokäyttöinen ja seksikäs jos käyttäjälle tulisi kaikenmaailman teknojargonikyselyjä solkenaan. :hyvä:
Niin siis kun akku on 100% täynnä, niin eikös se ole 100% täynnä? Vai meneekö tässä fysiikan lait uusiksi? Kerro meille kaikille miten 1+1 ei olekaan 2.tai vaihtoehtoisesti joku toinen on kovastikin kuutamolla....
Niin siis kun akku on 100% täynnä, niin eikös se ole 100% täynnä? Vai meneekö tässä fysiikan lait uusiksi? Kerro meille kaikille miten 1+1 ei olekaan 2.
Enhän minä tässä ole riehunut, sullahan siinä näyttää kiehuvan. Meinaat, että seinälaturi on sisällä ja usb laturi 40 asteen pakkasessa? Dataa pöytään, eikä mitään mutuja. 100% on edelleen 100%. Akku kun latautuu täyteen, niin se ei enää varaudu enempää, joten mielestäsi ilmeisesti usb laturi ei lataa koskaan akkua täyteen, vaan puhelin vain luulee sen olevan täynnä ja lopettaa akun lataamisen?haha :D rauhotuhan vähän.
ensinnäkin akut liittyy kemiaan. Toisekseen kerrohan mistä puhelin tietää että akku on just 100% täynnä?
Spoiler: ei yhtään mistään. Käsittääkseni se mittaa jännitteen joka nyt taas ei kauhean hyvin kuvaa akun "täyttöastetta". Esim tuo noksu: jännite pysyy bout samana pitkään jonka jälkeen laskee äkkiä nollaan...
ja latausjännite, virta, latausaika, ympäröivä lämpötila yms vaikuttaa siihen lataustapahtumaan ja saattaa vaikuttaa akun kestoon paljonkin.
Se asennetaan koneelle vain, ei puhelimeen. Raahaat sitten siihen ohjelmaan vain biisin ja painat sync(toki luuri pitää olla kiinni koneessa)ÖÖ, autatteko vähäsen? Miten saan ton asennettua iPhoneen? Kun menen iPhonella tuonne osoitteeseen ja koitan ladata (wi-fi yhteys) niin tulee txt, ettei safari voi aukaista/ladata tiedostoa. Pitääkö mun siis ladata toi eka ensin koneelle ja sitten koneelta iPhoneen? Millä ohjelmalla saan siirrettyä sovelluksia koneelta iPhoneen? Itunes?
Jelppiä kiitos ^^
Et varmaan mitenkään.ehdotuksia miten saan ton dmg filen auki windowsilla?
Pientä päivitystä muuten vielä tähän liittyen. Itsekin olin vielä vähän aikaa sitten ihan tyytyväinen kyseiseen ohjelmaan kun toimi vieläpä trial-versiona kivasti, mutta nyt se aika on vissiin menny umpeen niin se poisti automaattisesti mun soittoäänet iPhonesta kysymättä mitään ja ei enää suostu synkkaamaan soittareita luuriin vaikka itse ohjelma käynnistyykin. Todella homoa. Eli kyseinen ohjelma on siis aika pakko ostaa jos ne soittoäänet haluaa myös pitää siellä luurissa.
Oletko sä ostanu ton ohjelman?Mulla on toiminut alusta asti. Tai kerran katosi äänet, mutta ei ole enää kadonnut uudestaan.
Onko muita ehdotuksia ohjelmaksi soittoäänten tekoa varten? Windowsilla toimiva kelpaisi ^^
Sain purettua ton dmg tiedoston, sisältä löyty pari kansioo, ja .DS-Store tiedosto, milläköhän ihmeellä sen sitten taas saisi auki? (oletan että se on se itse ohjelma?