Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
asensin services ohjelman ja pistin edgen pois käytöstä. kyllä tuo kiinteä data palvelu on varmaan pakko ottaa käyttöön..on tällä niin mahtavan helppo selailla.mahtava laitehan tuo..pitää vaan vielä hankkia jonkinmoinen systeemi että voi ladata ihan suomi pistokkeessa. varmaan jonkinlainen adapteri...

Kun siitä seinään menevästä palikasta ottaa pois sen brittisovittimen, niin paljastuu euro-8 -reikä, johon menee mikä tahansa sterkkojen tms. johto. Ei maksa paljon mitään. Toinen vaihtoehto on ostaa omenakaupasta se irtopää, mm.macbookin laturiin menevä sopii, se taitaa olla jotain kympin tienoilla.

Ompun forumeilla ollaan kuutamolla, kun akku on täynnä, niin se on täynnä. Ei se luuri sitä tiedä mistä se sähkö sinne akkuun on ladattu.
tai vaihtoehtoisesti joku toinen on kovastikin kuutamolla....

No eihän se olis enää helppokäyttöinen ja seksikäs jos käyttäjälle tulisi kaikenmaailman teknojargonikyselyjä solkenaan. :hyvä:
totta.

jos ylipäällikön tapa käyttää laitetta nettikäytössä ei kelpaa niin voihan sitä luuria käyttää pelkästään mp3-soittimena.. ;)

En ole kemian emeritius professori, mutta muistelisin homman menneen niin, että mitä pienemmällä virralla lataa ja pidempään, niin sitä parempi akunkesto on. Känny itsessään ei tiedä totuutta akusta, vaan ainoastaan heittää villin veikkauksen. Esim. meikälläkin N95:ssa palkit pysyy täysillä pitkään, mutta heti kun menee puoleen väliin, niin jo vain kohta piippaa ja rukoilee töpselin työntymistä takaapäin pohjaan asti.

Sen ymmärtää, että lataaminen kestää eri ajan, mutta jos akku on ladattu täyteen, niin se on ladattu täyteen. Eri asia on sitten jos usbi ei lataa sitä täyteen. Mutta vaikea uskoa, että jos tuo lopettaa lataamisen ja ilmoittaa olevansa täynnä, että akun varaustila olisi kuitenkin alhainen ja usb:n kautta jotenkin akku hämääntyisi.

Ite oon ainakin monesti kuullut että jos latailee autolaturilla kännyy niin sillon akku huononee, eikä kestä niin pitkään vaikka sen aina lataisisikin täyteen.
En sit tiiä et liittyykö tämä mitenkään tohon usb:n kautta lataamiseen.

Niin siis kun akku on 100% täynnä, niin eikös se ole 100% täynnä? Vai meneekö tässä fysiikan lait uusiksi? Kerro meille kaikille miten 1+1 ei olekaan 2.

haha :D rauhotuhan vähän.

ensinnäkin akut liittyy kemiaan. Toisekseen kerrohan mistä puhelin tietää että akku on just 100% täynnä?
Spoiler: ei yhtään mistään. Käsittääkseni se mittaa jännitteen joka nyt taas ei kauhean hyvin kuvaa akun "täyttöastetta". Esim tuo noksu: jännite pysyy bout samana pitkään jonka jälkeen laskee äkkiä nollaan...

ja latausjännite, virta, latausaika, ympäröivä lämpötila yms vaikuttaa siihen lataustapahtumaan ja saattaa vaikuttaa akun kestoon paljonkin.

haha :D rauhotuhan vähän.

ensinnäkin akut liittyy kemiaan. Toisekseen kerrohan mistä puhelin tietää että akku on just 100% täynnä?
Spoiler: ei yhtään mistään. Käsittääkseni se mittaa jännitteen joka nyt taas ei kauhean hyvin kuvaa akun "täyttöastetta". Esim tuo noksu: jännite pysyy bout samana pitkään jonka jälkeen laskee äkkiä nollaan...

ja latausjännite, virta, latausaika, ympäröivä lämpötila yms vaikuttaa siihen lataustapahtumaan ja saattaa vaikuttaa akun kestoon paljonkin.
Enhän minä tässä ole riehunut, sullahan siinä näyttää kiehuvan. Meinaat, että seinälaturi on sisällä ja usb laturi 40 asteen pakkasessa? Dataa pöytään, eikä mitään mutuja. 100% on edelleen 100%. Akku kun latautuu täyteen, niin se ei enää varaudu enempää, joten mielestäsi ilmeisesti usb laturi ei lataa koskaan akkua täyteen, vaan puhelin vain luulee sen olevan täynnä ja lopettaa akun lataamisen?

Akun toimintaan vaikuttaa myös reilusti latausjännite. Siinä yksi syy miksei välttämättä kannata akkua ladata USB:stä tai autossa ellei siellä ole jotain extrakomponentteja, millä lasketaan latausjännitettä. Autossa varmaan pakollinen, tuskin sitä 12V:lla ladataan, mutta jotkut laturit kai lataa puhelinta USB:stä suoraan 5V:lla.

iToner

Käytössä on ja eipä tuo nyt helpompaa voisi olla. Enemmän menee aikaa Nokialaisessakin.

ÖÖ, autatteko vähäsen? Miten saan ton asennettua iPhoneen? Kun menen iPhonella tuonne osoitteeseen ja koitan ladata (wi-fi yhteys) niin tulee txt, ettei safari voi aukaista/ladata tiedostoa. Pitääkö mun siis ladata toi eka ensin koneelle ja sitten koneelta iPhoneen? Millä ohjelmalla saan siirrettyä sovelluksia koneelta iPhoneen? Itunes?

Jelppiä kiitos ^^

ÖÖ, autatteko vähäsen? Miten saan ton asennettua iPhoneen? Kun menen iPhonella tuonne osoitteeseen ja koitan ladata (wi-fi yhteys) niin tulee txt, ettei safari voi aukaista/ladata tiedostoa. Pitääkö mun siis ladata toi eka ensin koneelle ja sitten koneelta iPhoneen? Millä ohjelmalla saan siirrettyä sovelluksia koneelta iPhoneen? Itunes?

Jelppiä kiitos ^^
Se asennetaan koneelle vain, ei puhelimeen. Raahaat sitten siihen ohjelmaan vain biisin ja painat sync(toki luuri pitää olla kiinni koneessa)

Koko toimitus on todella simppeli, en ole helpompaa tapaa tavannut muissa luureissa.

iToner

Käytössä on ja eipä tuo nyt helpompaa voisi olla. Enemmän menee aikaa Nokialaisessakin.
Pientä päivitystä muuten vielä tähän liittyen. Itsekin olin vielä vähän aikaa sitten ihan tyytyväinen kyseiseen ohjelmaan kun toimi vieläpä trial-versiona kivasti, mutta nyt se aika on vissiin menny umpeen niin se poisti automaattisesti mun soittoäänet iPhonesta kysymättä mitään ja ei enää suostu synkkaamaan soittareita luuriin vaikka itse ohjelma käynnistyykin. Todella homoa. Eli kyseinen ohjelma on siis aika pakko ostaa jos ne soittoäänet haluaa myös pitää siellä luurissa.

Onko muita ehdotuksia ohjelmaksi soittoäänten tekoa varten? Windowsilla toimiva kelpaisi ^^

Sain purettua ton dmg tiedoston, sisältä löyty pari kansioo, ja .DS-Store tiedosto, milläköhän ihmeellä sen sitten taas saisi auki? (oletan että se on se itse ohjelma?

Viimeksi muokattu:
Onko muita ehdotuksia ohjelmaksi soittoäänten tekoa varten? Windowsilla toimiva kelpaisi ^^

Sain purettua ton dmg tiedoston, sisältä löyty pari kansioo, ja .DS-Store tiedosto, milläköhän ihmeellä sen sitten taas saisi auki? (oletan että se on se itse ohjelma?

Siis mitä, yritätkö sä aukaista mäkkiohjelmaa windowsilla? Ei onnistu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom