Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Mupa: ei kannata hankkia Ranskasta iPhonea. Maksaa 500e (reilu 50e halvemmalla saat Lontoosta haetun iPhonen) ja pitää ostaa jokin 100e puhepaketti samalla.

Kiitokset, taitaa jäähä iPhonen osto sitten vielä vähäksi aikaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
just katoin saldon ja huomasin että 7.4 tähän päivään asti on soittojen edestä tullut 100€:dance: ei tässä muutaku että oon soittanut todellisuudessa alle 5€edestä. soitin asiakaspalveluun ja sanoivat että pitää odottaa laskun saapumista niin tietää enemmän. tuskimpa tää iphonesta johtuu. mokailee vaan jotain tuolla tele finlandilla.
edit. vai onko jollain sattunut tälläistä iphonen oston jälkeen?

ei kai?? mitä helvettiä..kerro nyt nopeesti lisää. vittujen kevät..
edit. tuo edge verkko homma on ainakin pois päältä..just sen takia että ajattelin tällästä tapahtuvan.

Sulla ei ole rajatonta dataa ja olet varmaan surffannut netissä ja siitä tuo lasku varmaan johtuu. Rajattoman datan saa alta 20 euroa kuukaudessa.
no voi perkele. luulin että Wi-fi selailu on ilmaista? kysyin tuotakin asiakaspalvelusta..."voiko tää johtua siittä ku on uusi känny ja oon selaillu netissä?" - " ei, se näkyy erilailla" tossa saldotiedustelussa lukee näin
liittymäsi saldo ajalta 7.4 - 14.4 on
119€
koti 100
ulko 0
teks 5
palv 0
siir 6
kk ja kytkentämaksut 6

Soitappa sinne uudestaan ja tivaa mistä tuo satanen on tullut. Wi-Fi ei vie sun kaistaa, vaan silloin olet muiden yhteydessä kiinni. Vain edge ja gprs syö sun omaa dataa.
no näin vähä ounastelinki ja siks tarkistin äsken ja tuo Edge näyttää olevan pois päältä. pari kertaa kyllä oon ihmetelly ku katon asetukset niin Wi-Fi kohdalla lukenut ei yhteydessä ja silti päässyt nettiin selaamaan. näköjään silti tuo edge on pois..en tiedä..vittu et vituttaa.

Joku on soitellu sun puhelimella hieman

Edit: iske edgekenttiin jotai sekotekstiä niin ei varmasti mee nettiin

noniin..soitin uudestaan sinne ja sanoivat että voi olla mahdollista että nettiselailu on maksanut tuon. aivan helvetin hienoa. ensimmäinen paska asia iphonessa on näköjään tuo,että se ei ilmota jos wi-fi yhteyttä ei olekkaan ja se käyttää operaattorin jotain omaa.ihan kiva sinänsä kun tuo edgekin ollut pois päältä. tietääpä ettei uskalla enää selailla. haluaako joku ostaa 3 päivää käytetyn iphonen? :D

Puhelinliittymällä ei pahemmin kannata netissä pyöriä ilman rajatonta datasiirtoa. Hankin rajattoman Nokiaan, 10e/kk. Nopeus 3g.
joo..oon ollu tietonen kyllä tosta datasiirto hommasta mutta kun luulin selailevan koko ajan tolla Wi-Fi yhteydellä. mun mielestä huonosti tehty kun ei tuu mitään ilmotusta siittä kun siirtyy toisenlaiseen nettiyhteyteen.
edit. OT. mutta kuulutkos KFIN pappoihin? :D

noniin..soitin uudestaan sinne ja sanoivat että voi olla mahdollista että nettiselailu on maksanut tuon. aivan helvetin hienoa. ensimmäinen paska asia iphonessa on näköjään tuo,että se ei ilmota jos wi-fi yhteyttä ei olekkaan ja se käyttää operaattorin jotain omaa.ihan kiva sinänsä kun tuo edgekin ollut pois päältä. tietääpä ettei uskalla enää selailla. haluaako joku ostaa 3 päivää käytetyn iphonen? :D

Kyllä se ilmoittaa kun käyttää edgeä tai gprs:ää. Firmisversiosta riippuen näkyy sininen neliö tai neliö jonka sisällä e vasemmassa yläkulmassa operaattoritekstin oikealla puolella.

Sulla on siis esimerkiksi services -softa asennettuna jolla saat edgen pois päältä? Jos on pois päältä ja ei wlankaan ole päällä, niin ei sillä nettiin pääse, ei mitenkään.

Eri juttu on sitten että edge on päällä, silloin sitä laskua tekee ja voi vain katsoa peiliin samalla kun ihmettelee miten sillä pääsee nettiin kun wlan ei ole päällä.

Kyllä se ilmoittaa kun käyttää edgeä tai gprs:ää. Firmisversiosta riippuen näkyy sininen neliö tai neliö jonka sisällä e vasemmassa yläkulmassa operaattoritekstin oikealla puolella.

Sulla on siis esimerkiksi services -softa asennettuna jolla saat edgen pois päältä? Jos on pois päältä ja ei wlankaan ole päällä, niin ei sillä nettiin pääse, ei mitenkään.

Eri juttu on sitten että edge on päällä, silloin sitä laskua tekee ja voi vain katsoa peiliin samalla kun ihmettelee miten sillä pääsee nettiin kun wlan ei ole päällä.
en oo kyllä tuollasta asentanu..mutta olin aika lailla tietonen edgestä kun siinä alapuolellahan selvästi lukee. ja sen takia sen oon pois päältä pitänytkin. no ei auta ku maksaa 120€ lasku:david:
BTW HC76 meet joulukuusi:kippis1:

en oo kyllä tuollasta asentanu..mutta olin aika lailla tietonen edgestä kun siinä alapuolellahan selvästi lukee. ja sen takia sen oon pois päältä pitänytkin.

Missä alapuolella lukee mitä? Ja millä olet sen pitänyt pois päältä jos ei ole softaa millä kytkeä pois päältä?

Missä alapuolella lukee mitä? Ja millä olet sen pitänyt pois päältä jos ei ole softaa millä kytkeä pois päältä?
elikkäs siinä edgen kohdalla alapuolella.
"EDGE verkkovierailu"
ulkomailla ollessa, data-roamingin pois kytkentä saattaa estää roaming-maksut datapalveluiden osalta.
noin sanotaan ja riitti vakuuttamaan mut pitämään se pois päältä.ite en ainakaan oo asentanu tuollaista softaa mutta varmaankin myyjä oli sen laittanut kun pyysin laittamaan valmiiksi suomi softat ym muu tarpeellinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom