Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nojaa, aika pitkä matka vielä nokian mango puhelimilla, kun yhtään ei ole vielä julkaistu. Odotan kyllä itse innolla mitä Nokialta on tulossa, en ole vielä niin syvällä iOS:ssä että voin vaihtaa käyttistä ilman merkittävää rahallista menetystä.Tämä oli voitto Nokian tuleville windows-puhelimille.
Meinasitko nelosesta upgreidata? Itse en näe järkeä. Kaikki rauta päivitykset on sisänsä merkityksettömiä, kun nelonen on jo tarpeeksi nopea ainakin minun käyttöön. Päivittäisin tietysti siinä tapauksessa jos mulla olisi 3GS tai vanhempi iPhone.Koskas tuo Suomeen tulee? Onko päivämääriä annettu? 8megan kenno oli kyllä paska homma, ihan hyvin riittää viisikin. Imee vain tilaa noi isot kuvat. Siri olis hauska meidän kielellä. Englanniksi ainakin voice over on ihan saatanasta, ikinä tule oikeeta komentoa eikä voi luottaa pätkääkään.
Meinasitko nelosesta upgreidata? Itse en näe järkeä. Kaikki rauta päivitykset on sisänsä merkityksettömiä, kun nelonen on jo tarpeeksi nopea ainakin minun käyttöön. Päivittäisin tietysti siinä tapauksessa jos mulla olisi 3GS tai vanhempi iPhone.
4S nyt jos saa jo ekasta erästä, sit keväällä myy hyvään hintaan vielä ja vitonen kehiin. :dance2:Meinasitko nelosesta upgreidata? Itse en näe järkeä. Kaikki rauta päivitykset on sisänsä merkityksettömiä, kun nelonen on jo tarpeeksi nopea ainakin minun käyttöön. Päivittäisin tietysti siinä tapauksessa jos mulla olisi 3GS tai vanhempi iPhone.
4S nyt jos saa jo ekasta erästä, sit keväällä myy hyvään hintaan vielä ja vitonen kehiin. :dance2:
Ei tota puheohjausta liian pitkälle voi viedä ainakaan muiden toimintojen kustannuksella. Hyvin monet varmaan edelleen ja forvever haluavat käyttää puhelinta ihan omissa oloissaan vaikka ovatkin julkisilla paikoilla. Siinähän metrossa juttelet puhelimelle "Open angry birds".Toisaalta jos Siristä syntyy todellinen käyttöympäristö, jolla puhelinta voi ohjata kaikissa tilanteissa, Apple saattaa kertaheitolla tappaa perinteiset käyttöliittymät, joissa ikonit, ruudut, swipet jne. tällä hetkellä jylläävät. Tätä saanemme kuitenkin vielä odottaa.