Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

löytyy puhelimelle.
Lisäksi booxTV nimisellä ilmasella applikaatiolla voi katella livenä ylen ohjelmia. Tai no pieni viive tossa on, mutta eipä ole mua häirinnyt, jos on ollut pakko kattoa esim. yleisurheilun MM-kisoja eikä TV:tä ole ollut lähimailla.

edit. Täsmennetään sen verran, että itse applikaatio on ilmainen ensimmäiset 30 päivää. Tämänkin jälkeen voi katsoa ylen ohjelmia livenä ilmaiseksi, mutta muut toiminnot vaativat tilin luomista ja jotain maksuja.

Gym Buddylla pidän treenipäiväkirjaa, ihan kätsy softa ja napsautan myös taimerilla aina tauon 60, 120 tai 180 sekuntia ni ei pääse venymään liian pitkäksi :)

Olisiko Cydia puolella mitään uusia ja jänniä juttuja? Nyt on käytössä maksullinen LockInfo ja Activator, aika kivasti saa jo noillakin mulkattua luuria ja kaiken oleellisen tiedon ruutuun.

Itseasiassa, pienehkö yllätys oli nyt taas fööniin siirtymisen jälkeen huomata että tätä pystyy muokkaamaan lähestulkoon yhtä paljon kuin androidiakin. Eritoten nappien kautta saa vaikka mitä oikopolkuja. Androidissa napit oli aikalailla fixattuja.

iPhone5s.jpg

iPhone4S.jpg

Vuotaneita kuvia uudesta iPhonesta. Näköjään saman näköinen kuin nelonen, eli kutsuttaisiinko tuota sitten 4S:säksi. Täytyy kyllä sanoa, että olen hieman pettynyt, isompaa näyttöä olisi jo kaivannut ja aika kyrvälle tuo alkaa tuntumaan kädessäkin kulmikkuutensa takia. Vielähän on toki toivoa, että tuo olisi joku halvempi malli, joka julkaistaisiin iPhone 5:n rinnalla. Mutta kun tuossa on A5 prossu, niin tuskimpa. Luuri kaipaisi kyllä jo päivitystä. N9 olis muuten ihan näppärä, paitsi että käyttis on jo käytännössä kuopattu ja haluaisin yli 4'' näytön. Samsungit on vaan niin halpoja rimpuloita ja HTC:t vaan liian muroja. Apple on ainoana valmistajana tehnyt oikeasti tyylikkäitä laitteita.

Eiköhän se ole vain 4S, tai miksi ei 4G jos kerta jenkeissä on muutenkin jo LTE laitteita... tosin netissä on tekstejä että LTE laitteet tulisivat vasta ensi vuonna, ehkä sitten vasta 5:ssa.

Ei tuo kyllä vitonen voi olla, tai jopa anti-Applena petyn. :D

Kohta oot salikomedia ketjussa kun käytät puhelinta treenin aikana :david:
Mä olen useinkin lukenut iphonella pakkista treenin aikana :D Käytän sitä myös aina salilla musiikin kuunteluun. Muistiota käytän treenatessa päivyrinä, josta sitten kotona kirjaan oikeaan päivyriin.

Tylsää ne sarjatauot on seinää tuijottaa?

Tylsää ne sarjatauot on seinää tuijottaa?
Niinpä. Eikä tässä ole kyse siitä etteikö reenaisi täysiä, en vain tiedä mitä sarjoen välillä reenataan vai psyykkaako joku itseään tuijottamalla 50kg kiekkoja tms.

Itse yleensä sarjojen välissä rustaan heti edellisen päivyriin (siis ihan vihkoon), ja joskus saatan vilkasta onko työ s-postia koska käyn normaaleina työaikoina puntilla. Satunnaisesti selaan jotain muuta, kuten vaikka Jefittiä josta saa hyviä ideoita uusiin liikkeisiin jota en tosin muuten käytä päivyrinä kuten sillä voi tehdä.

Köhköh.. Ihan vitsillä totesin tuon kun jotkut on valittanu tuolla ketjuissa kännykän käytöstä sarjojen välissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka pitkät palautukset teillä on, jos kerkeätte jossain Kiss FM:n chatissä roikkuu kännykällä sarjojen välissä? Jotenkin häviää se fiilis ja tatsi treenistä, jos ajatukset pörrää jossain ihan muualla, ku treenissä. No kukin tyylillää.

Kuinka pitkät palautukset teillä on, jos kerkeätte jossain Kiss FM:n chatissä roikkuu kännykällä sarjojen välissä? Jotenkin häviää se fiilis ja tatsi treenistä, jos ajatukset pörrää jossain ihan muualla. No kukin tyylillää.
1-2 min. Siinähän kerkiää vaikka mitä. Ajatukset pörrää treenissä, harvemmin nuo puhelin räpellykset ajatusta vaatii.

Mitäs itse puuhaat? Tarkkailet muita? Ei sillä ettenkö itse sitäkin tee. :)

Riippuu täysin ohjelmasta. Hetki sitten tein vuorosarjoja minuutin palautuksilla, niin siinä ei ollut yhtään ylimääräistä aikaa. Alkaa menee vähän ooteeks...

Lisäksi booxTV nimisellä ilmasella applikaatiolla voi katella livenä ylen ohjelmia. Tai no pieni viive tossa on, mutta eipä ole mua häirinnyt, jos on ollut pakko kattoa esim. yleisurheilun MM-kisoja eikä TV:tä ole ollut lähimailla.

edit. Täsmennetään sen verran, että itse applikaatio on ilmainen ensimmäiset 30 päivää. Tämänkin jälkeen voi katsoa ylen ohjelmia livenä ilmaiseksi, mutta muut toiminnot vaativat tilin luomista ja jotain maksuja.

tattis. Loistava sovellus. minuutin verran tulee jäljestä, mutta samapa tuo.

Tärkein uudistushan tulee kuitenkin olemaan uusi design, joten sitä ehkä pantataan ja uudet raudat ja käyttis on lyöty vanhoihin kuoriin koska on tiedetty kuvien tai jopa protojen vuotavan lopulta kuitenkin julkisuuteen. :)

Voihan perkele, aina oppii uutta.. Kohta 2v ollu iPhone ja tänään sain tietää että siihen pystyy lataan soittoääniä :D Oli kyllä vaikea homma, meni joku 1,5h..
E: Koska oon nii huono koneittenkaa.

Tärkein uudistushan tulee kuitenkin olemaan uusi design, joten sitä ehkä pantataan ja uudet raudat ja käyttis on lyöty vanhoihin kuoriin koska on tiedetty kuvien tai jopa protojen vuotavan lopulta kuitenkin julkisuuteen. :)
iphone4s.png

Uusimman iTunesin betasta on kaivettu tälläinen, eli siis uutta iPhonea todellakin kutsutaan iPhone 4S:säksi ja hauskaa on se, että uuden luurin kuvakkeen tiedostonimi johtaa nykyisen iPhonen kuvaan. Eli siis uusi iPhone näyttää identtiseltä vanhaan, ja vanhoja promokuvia voidaan käyttää uudestaan.

Voiko olla että tulis iPhone 4S... joka on nyt saatu halvaksi vaikka jotain uuttakin, ja sitten iPhone 5 samalla? Koska netissä lukee että jotkut kaupat on listannut iPhone 5:sta omissa sisäisissä systeemeissään. Tosin nehän saattaa tehdä noin vaikka ei tiedä.

Voi olla toki noinkin, pitkäänhän on huhuttu halvemman hintaluokan iPhonea, mutta se "halvempi" vaihtoehto on ollut aina edellisen sukupolven laite. Esim. nyt Apple myy vielä nelosen rinnalla 3GS:sää.

edit. Näköjään Foxconnin tehtaalta on päässyt tälläisiä kuvia "halvemmasta" iPhonesta, joka julkaistaisiin iPhone 4S:sän rinnalla.
BraziliPhone3_wtmk-1024x576-500x281.jpg

BraziliPhone4_wtmkblur-1024x576-500x281.jpg

Mallinumero on N90A, kun taas nykyinen iPhone 4 on N90. Ilmeisesti kyseinen malli olisi lievä downgrade iPhone 4:stä ja sisältäisi vain 8Gt muistia, mutta olisi muuten samanlainen ja tulisi myyntiin halvempana vaihtoehtona 4S:sälle.

Back
Ylös Bottom