Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen ajatellut ostaa Iphonen, mut mietityttää tuo ku oon kuullu jotai et menis talvella kylmäs helposti paskaks?
Viime talvena kävelin salille yhteen suuntaan about 20min (eli yht 40min) matkan noin kolme kertaa viikossa ja joka kerta kuuntelin musiikkia iPhonella, joka oli farkkujen/toppahousujen taskussa. Ei mennyt ainakaan tuo paskaksi. Asun Rovaniemellä, joten pakkasta oli parhaimmillaan yli -30c. Eniten vitutti jos joutu ottaan lapasen pois kädestä vastatakseen puheluun.
Eikös ainakin North Face valmista hansikasta joka kädessä kapasitiivinenkin kosketusnäyttö pelittää?
Lataa appstoresta ruutu.fi application.
Epäilen vahvasti että minä. Ei sitä sitten saanut iPhonelle vielä. Kiitos kun selvensit provosoivaan tyyliin.NELONEN MEDIA: Nelonen Median Ruutu.fi nyt iPadeihin
13.6.2011
Nelonen Media on julkaissut netti-tv-palvelustaan Ruutu.fi:stä oman iPad-sovelluksen. Sovellus on nyt ladattavissa Applen App Storen kautta. Sovellus sisältää Ruutu.fi:stä tuttuja Nelosen, Jimin ja Livin tv-ohjelmia.
- Erilaisten mobiililaitteiden kautta kulutetun videosisällön määrä kasvaa lähivuosina räjähdysmäisesti. Mobiililaitteista varmasti mielenkiintoisimpia tv-sisältöjen kannalta ovat erilaisen tabletit tai padit, kertoo Nelonen Median online-päällikkö Kai Taka-aho.
Käyttäjille Ruutu-sovelluksen lataaminen on ilmaista. iPad-sovellus saa syksyllä seurakseen iPhone-version ja Android-käyttöjärjestelmille sopivan version. Ruutu-sovellus tarjoaa mainostajille ruutu.fi:stä tutut spottikampanjointi mahdollisuudet. Spottimainontaa sovelluksessa on sekä ohjelmien alussa että mainoskatkoilla.
kumpi nyt on väärässä, nelosen tiedottaja vai sinä???
Mahtava valinta! Ajattelin kanssa siirtyä heti Samsungiin kun pudotan oman iPhoneni. Vois pudottaa ihan tahallaan, niin pääsis siirtymään Samsungiin, eikä tarttis enää mainita antenniongelmaa missään.Tippu nelonen lattialle, takalasi tuhannen pirstaleina..Huoltoon ja kotivakuutukseen. Sen jälkeen iphooni myyntiin ja samsung tilalle. Eiköhän tää iphone fanitus ollu tässä eikä varmaan tarvi mainita sitä antenniongelmaa edes tässä
Itse olen pudotellut tuota kapulaa vähän liian paljon. Asfaltille, kaakelilattialle, soralle ja ihan perus parketille. Yhtä usein se tuntuu putoilevan kuin aikaisemmatkin puhelimet ovat putoilleet. Pieniä naarmuja olen onnistunut saamaan molemmille puolille, mutta ei naarmuuntuminen ole läheskään samaa luokkaa, mitä aikaisemmin omistamissani puhelimissa, vaikka tässä tätä naarmuuntuvaa pinta-alaa on moninkertaisesti. Puhelin on ollut nyt käytössä vähän yli vuoden.Lähinnä pointti oli sanoa tuosta kestävyydestä, joka on luokkaa..lasia.