Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kannattaa uskoo kaikki mitä netissä lukee. Viime talvena oli melko rajuja pakkasia enkä oo kuullu muita hajoamisia kuin sen yhden Norjalaisen(?) jonka todenperäisyys on sekin vähän niin ja näin...

Itse olen ajatellut ostaa Iphonen, mut mietityttää tuo ku oon kuullu jotai et menis talvella kylmäs helposti paskaks?

Viime talvena kävelin salille yhteen suuntaan about 20min (eli yht 40min) matkan noin kolme kertaa viikossa ja joka kerta kuuntelin musiikkia iPhonella, joka oli farkkujen/toppahousujen taskussa. Ei mennyt ainakaan tuo paskaksi. Asun Rovaniemellä, joten pakkasta oli parhaimmillaan yli -30c. Eniten vitutti jos joutu ottaan lapasen pois kädestä vastatakseen puheluun.

Viime talvena kävelin salille yhteen suuntaan about 20min (eli yht 40min) matkan noin kolme kertaa viikossa ja joka kerta kuuntelin musiikkia iPhonella, joka oli farkkujen/toppahousujen taskussa. Ei mennyt ainakaan tuo paskaksi. Asun Rovaniemellä, joten pakkasta oli parhaimmillaan yli -30c. Eniten vitutti jos joutu ottaan lapasen pois kädestä vastatakseen puheluun.

Sullahan on nenä! Sillä on hyvä slaidata lukko auki kun on rasat käres.

Eikös ainakin North Face valmista hansikasta joka kädessä kapasitiivinenkin kosketusnäyttö pelittää?

Eikös ainakin North Face valmista hansikasta joka kädessä kapasitiivinenkin kosketusnäyttö pelittää?

Jos näin on, niin vois ehdottomasti hankkia. Linkkiä vaan jos joku sattuu löytämään.

Kauhee haippi iPhone 5 kohtaan, toivottavasti tulisi nyt syksyn aikana. Sopivasti loppuu kytky vanhasta iphonesta lokakuun alussa.

Lataa appstoresta ruutu.fi application.

NELONEN MEDIA: Nelonen Median Ruutu.fi nyt iPadeihin
13.6.2011

Nelonen Media on julkaissut netti-tv-palvelustaan Ruutu.fi:stä oman iPad-sovelluksen. Sovellus on nyt ladattavissa Applen App Storen kautta. Sovellus sisältää Ruutu.fi:stä tuttuja Nelosen, Jimin ja Livin tv-ohjelmia.

- Erilaisten mobiililaitteiden kautta kulutetun videosisällön määrä kasvaa lähivuosina räjähdysmäisesti. Mobiililaitteista varmasti mielenkiintoisimpia tv-sisältöjen kannalta ovat erilaisen tabletit tai padit, kertoo Nelonen Median online-päällikkö Kai Taka-aho.

Käyttäjille Ruutu-sovelluksen lataaminen on ilmaista. iPad-sovellus saa syksyllä seurakseen iPhone-version ja Android-käyttöjärjestelmille sopivan version. Ruutu-sovellus tarjoaa mainostajille ruutu.fi:stä tutut spottikampanjointi mahdollisuudet. Spottimainontaa sovelluksessa on sekä ohjelmien alussa että mainoskatkoilla.

kumpi nyt on väärässä, nelosen tiedottaja vai sinä???

NELONEN MEDIA: Nelonen Median Ruutu.fi nyt iPadeihin
13.6.2011

Nelonen Media on julkaissut netti-tv-palvelustaan Ruutu.fi:stä oman iPad-sovelluksen. Sovellus on nyt ladattavissa Applen App Storen kautta. Sovellus sisältää Ruutu.fi:stä tuttuja Nelosen, Jimin ja Livin tv-ohjelmia.

- Erilaisten mobiililaitteiden kautta kulutetun videosisällön määrä kasvaa lähivuosina räjähdysmäisesti. Mobiililaitteista varmasti mielenkiintoisimpia tv-sisältöjen kannalta ovat erilaisen tabletit tai padit, kertoo Nelonen Median online-päällikkö Kai Taka-aho.

Käyttäjille Ruutu-sovelluksen lataaminen on ilmaista. iPad-sovellus saa syksyllä seurakseen iPhone-version ja Android-käyttöjärjestelmille sopivan version. Ruutu-sovellus tarjoaa mainostajille ruutu.fi:stä tutut spottikampanjointi mahdollisuudet. Spottimainontaa sovelluksessa on sekä ohjelmien alussa että mainoskatkoilla.

kumpi nyt on väärässä, nelosen tiedottaja vai sinä???
Epäilen vahvasti että minä. Ei sitä sitten saanut iPhonelle vielä. Kiitos kun selvensit provosoivaan tyyliin.

Noniin, nyt on iPhone 4 tuossa pöydällä, mutta uusi mikro-sim kortti tulee vasta viikon parin päästä. Olisko mahdollista kokeilla tota puhelinta ilman simiä ja aktivoida sit myöhemmin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Reilun viikon päästä tulee lähdettyä Espaniaan viikoksi :) mietin vähän noita iphone ja ipad asetuksia, että miten ne laitetaan että ei tule mitään yllätyslaskua sitten myöhemmin :)
Riittääkö kun laittaa lentokoneessa lentokonetilan päälle, ja ottaa 3G, matkapuhelindata ja data roamingin pois päältä?
Vai pitääkö tuon lisäksi tehdä vielä jotain muuta?

Tippu nelonen lattialle, takalasi tuhannen pirstaleina..Huoltoon ja kotivakuutukseen. Sen jälkeen iphooni myyntiin ja samsung tilalle. Eiköhän tää iphone fanitus ollu tässä eikä varmaan tarvi mainita sitä antenniongelmaa edes tässä :)

Tippu nelonen lattialle, takalasi tuhannen pirstaleina..Huoltoon ja kotivakuutukseen. Sen jälkeen iphooni myyntiin ja samsung tilalle. Eiköhän tää iphone fanitus ollu tässä eikä varmaan tarvi mainita sitä antenniongelmaa edes tässä :)
Mahtava valinta! Ajattelin kanssa siirtyä heti Samsungiin kun pudotan oman iPhoneni. Vois pudottaa ihan tahallaan, niin pääsis siirtymään Samsungiin, eikä tarttis enää mainita antenniongelmaa missään.

Täytyy kyllä komppailla. Itelläki jatkuva pelko persiissä, että puhelin putuaa kiveen ja menee rikki. Melkeen sitä jo toivoo, jotta tämä surkeus päättyisi ja voisi laittaa jonkun luurin jonka putoominen ei niin sieppaisi. On se surkea laitos koko iLuuri kun ei voi lattialle puottaa. Seuraavax laitan noksun 5110:n.

Lähinnä pointti oli sanoa tuosta kestävyydestä, joka on luokkaa..lasia. EI siinä jos joku on ollut erittäin tyytyväinen omaan iPhoneensa, myös tyytymättömiä käyttäjiä on olemassa ja täällä on oikeus mainita myös siitä.

Itsellä tippunut lattialle pari kertaa ja kerran lapsi heittänyt pesistyyliin lattialle eikä naarmuakaan. Tuurissaan se on, mutta kyllä putoamisista voi myös selvitä.

Kannattaa olla vakuutukset kunnossa, jos on jatkuva pelko siitä, että onnistuu rikkomaan jotakin. Harvemmin mitkään vekottimet ovat tarkoitettu kestämään lattialle viskomista. Oma iPhone 3g on ainut puhelin, joka on kestänyt minulla yli 2vuotta ja olen vieläkin tähän täysin tyytyväinen tähän. Tämä on ainut puhelin, joka on ollut käytössäni edes niin pitkään. Kyseinen puhelin on kestänyt vaikka mitä kolhuja ja kastunutkin kerran pikkasen ja pudonnut useita kertoja lattialle ja asfaltille = toimii vieläkin täydellisesti, mutta takakannessa pieni halkeama. Puhelimen akkukin on ainut, joka ei ole alkanut kettuilemaan vuoden käytön jälkeen. Pystyn vieläkin kuuntelemaan useita tunteja Spotifyä 3g verkon kautta ja puhumaan pitkään puhelimessa ja lähettelemään meiliä yhtenään ilman, että akkua tarvitsisi edes ladata päivän päätteeksi. Myös positiivisenä yllätyksenä tuli muutama kuukausi sitten huomattua, että lentokonetilassa yli 10h musiikinkuuntelu Spotifyn kautta ei vienyt akkua melkeinpä yhtään, akku ei edes kulunut puoleen väliinkään. Pelkäsin alkuun ostaessani tätä, että akku olisi tässä aivan hanurista, mutta erittäin positiivinen yllätys.

Koko ajan hirveä hinku ostaa jokin uusi puhelin pelkästään sen, koska tämä on ollut minulla niin pitkään käytössä, mutta loppujen tämä täyttää kaikki tarpeeni tällä hetkellä ja toimii täydellisesti. Heti kun uusi iPhone tulee markkinoille, niin ostan sen kyllä samantien. Tuo nelonen ei omasta mielestäni ollut mitenkään kauheen mullistava verrattuna 3g, tai 3gs:sään, vaikka senkin ostamista olen miettinyt jo pitkään. Aikaisemmat älypuhelimet ovat kestäneet sen puol vuotta, tai vuoden jonka jälkeen akut ovat olleet paskana, tai puhelimet ovat olleet täynnä bugeja tai ovat rikkoutuneet jonka jälkeen voinut heivata romukoppaan kyseisen laitteen.

Lähinnä pointti oli sanoa tuosta kestävyydestä, joka on luokkaa..lasia.
Itse olen pudotellut tuota kapulaa vähän liian paljon. Asfaltille, kaakelilattialle, soralle ja ihan perus parketille. Yhtä usein se tuntuu putoilevan kuin aikaisemmatkin puhelimet ovat putoilleet. Pieniä naarmuja olen onnistunut saamaan molemmille puolille, mutta ei naarmuuntuminen ole läheskään samaa luokkaa, mitä aikaisemmin omistamissani puhelimissa, vaikka tässä tätä naarmuuntuvaa pinta-alaa on moninkertaisesti. Puhelin on ollut nyt käytössä vähän yli vuoden.

Kaikki puhelimet saa pudottamalla rikki ja tämän ilmeisesti tilastojen valossa hieman joitain puhelinmalleja todennäköisemmin. Väittäisin kuitenkin, että peruskäyttöä se kestää kuten useimmat muutkin puhelimet, ellei käteen ole sattunut se kuuluisa maanantaikappale. Ja aina löytyy minkä tahansa puhelinmallin kanssa niitä kavereita, joilla se luuri on pudonnut juuri siinä väärässä kulmassa ja vaurioitunut.

Latest posts

Back
Ylös Bottom