Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä tippu eilen luuri veteen ja tais mennä paskaksi. Onneksi kyse oli vain 3g:stä, joten vitutus ei ole järin iso edes. Saa nähdä lähteekö omppu vielä toimiin. :D
Kingtoni: Mulla on kanssa mennyt varmaan kolmet kuulokkeet. Ihan kulutustavaraa ja maksaa kaupassa 30e. Parit kehtasin pistää takuuseen.
Ei hemmetti, et himottais ostaa iphone 4 täl hetkel oon odotellu jo tota uusinta vitosta sen verra kaua, että ettei jaksais oikeen odottaa enempää.
Mitään vinkkiä kun 4G:ssä lakkasi multimediaviestit toimimasta? Elisa, ei kytky.
On ne, mms:t alkoivat yllättäen epäonnistua Iron Maidenin keikalla, aattelin että verkossa rasitusta tjsp, mutta poissa ovat olleet siitä asti. Koitin vaihtaa max. tiedostokokoa muttei auttanut.
Lataa appstoresta ruutu.fi application.Ostin tänään iPhone 4 ja täytyy kyllä sanoa että jummi kun on näppärä laite!
Kysymys. Onko tällä mahollista katsoa vaikka ruutu. Fi sivun ohjelmia,kun tässä tarvis sitä addobe ojelmaa ja sitä ei pysty tähän lataamaan.
Apple taitaa olla ainoa brändi joka pystyy myymään puhelinta uutena ja mullistavana, vaikka erot vanhaan ovat melko vähäisiä. Joku sentään osaa myydä tuotteita.
Itse käytin ensimmäisen generaation iPhonea kolme vuotta ja päädyin ostamaan tässä kesän alussa HTC Sensationin. Ei ole ainakaan vielä kaduttanut siirtyminen Androidiin. Tosin ehkä sitä täysin natiivia ja helppoa synkkausta kaipaa.
Lähes varmasti sun puhla oli napannut jostain kosteutta ja jonkin häiriön vuoksi luuli et sulla on kuulokkeet kiinni puhelimessa. Ens kerralla kokeile lisätä vähentää volaa niin huomaat onko tästä ongelmasta kyse. Poistuu kun antaa kuivua, tai vaihtoehtoisesti ränkkäät kuulokkeita siinä kuulokeportissa.Itellä teki 3GS ekat paskat torstaina. Kesken puhelun katkesi ja sen jälkeen en kuullut kaiuttimesta mitään sinä päivänä, luulin että kaiutin hajos. No seuraavana päivänä toimi taas, ihmeellistä.