Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mistä saan i luuriin paavo pesusieni alku tunnarin suomeksi?

Ei hemmetti, et himottais ostaa iphone 4 täl hetkel oon odotellu jo tota uusinta vitosta sen verra kaua, että ettei jaksais oikeen odottaa enempää. Täl hetkel ollu muutaman vuoden iphone 3g, joka on kestänyt vaikka mitä kolhuja ja toiminu ongelmitta. Harmittais ostaa toi nelonen täl hetkel, jos vitonen olisi jo syyskuus tulossa.. Monet kaverit olleet sitä mieltä, ettei tuo iphone 4 ole niin kätevä kuin olisi kuvitellut, tai varsinkaan ainakaan kestävämpi kuin 3g, jota itse olen onnistunut tiputtelemaan monia kertoja ilman mitään kolhuja(vain taka kuoressa pieni halkeama ja käytön jälkiä).

Mites nuo antenni probleemat tossa nelosessa? Itseltäni menisi hermot, jos puhelut katkeisi yhtenään ja joutusi koko ajan jotakin muovisuojaa puhelimen päällä pitämään, jotta toimisi oikein. Viskon kohta kolikkoa, että käynkö kaupasta hakemassa tuon nelosen tänään, vai odotanko vielä sitä iphone 5:sta.. :jahas:

Kingtoni: Mulla on kanssa mennyt varmaan kolmet kuulokkeet. Ihan kulutustavaraa ja maksaa kaupassa 30e. Parit kehtasin pistää takuuseen.

kanaelmaco: Itse en ole huomannut mitään ongelmaa. Otin ihan kunnolla luurista kiinni ja ei ne palkit mihinkään hävinneet. Köyhien Apple-haterien häröilyä. Itse odottaisin vitosta.

Itellä tippu eilen luuri veteen ja tais mennä paskaksi. Onneksi kyse oli vain 3g:stä, joten vitutus ei ole järin iso edes. Saa nähdä lähteekö omppu vielä toimiin. :D

Mulla tippui kans 3G toissa kesänä paljuun (klooria) sitä lämmittäessäni. Luuri näytti aluksi vain erroria ja meni automaattisesti pois päältä. Laitoin yöksi pyyhkeen sisään ja seinään latautumaan. Aamulla puhelin toimi moitteetta. Ainut ,että homenappi sai jotain damagea niin että sitä joutui hieman lujempaa painamaan kuin normaalisti!

Kingtoni: Mulla on kanssa mennyt varmaan kolmet kuulokkeet. Ihan kulutustavaraa ja maksaa kaupassa 30e. Parit kehtasin pistää takuuseen.

Mikä tuohon rikkoutumiseen on syynä? Itse hommasin vähän paremmat kuulokkeet ja ne on nyt takuukorjauksessa. En viitsisi niitä ihan tahallani uudelleen rikkoa. Pitänee siis vaan käyttää jotain halppispaskoja...

Ei hemmetti, et himottais ostaa iphone 4 täl hetkel oon odotellu jo tota uusinta vitosta sen verra kaua, että ettei jaksais oikeen odottaa enempää.

Odottele hetki (n. 1kk??) tuota 4s:ää?

iphone_4s_4_3gs.jpg

http://www.macrumors.com/2011/07/18/apple-to-launch-next-generation-iphone-in-late-august/

On ne, mms:t alkoivat yllättäen epäonnistua Iron Maidenin keikalla, aattelin että verkossa rasitusta tjsp, mutta poissa ovat olleet siitä asti. Koitin vaihtaa max. tiedostokokoa muttei auttanut.

Täytyy olla SCF huoltoon tyytyväinen. Iphonessa oli mikrofooni rikki. Huolto kesti kaiket 4 päivää näin lomien aikanakin ja
vaihtoivat uuden luurin tilalle. Puhelimen siis Iphone 4.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Home näppäin rikki --> huoltoon, reipas kaks viikkoa myöhemmin hain uuden puhelimen. Puhelimesta ei auennut sim-kortin luukku --> takaisin huoltoon ja taas odotellaan (kuulemma) parisen viikkoa :wall:. Paskaa tuuria, että uusi puhelin oli heti rikki.

Itellä teki 3GS ekat paskat torstaina. Kesken puhelun katkesi ja sen jälkeen en kuullut kaiuttimesta mitään sinä päivänä, luulin että kaiutin hajos. No seuraavana päivänä toimi taas, ihmeellistä.

On ne, mms:t alkoivat yllättäen epäonnistua Iron Maidenin keikalla, aattelin että verkossa rasitusta tjsp, mutta poissa ovat olleet siitä asti. Koitin vaihtaa max. tiedostokokoa muttei auttanut.

Nyt alkoi sitten 3G pätkiä, jeesaa kun välillä nyppii virrat pois mutta aika noksuiluksi menee...

Apple taitaa olla ainoa brändi joka pystyy myymään puhelinta uutena ja mullistavana, vaikka erot vanhaan ovat melko vähäisiä. Joku sentään osaa myydä tuotteita.

Itse käytin ensimmäisen generaation iPhonea kolme vuotta ja päädyin ostamaan tässä kesän alussa HTC Sensationin. Ei ole ainakaan vielä kaduttanut siirtyminen Androidiin. Tosin ehkä sitä täysin natiivia ja helppoa synkkausta kaipaa.

Ostin tänään iPhone 4 ja täytyy kyllä sanoa että jummi kun on näppärä laite!
Kysymys. Onko tällä mahollista katsoa vaikka ruutu. Fi sivun ohjelmia,kun tässä tarvis sitä addobe ojelmaa ja sitä ei pysty tähän lataamaan.

Ostin tänään iPhone 4 ja täytyy kyllä sanoa että jummi kun on näppärä laite!
Kysymys. Onko tällä mahollista katsoa vaikka ruutu. Fi sivun ohjelmia,kun tässä tarvis sitä addobe ojelmaa ja sitä ei pysty tähän lataamaan.
Lataa appstoresta ruutu.fi application.

Apple taitaa olla ainoa brändi joka pystyy myymään puhelinta uutena ja mullistavana, vaikka erot vanhaan ovat melko vähäisiä. Joku sentään osaa myydä tuotteita.

Itse käytin ensimmäisen generaation iPhonea kolme vuotta ja päädyin ostamaan tässä kesän alussa HTC Sensationin. Ei ole ainakaan vielä kaduttanut siirtyminen Androidiin. Tosin ehkä sitä täysin natiivia ja helppoa synkkausta kaipaa.

Toi itseänikin kiinnostais, siis siirtyä iPhonesta HTC/Samsung androidiin. Oon iPhoneen täysin tyytyväinen ja ei tarvitsisi vaihtaa mutta kiinnostais kokeilla Androidiakin josko olis vielä parempi tai miellyttävämpi mulle.

Itellä teki 3GS ekat paskat torstaina. Kesken puhelun katkesi ja sen jälkeen en kuullut kaiuttimesta mitään sinä päivänä, luulin että kaiutin hajos. No seuraavana päivänä toimi taas, ihmeellistä.
Lähes varmasti sun puhla oli napannut jostain kosteutta ja jonkin häiriön vuoksi luuli et sulla on kuulokkeet kiinni puhelimessa. Ens kerralla kokeile lisätä vähentää volaa niin huomaat onko tästä ongelmasta kyse. Poistuu kun antaa kuivua, tai vaihtoehtoisesti ränkkäät kuulokkeita siinä kuulokeportissa.

No niin eka Iphone on käytössä :dance: ja pihalla ollaan. Ehkä parin päivän päästä osaa muutakin kuin soittaa ja laittaa viestejä.:D

Latest posts

Back
Ylös Bottom