Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikähän ihme tuossa mun iPhonessa (3gs) on, kun pitää värinä-ääntä milloin huvittaa? Samaa ääntä siis, kun laittaa puhelimen äänettömälle. Asetuksiin en ole kajonnut, yht'äkkiä alkanut tekemään tuota. Noh, "se vaan toimii". :)

En usko. En ole asentanut mitään lisäsoftia. Alunperin ajattelin, että tuliskohan uusista sähköposteista, mutta ei. Päivää aikasemmin puhelin sekosi totaalisesti työreissulla ulkomailla, jippii.

Ei iTunes suostu lukemaan, koska ei ole tuettua sim-korttia. Tarkotus olis siis jailbreikata, mutta en tiedä miten se onnistuu, kun en tiedä firmwareja jne.

Päivitin 4.3.3:seen tänään ja kaikki paitsi iOsin omat softat lakkasivat toimimasta? Vain välähdys ja paluu työpöydälle?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vitsit tää on koukuttava peli :D Jää tota pelaa jos vähänki luuri eksyy kätee ja ei oo muuta tekemistä :D

images

Mua lähinnä vituttaa koko angry birds nykyään, en pysty lopettamaan ennen kuin saan maksimit kolme tähteä kaikkiin kenttiin. Tämän kuun alussa tuli uusi osa rio lisäriin, ja mulla on siinä vieläkin 1 kenttä kahdella tähdellä. Sit ku sitä rupeaa yrittämään menee aikaa ihan vitusti aina.

Huomenna ajattelin poistaa kaverilta Ipad wifi 32gb... 250e. Mokkula löytyy iteltä joten varmaankin sillä onnistuu käyttö langattoman verkonkin ulkopuolella. Pääasiassa käyttö kotona wifin kautta joten sikäli 3G ei ole kovinkaan tarpeellinen itelleni. Lienee ihan ok hintatasoltaan?

Mua lähinnä vituttaa koko angry birds nykyään, en pysty lopettamaan ennen kuin saan maksimit kolme tähteä kaikkiin kenttiin. Tämän kuun alussa tuli uusi osa rio lisäriin, ja mulla on siinä vieläkin 1 kenttä kahdella tähdellä. Sit ku sitä rupeaa yrittämään menee aikaa ihan vitusti aina.

Ite latasin tänää Rio paketin ja ei menny ku 10-15min niin kaikista 3 tähtee :D lisäksi oli pakko vielä pistää high scoret uusiksi jokaseen ja toiset 10-15min. :D

kaikki 90 kenttää 15 minsaan? oho

No mietin kans et melkoinen.. Ne ilmaisversiokentät on kyllä helppoja aina

Back
Ylös Bottom