Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt ois vähä erikoinen ongelma eli iTunes ei anna mun poistaa tai lisätä musiikkia iphoneen mutta ipodiin antaa.. Miten ton sais pelittään luurinki kans?
Hieman tarkempi ongelmakuvaus olisi tarpeen. Ei anna? Tuleeko virheilmoituksia vai mihin tuo tyssää?

Ohjelmistopäivitys

Onko tässä paljonkin uutta? kun 4.3 alkuinen.

Onko jotain vikoja korjattu? Esim sitä että akku tyhjenee nopeasti kun sovellukset käyttävät kaikkea mahollista iPhonessa hyväkseen tjsp.

Tuota on aikoinaan tullut hakattua paljonki, pakkohan se oli ladata! Ipadilla aika huikee peli, luurilla en oo vielä kokeillu.

Death rally, tuo ihan ala-asteajat mieleen :D ku kaverilla hakattiin sitä.

Hieman tarkempi ongelmakuvaus olisi tarpeen. Ei anna? Tuleeko virheilmoituksia vai mihin tuo tyssää?

Löyty "vika" jo eli ei ollu joku asetus päällä.

e: mutta nyt tuo valittaa että se voi synkata vaan yhden itunes kirjaston kanssa eli se kysyy tyhjätäänkö puhelin. Tyhjääkö se siis musiikin vaan vai koko luurin?

Pitäisi saada veneeseen ja kesän rientoihin iPhonelle telakointiasema, joka toimisi paristoilla ja omaisi suhteellisen hyvän äänen. Boselta ja Harman Kardonilta olen katsellut, mutta en ole päässyt niitä itse testaamaan. Hyviä vinkkejä ottaisin vastaan mielelläni!

Onkos kellään tietoa paljonko maksaa Thaikuissa Iphone 4 tällä hetkellä? Vajaan kuukauden päästä olisin lähdössä sinne päin. Hitto pitäisiköhän vain odotella uudempaa mallia ja ostaa sellanen heti, kun ilmestyy..

Onko ideoita, että miksi puhelin on yhtäkkiä (n. viikon sisään) alkanut syömään akkua?
...
Puhelin on 14kk sitten verkkokaupasta ostettu 3GS, eli luonnollisesti takuu on äskettäin umpeutunut. Kulkee aina farkkujen taskussa.

Mun kokemukseni mukaan noin reilun vuoden vanhana Li-Ion akku alkaa hiipua merkittävästi. Voi olla siinä mielessä normaalia akun kulumista tämä.

Diskläimäre: iPhonesta ei ole kokemusta, enkä käyttö- / lataustapaasikaan tiedä, joten voi olla muustakin kyse.

Voi johtua myös jostakin ohjelmasta, joka on todella raskas ohjelmistolle. Muistelepa, oletko ladannut jotakin yliraskasta. Itselläni on 13kk vanha iPhone 3GS, niin tottakai akku on huonompi kuin uutena, muttei se kuitenkaan ihan paska ole. Hiukan kestää vähemmän kuin ennen, mutta en kyllä vaihtaakaan vielä viitsisi.

Onko kenelläkään suositella jonkinlaista langatonta handfreetä iphoneen? oon jotain kattonu tuolta apple storesta, mutta sieltä löytyy vain tuommosia törkeän hintaisia. Enkä kyllä raaski mitenkään paljon niistä maksaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No oli tota valkosta nyt odotettukin...

stevebill.jpg

Kuinka halvalla voisi saada iPhonen, 3G riittäisi varmaan? 4G on nyt niin saatanan kallis että sitä ei ole varaa ostaa, mutta entäpäs 3G/3GS? Ja toimiiko niissä siis normaalit liittymät ym? :O

Onko kenelläkään suositella jonkinlaista langatonta handfreetä iphoneen? oon jotain kattonu tuolta apple storesta, mutta sieltä löytyy vain tuommosia törkeän hintaisia. Enkä kyllä raaski mitenkään paljon niistä maksaa.

Itselläni on Nokian BH-908 BT-handsfree käytössä ja toimii täysin moitteetta. Eli toimii ihan valmistajasta riippumatta nuo BT-laitteet myös iPhonen kanssa

Kun haen päivityksiä App Store:sta niin se pyytää Apple ID:n salasanaa. Mutta en pääse kirjautumaan toisella Apple ID:llä kun olen sellaisen luonut. Kuitenkin kun menen iPhonen omien asetuksien kautta Store asetuksiin niin siellä näkyy tämä uusi Apple ID ja pääsen sitä kautta loggautumaan tililleni.

Eli miksi App Store edelleen ehdottaa vanhaa Apple ID:tä kun haluan käyttää tätä uutta tiliä? Ja siinä kohtaa ei voi antaa toista tunnusta vaan pelkästään salasana.

Kun haen päivityksiä App Store:sta niin se pyytää Apple ID:n salasanaa. Mutta en pääse kirjautumaan toisella Apple ID:llä kun olen sellaisen luonut. Kuitenkin kun menen iPhonen omien asetuksien kautta Store asetuksiin niin siellä näkyy tämä uusi Apple ID ja pääsen sitä kautta loggautumaan tililleni.

Eli miksi App Store edelleen ehdottaa vanhaa Apple ID:tä kun haluan käyttää tätä uutta tiliä? Ja siinä kohtaa ei voi antaa toista tunnusta vaan pelkästään salasana.

Sulla on varmaan synkattu phone sen toisen tilin tietojen kanssa. Jos haluat käyttää tuota toista tiliäsi, pitää sun laittaa piuha puhelin ja koneen väliin ja synkata puhelin silloin kun olet kirjautunut toiselle tilillesi. Kaikki ohjelmat jotka olet toisen tilin kautta mahdollisesti ostanut/synkannut eivät luonnollisesti enää näy vaan ainoastaan tämän toisen tilisi kautta tehdyt ostot/toimenpiteet.

Itsellä oli hieman sama ihmetys kun ajattelin että voisin soittaa facetime puhelua iphonesta ipadiini (kotiin vaimolle naama puhelu siis). Mutta tämä ei onnistu jos ei olisi juuri noita kahta eri tiliä käytössä, joka poistaa sitten tuon samojen ostettujen ohjelmien käyttömahdollisuuden molemmissa laitteissa.

Näin luulisin? :rolleyes:

Luurilla siis ehdottelee sitä vanhaa tiliä? Ootko koittanut sammuttaa storen sieltä moniajovalikosta tilin vaihdon jälkeen?

Itsellä oli hieman sama ihmetys kun ajattelin että voisin soittaa facetime puhelua iphonesta ipadiini (kotiin vaimolle naama puhelu siis). Mutta tämä ei onnistu jos ei olisi juuri noita kahta eri tiliä käytössä, joka poistaa sitten tuon samojen ostettujen ohjelmien käyttömahdollisuuden molemmissa laitteissa.

Näin luulisin? :rolleyes:

kyllä mä oon ainakin iPadista luuriin päin soittanut facetime-puhelun, ja laitteet siis samalla iTunes tilillä. Pitääpä testata vielä toisin päin. iPadissahan annetaan erikseen meiliosoite mihin se puhelu ohjautuu, ja se ei oo riippuvainen siitä iTunes-tunnuksesta.

kyllä mä oon ainakin iPadista luuriin päin soittanut facetime-puhelun, ja laitteet siis samalla iTunes tilillä. Pitääpä testata vielä toisin päin. iPadissahan annetaan erikseen meiliosoite mihin se puhelu ohjautuu, ja se ei oo riippuvainen siitä iTunes-tunnuksesta.

Jep, hyvin toimii molempiin suuntiin vaikka molemmat on samalla iTunes ID:llä..

Kellään ideaa miten saisi iPhone 3G:n puhelinkontaktit siirrettyä SIM-kortille? iSim:kään kai toimi enää? Vituttaa tuollanen, että SIM:iltä luuriin saa, muttei toisinpäin, perkele!

Back
Ylös Bottom