Prkleesti käytän iMacia, mutta lähes koko hereillä olessani iPhonea ja aina vaan ällistyy kuinka sitä voisi elää ilman iPhonea ja Steveä!!
Suosittelisin psykiatrilla käyntiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Prkleesti käytän iMacia, mutta lähes koko hereillä olessani iPhonea ja aina vaan ällistyy kuinka sitä voisi elää ilman iPhonea ja Steveä!!
:DPrkleesti käytän iMacia, mutta lähes koko hereillä olessani iPhonea ja aina vaan ällistyy kuinka sitä voisi elää ilman iPhonea ja Steveä!!
Eikös se niin mee, että vaan synkkaan ton luurin koneen kanssa, kun huomenna lähtee todennäköisesti huoltoon. Niin jos ja kun saan uuden luurin, niin ei muuta kuin piuhalla koneeseen kii ja taas on samat softat yms. sälät luurissa?
PS. Veikkaan, että tulee ongelmia tuon huollon kanssa. Ainakin, mitä Hompusta lukenut noita kauhuskenaarioita. Itsellä siis kuulokelähtö vähän sökö, niin siks huoltoon. Kerran myös tippu lattialle puhelin ja heti takakanteen halkeama. Varmaan jotain tulee "että takuu evätään, koska puhelin ei ole ollut takuunalaisessa käytössä" yms. bullshittia.
Kuulokelähtöön kommenttia. Oletko koittanut toisia kuulokkeita, meinaan mulla on hajonnut kolmet kalliit kuulokkeet. Toinen puoli menee pimeäksi, tämä johtuu liittimelle asettuvasta rasituksesta etutaskussa.Eikös se niin mee, että vaan synkkaan ton luurin koneen kanssa, kun huomenna lähtee todennäköisesti huoltoon. Niin jos ja kun saan uuden luurin, niin ei muuta kuin piuhalla koneeseen kii ja taas on samat softat yms. sälät luurissa?
PS. Veikkaan, että tulee ongelmia tuon huollon kanssa. Ainakin, mitä Hompusta lukenut noita kauhuskenaarioita. Itsellä siis kuulokelähtö vähän sökö, niin siks huoltoon. Kerran myös tippu lattialle puhelin ja heti takakanteen halkeama. Varmaan jotain tulee "että takuu evätään, koska puhelin ei ole ollut takuunalaisessa käytössä" yms. bullshittia.
Kuulokelähtöön kommenttia. Oletko koittanut toisia kuulokkeita, meinaan mulla on hajonnut kolmet kalliit kuulokkeet. Toinen puoli menee pimeäksi, tämä johtuu liittimelle asettuvasta rasituksesta etutaskussa.
Niillä on merkkikohtaiset huolto-ohjeet. Valmistaja sanelee ohjeet takuuhuolloille, ei huolto itse.Kaveri ainakin sano, että kun vei oman Nokialaisensa huoltoon, niin mukisematta sai takuuseen vaikka oli just takakansi halki.
Ettei vain olis roaming-esto päällä. Sille on oma nappula, josta sen voi kytkeä pois ja päälle. Mutta voi olla myös, että olet liittymästä blokannut roamingin. Se on hyvä, ettei ole defaulttina päällä, koska siinä voi tulla kallis vahinko kun jeesus on netissä kokoajan.Hei viisaammat!
Käväsin tuossa reisussa Tanskan maalla ja en saanut siellä nettiä toimimaan iPhonen kautta. En edes yleisien avointen wifi yhteyksien kautta, missä vika? Joku asetus juttu varmaankin???
Eipä ole kokemusta kyseisistä hanskoista, mutta itse ostin Sokokselta mustat, ohuet ja halvat urheilusormikkaat, joita olen normaalisti käyttänyt vähän viileämmillä keleillä lenkkeillessä ja kylmemmillä pakkasilla lapasien alla. iPhonen käyttö onnistuu hyvin nämä päällä ja varmasti muutkin vastaavat ohuet sormikkaat toimivat mainiosti. Hinta oli muistaakseni noin 10€ hujakoilla.Onko kellään kokemuksia tälläsistä "Smartouch Gloves"eista? http://www.youtube.com/watch?v=Ufvf71QZlTA
Ei nyt ihan toi malli mikä tossa videossa näkyy mutta vois jopa laittaa tilaukseen :D
Oon iPhonen hankkimisestani lähtien miettinyt hanskoja, joilla vois räplää kosketusnäyttöö. En oo ikinä jaksanut ettiä sellasia ja nyt vaan tuli vastaan internetin syvistä syövereistä.
Ettei vain olis roaming-esto päällä. Sille on oma nappula, josta sen voi kytkeä pois ja päälle. Mutta voi olla myös, että olet liittymästä blokannut roamingin. Se on hyvä, ettei ole defaulttina päällä, koska siinä voi tulla kallis vahinko kun jeesus on netissä kokoajan.
Wifiin ei pitäis vaikuttaa, lienee ollut "avoimia", eli näyttää avoimelta, mutta ei kuitenkaan ole ja luuri käyttänyt dataa.