- Ikä
- 43
Espoossa,kauniaisissa asun. Ei oo alueesta kiinni, ja tuo puhelin tekee sitä että yhtäkkiä vaan katoaa ääni toisesta päästä,ei se edes katkaise sitä. Puhelin on elisalta hommattu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tosta suomeksi:
http://macmaa.com/2010/06/25/kuoleman-ote-hyydyttaa-uuden-iphonen/
Oletko itse havainnut muutoksia kuuluvuudessa tai toimivuudessa sen mukaan miten pidät luuristasi kiinni? Voihan toki olla että sinun tapauksessasi ei ole kyse tästä, luuri ei vaan toimi ok.. samanlaisen laitteen omistajat voivat varmaan neuvoa paremmin miten toimia?
- H
Pidä home- ja lukitusnappia pohjassa 10sec, niin sammuu.Meikäläisen Iphone jumittaa. Pelasin jotain peliä ja kun pelailua lopettelin niin ei lähdekkään pelistä pois kotinapilla vaan jumittaa siinä. Ei sammu sammutuspainikkeesta, oikeastaan mistään ei tapahdu mitään. Jos tuohon soittaa niin soittajalla hälyttää, mutta puhelin ei sano mitään. Ei taida olla mitään keinoa startata tuota, paitti ootella, että akku loppuu ja katella mitä sitten tapahtuu :D PRKL
Pidä home- ja lukitusnappia pohjassa 10sec, niin sammuu.
Tulipa päivitettyä 3GS -> Iphone 4:seen. Loistava peli!
Piti itse tehdä näin kanssa, mutta päätin odotella iPhone 5:sta.
Mitä tollanen iLuuri maksaa? Katoin jonku hinnan netistä ja oli jotain 700e vissiin :wtf: Olin jotenkin sellasessa käsityksessä että maksaa jotain N8 luokkaa.
Huhua on pienestä, kytkyttömästä, ja halvasta iPhonesta. En tarkoita että se olisi halpa as in huono, vaan yksinkertaisesti halvempi versio.Onko kellään heittää mitään huhuja kehiin seuraavasta i-luurista? Vai eikö ilmoilla ole vielä mitään ylipäätään?
Mulla on tehnyt pari kertaa tuon saman, mutta aina herännyt resetoimalla:Noo, nyt toi nelonen viimeisen tempun teki eilen. Sammui/tilttas kesken kaiken ja ei lähe päälle millään konsteilla. Nyt kun siihen koittaa soittaa, niin väittää että ois muka päällä. No olihan tuolla tietysti eilen pakkasta, että onneks on selityskin tuolle jo..
support.apple.com sanoi:To reset, press and hold the Sleep/Wake button and the Home button together for at least ten seconds, until the Apple logo appears.