Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilanne 16.8.
iPhone 4 16 Gt: kaikki 5.8. mennessä tehdyt tilaukset on toimitettu
iPhone 4 32 Gt: osa jäljellä olevista 30.7. tehdyistä tilauksista on toimitettu
Neloseen on ainakin ihan turha ostaa mitään maksullista suojaa kun Applelta saa sen ilmaiseksi asentamalla puhelimeen iPhone 4 bumber -softan. Sieltä saa sitten valita mieleisensä muutamasta vaihtoehdosta.http://www.dsstyles.com/en/iphone-3g-3gs-cases/iphone-4-cases/wooden-series.html
Mitä luulette, vaikuttaako tuommoset kuuluvuuteen suuntaan tai toiseen?
Juuri näin se pitää tehdä. Kummassakin luurissa pystyy käyttämään samoja apseja.Ilmeisesti helpoin tapa tehdä tämä puhelin ralli, on ottaa 3gs:stä varmuuskopio, resetoida puhelin, ottaa uusi iphone 4 käyttöön ja palauttaa varmuuskopio tähän laitteeseen. Tämän jälkeen ottaa vanha 3gs käyttöön uutena puhelimena ja niin pois päin. Emäntä syöttäköön ite numerot luuriinsa Ilmeisesti pystyn käyttämään Itunes tilin kautta hommattuja appseja molemmissa luureissa?
Ite soitin hetki sitten soneralle ja sanoivat etta viimeiset lahetykset on viimeistaan 9. elokuuta tehdyt tilaukset. Ja itse tilasin 16gb version vajaa tunti sitten, kadet taristen odotellaan.tilasin toissapäivänä ton 16Gt version, soitin soneraan eivät osanneet sanoa mitään toimitusajasta.....
Kaipa ne ennen joulua tulee ;)
Minulla on tällä hetkellä Iphone 3gs ja uusi Iphone 4:n on postissa tulossa. Aion jättää vanhan 3gs:n emännälle ja ottaa Iphone 4:n itselle käyttöön. Tarkoitus olisi saada molemmat puhelimet jossain vaiheessa toimimaan/synkkaamaan uuden Macbook Pron kanssa, mutta minulla ei ole vielä internet yhteyttä tähän koneeseen, joten joudun hoitamaan asioita/käyttöön ottoa jne. vanhalla PC:lläni, jossa Itunes. Kysymykseni kuuluu aiheuttaako Iphone 4 käyttöönotto ja 3gs:stä otetusta backupista palauttaminen mitään ongelmia siirryttäessä uuteen käyttöjärjestelmään eli tässä tapauksessa juuri Windowsista Mac os x:n? Joudunko esim resetoimaan puhelintani siinä vaiheessa kun alan käyttämään Mäcciä?