Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Täällä vielä odotellaan 32 gigasta. Taitaa mennä ensi vuoden puolelle jos sillonkaan kun tilasin vasta viikon päästä tosta julkasupäivästä.

Lontoossa oli Applestoressa vaikka kuinka paljon puhelimia. 32gb malli tarttui mukaan. 599 puntaa.

Perkele! Tulis ny jo munki luuri. 6 päivä perjantaina tilasin. Toivottavasti eivät unoha lähettää noita ilmotuksia! Hirvee himo päästä jo käsiks jeesusluuriin :hyper:

Pari viikkoa käyttöä takana. Päivitin 3 gs mallista. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen. Loistava muotoilu ja tuntuma, hyvä kamera/video, akunkesto parantunut selkeästi edelliseen malliin verrattuna, näyttö on erittäin tarkka. Itse en ole saanut yhtään puhelua katkeamaan tuona aikana.
Pisteet : 9/10 Dbolia.

iPhone 3G yhteyden jakaminen

Eli eli puhelin iPhone 3g ja kone hp:n läppäri. iPhonen yhteys ois tarkotus jakaa läppäriin. Minkä takia en saa asennettua puhelimen ohjainohjelmistoa koneesee kun tökkään puhelimen ubs porttiin? Uusin iTunes löytyy.
Homma pelitti pöytäkoneessa kotona ihan hyvin.

Jabadaduu! Eilen oli tullut kauan odottamani viesti! 29.7. tilaamani iLuuri on lähtenyt liikkeelle UK Apple Storesta! Ehkä liian optimista odotella perjantaiksi mutta ainakin maanantaina pitäisi olla kotona! Come to papa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3gs:ää asennettu 4.0.2 ja 3g-verkkoa ei sen jälkeen ole näkynyt. muilla ongelmia tämän 4.0.2:n myötä 3gs-puhelimissa?

edit. parit bootit auttoivat...

Tilanne 16.8.

iPhone 4 16 Gt: kaikki 5.8. mennessä tehdyt tilaukset on toimitettu
iPhone 4 32 Gt: osa jäljellä olevista 30.7. tehdyistä tilauksista on toimitettu

tilasin toissapäivänä ton 16Gt version, soitin soneraan eivät osanneet sanoa mitään toimitusajasta.....
Kaipa ne ennen joulua tulee ;)

Hankin minäkin applelta ilmaisen suojan kun oli ilmainen. Tosin käytin testimielessä muutaman tunnin ja menee desingin raiskaamiseksi ja en nää sille mitään käyttöä eli roskiin joutaa mokoma.

Minulla on tällä hetkellä Iphone 3gs ja uusi Iphone 4:n on postissa tulossa. Aion jättää vanhan 3gs:n emännälle ja ottaa Iphone 4:n itselle käyttöön. Tarkoitus olisi saada molemmat puhelimet jossain vaiheessa toimimaan/synkkaamaan uuden Macbook Pron kanssa, mutta minulla ei ole vielä internet yhteyttä tähän koneeseen, joten joudun hoitamaan asioita/käyttöön ottoa jne. vanhalla PC:lläni, jossa Itunes. Kysymykseni kuuluu aiheuttaako Iphone 4 käyttöönotto ja 3gs:stä otetusta backupista palauttaminen mitään ongelmia siirryttäessä uuteen käyttöjärjestelmään eli tässä tapauksessa juuri Windowsista Mac os x:n? Joudunko esim resetoimaan puhelintani siinä vaiheessa kun alan käyttämään Mäcciä?

Ilmeisesti helpoin tapa tehdä tämä puhelin ralli, on ottaa 3gs:stä varmuuskopio, resetoida puhelin, ottaa uusi iphone 4 käyttöön ja palauttaa varmuuskopio tähän laitteeseen. Tämän jälkeen ottaa vanha 3gs käyttöön uutena puhelimena ja niin pois päin. Emäntä syöttäköön ite numerot luuriinsa Ilmeisesti pystyn käyttämään Itunes tilin kautta hommattuja appseja molemmissa luureissa?

Mies on pöljä niin pakko kysellä

Ilmeisesti helpoin tapa tehdä tämä puhelin ralli, on ottaa 3gs:stä varmuuskopio, resetoida puhelin, ottaa uusi iphone 4 käyttöön ja palauttaa varmuuskopio tähän laitteeseen. Tämän jälkeen ottaa vanha 3gs käyttöön uutena puhelimena ja niin pois päin. Emäntä syöttäköön ite numerot luuriinsa Ilmeisesti pystyn käyttämään Itunes tilin kautta hommattuja appseja molemmissa luureissa?
Juuri näin se pitää tehdä. Kummassakin luurissa pystyy käyttämään samoja apseja.

Numerot saa emännän luuriin importtaamalla tyhjään luuriin simmiltä numerot. Sitten vain määrität iTunesissa kontaktien synkkaamisen. Valitettavasti kaikki kontaktit näkyy sitten kummassakin luurissa, mutta jos tekee ryhmät, voi määritellä ryhmittäin kumpaankin luuriin.

tilasin toissapäivänä ton 16Gt version, soitin soneraan eivät osanneet sanoa mitään toimitusajasta.....
Kaipa ne ennen joulua tulee ;)
Ite soitin hetki sitten soneralle ja sanoivat etta viimeiset lahetykset on viimeistaan 9. elokuuta tehdyt tilaukset. Ja itse tilasin 16gb version vajaa tunti sitten, kadet taristen odotellaan.

Noniin, tulihan se luuri. Näin ensikoskemalta vaikuttaa todella hyvältä.
Yhdeksän työpäivää kesti tilauksessa, eli voi sanoa, että suht nopeasti tuli. Malli on siis 16gt.

Kiitos Mike vastauksesta. Osaisiko joku vielä ottaa kantaa tähän:

Minulla on tällä hetkellä Iphone 3gs ja uusi Iphone 4:n on postissa tulossa. Aion jättää vanhan 3gs:n emännälle ja ottaa Iphone 4:n itselle käyttöön. Tarkoitus olisi saada molemmat puhelimet jossain vaiheessa toimimaan/synkkaamaan uuden Macbook Pron kanssa, mutta minulla ei ole vielä internet yhteyttä tähän koneeseen, joten joudun hoitamaan asioita/käyttöön ottoa jne. vanhalla PC:lläni, jossa Itunes. Kysymykseni kuuluu aiheuttaako Iphone 4 käyttöönotto ja 3gs:stä otetusta backupista palauttaminen mitään ongelmia siirryttäessä uuteen käyttöjärjestelmään eli tässä tapauksessa juuri Windowsista Mac os x:n? Joudunko esim resetoimaan puhelintani siinä vaiheessa kun alan käyttämään Mäcciä?

Kiitti!

Mikäs kortsu tähän nyt kannattaa tilata suojaksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom