Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mailiin saat 5 kuvaa kerralla galleriasta kun valitset useamman. Samoin voit samasta näkymästä ottaa vaikka "copy", niin monta kuin haluat ja "paste" siihen replyyn.

Soittarit aina tällä, saa kaikista biiseistä mitä on koneella. http://audiko.net/ . Jos 30 sec ei riitä soittariksi, niin ihmettelen miksei. Kukaan ei odota 30sec pidempään, tai joskus olen ite kuullut biisin looppaavan, mutta 99% soittajista lopettaa ennenkuin soittari loppuu.

Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Tuo kuvien liittämishomma sujuikin ihan näppärästi noin. Tuo 30sek soittari onkin ilmeisesti ihan iPhonen oma rajoitus, itse olisin kaivannut 10 sek lisämittaa, mutta pärjääpä tuollakin.

siirtonopeuksia.png

Tässä olisi pari omaa testiä, jos joku miettii onko noita antenniongelmia liioteltu vai ei. Kuten aikaisemmin mainitsin, puhelut eivät katkeile, mutta nettisivujen lataus ja esimerkiksi Spotify saattavat hidastua tai pätkäistä väärällä kädellä puhelimeen tarttuessa. Pätkäisy johtuu vissiin juurikin siitä, että luuri putoaa 3G-verkosta. Tuossa kuvassa on download ja upload -sarakkeet, yksikkönä kilotavua sekunnissa. Laastarikauppaan vissiin mentävä, ärsyttävää "varoa" tuota tiettyä kohtaa puhelimessa.

Onko tuosta iPhone 4:sta Soneralla sellaista pakettia jossa on täysin vapaa datasiirtomäärä. Äkkiä en löytänyt ja tuntuu älyvapaalta sitoa käyttö johonkin 100-1000 megaan kuussa.

Paras olisi tietysti löytää sim kortti vapaa iPhone 4 kun kortit ja sopimukset on olemassa toisen lafkan kanssa mutta ei taida paljoa olla virallisesti myynnissä...

Kyllähän noita Suomessakin näkyy aina välillä myynnissä käytettynä, hinnat on kyllä ainakin vielä aika suolasia johtuen huonosta saatavuudesta. Toki jos matkustat esim. Englantiin, Ranskaan, Sveitsiin tai Singaporeen voit samalla matkalla napata mukaasi lukitsemattoman iP4:n. Tilaaminen Englannista onnistuu myös kuljetusfirma Borderlinxin kautta, toimitusaika taitaa vaan olla about kolme viikkoa.Tässä linkki Hopeisen omenan Borderlinx -threadiin: http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=71&t=147117
Ja voithan myös tilata iLuurin iTeknon kautta, firma sijaitsee Tampereella. Mutta niillä vasta suolaiset hinnat ovatkin, taisivat pyytää 899 € 32 Gt mallista. Paljon halvemmalla saat Borderlinxin kautta.

Hieno homma. Ja sitten tulikin samaan syssyyn ilmoitus, että puhelin on postitettu :thumbs:. Ei tullut nyt sitten androidia mulle.

Onkos kellään tietoa kuinka pitkät on toimitus ajat tällä hetkellä, tolle 16gt mallille?? Tilasin maanantaina 9 päivä ja olen lähdössä ulkomaille 24.8 ja ottaisin tuon mielelläni sinne mukaan,mutta nyt pelkään että mahdanko saada tuon siihen mennessä..

Tän hetkisistä jonoista on vaikee sanoa, mutta mä tilasin ke 4.8 ja tänään tuli seurantakoodi. Eli varmaan huomenna saa hakea postista.

Hieno homma. Ja sitten tulikin samaan syssyyn ilmoitus, että puhelin on postitettu :thumbs:. Ei tullut nyt sitten androidia mulle.

Toimii PC:lläkin. Jostain kumman syystä ovat ehdoksi laittaneet että iTunes pitää olla asennettuna koneelle. Aivan tyhmä idea jos haluaa jossain muualla käyttää internet tetheringiä kuin himassa.
ps. todella tyytyväinen siihen kauanko oma iphone 3g on kestänyt. Julkaisu päivästä tähän päivään ilman minkäänlaista ongelmaa. Toivon mukaan vielä pari vuotta lisää kestäisi :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitääkö iTunes muka olla päällä? Sillä mulla ainakin menee modeemiksi ihan vain kun luurista pistää tetheringin päälle.
Taisi tarkoittaa Mupa sitä, että iTunes pitää olla asennettu koneeseen eli joku Applen modeemiajuri pitää PC -koneesta löytyä tuon onnistumiseksi

Mikähän vittu mun 3gs:ään on tullut..käyttis päivitetty 4.0.1 joskus kk sitten ja sen jälkeen toiminut ku unelma. Mutta viimeiset neljä-viis päivää tää on ollut ihan vitun hidas. Kalenterin kun avaa niin päivämäärät tulee näkyviin ku odottaa neljä sekuntia, kamerassa etc muissa ohjelmissa sama juttu. Kaikki vaan toimii, mutta vitun hitaasti! Mikä avuksi? Muilla samaa ongelmaa?

Mikähän vittu mun 3gs:ään on tullut..käyttis päivitetty 4.0.1 joskus kk sitten ja sen jälkeen toiminut ku unelma. Mutta viimeiset neljä-viis päivää tää on ollut ihan vitun hidas. Kalenterin kun avaa niin päivämäärät tulee näkyviin ku odottaa neljä sekuntia, kamerassa etc muissa ohjelmissa sama juttu. Kaikki vaan toimii, mutta vitun hitaasti! Mikä avuksi? Muilla samaa ongelmaa?

Nuo 4. jotain päivitykset on vaan liian raskaita kolmos luureihin. Kannattaisi pysyä niissä 3. jotain päivityksissä. Ihan helvetisti ollu porukalla ongelmia noiden kanssa. Lue hompusta tarkempia kokemuksia käyttäjiltä.

Nuo 4. jotain päivitykset on vaan liian raskaita kolmos luureihin. Kannattaisi pysyä niissä 3. jotain päivityksissä. Ihan helvetisti ollu porukalla ongelmia noiden kanssa. Lue hompusta tarkempia kokemuksia käyttäjiltä.

Ok, tattis. Pitänee laittaa joku 3.x takaisin luuriin. Ihmekun se kuitenkin toimi hyvin useita viikkoja/kk:n ilman mitään hidastelua, ja yht'kkiä on niin saatanan hidas ettei mitään järkee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom