Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
EDIT: Moni pakkislainen joku luurinsa sai, on todennut että eihän noita palkkeja juuri tippumaan saa. Yrittämällä ehkä, mutta ei niin että tavallisessa käytössä kärsisi. Toki nyt asiaan vaikuttaa tuon death gripin uutisoiminen, joten varmasti moni tietoisesti välttää sitä kaistaleen peittämistä.

Mä oon ihan tietoisesti koittanut pitää sormea siinä sweet spotin päällä testimielessä, mutta pelkällä sormella ei saa puheluita pätkimään vaikka olis huonotkin kentät. Death grip on niin vammanen asento että koko luuria ei pysty silloin käyttämään, joten reaalielämässä tuolla ei ole kyllä ole vaikutusta.

Huhuhan kertoi että 27 tai 28 viikolla valmistettuihin luureihin olis tullu antennin päälle jokin pinnoite mutta siitä ei taida olla kuin se 1 samppeli, eikä sitä juttua oo juurikaan sen jälkeen kuulunut mistään...
Jahas, no sehän olisi vain positiivista. Miten tuollainen pinnoite pysyisi, toki kai jotain hyper liimoja on jotka ei kulumallakaan lähden. Kaikkea on keksitty toki.

Death grip on niin vammanen asento että koko luuria ei pysty silloin käyttämään, joten reaalielämässä tuolla ei ole kyllä ole vaikutusta.
Piti oikein omalla luurilla (HTC Desire) kokeilla miten pidän useimmiten. Kyllä mulla usein vasemman käden kämmen on juuri vasemman alanurkan päällä ja aika tiukasti, jos siis luuria käytän yhdellä kädellä esim. nettiä selaillessa. Toki, jos ei kentät juuri heikkene niin ei kai siinä. Plus, onhan tuo laastari aika hupaisa :D

Vaatisi jo aika radikaaleja prosesseja ruveta valmistamaan hieman erilaista puhelinta.

Kyllähän laitteisiin eri revisioneihin korjauksia tehdään samalla lailla kuin softapuolellekin. Ei siinä mitään radikaalia ole, vaan täysin normaalia touhua.

Apple ei taatusti sano juuta eikä jaata muutoksista, koska muutenhan heille jäisi miljoonien luurien varastot käsiin tai pahimmassa tapauksessa ensimmäisen erän vehkeitä ostaneet alkaisivat vinkua uudempaa vaihdokkia takuuseen.

Kyllähän laitteisiin eri revisioneihin korjauksia tehdään samalla lailla kuin softapuolellekin. Ei siinä mitään radikaalia ole, vaan täysin normaalia touhua.

Apple ei taatusti sano juuta eikä jaata muutoksista, koska muutenhan heille jäisi miljoonien luurien varastot käsiin tai pahimmassa tapauksessa ensimmäisen erän vehkeitä ostaneet alkaisivat vinkua uudempaa vaihdokkia takuuseen.
Jep, näinhän se menee. Uusia versioita / revisioita vaan tuotantoon tietyn prosessin kautta ja saadaan aika radikaalistikin erilailla toimivaa kalikkaa vrt alkuperäinen. Itse pyörin tuotanto-inssinä eräässä ei Nokialaisessa IT-firmassa ja kokemukset siis sieltä.

Eiköhän ne tosiaan toimi hyvässä kentässä ilman mitään ongelmia, heikon kentän alueilla, kellareissa ym. sit alkaa puhelut pätkimään jos alkaa. Toki se nyt on tyhmää edes olettaa että nykyiset hienommat puhelimet toimisivat yhtä hyvin kuin vanhat tiiliskivet, eihän niitä mihinkään eräkäyttöön ole tehty... Antenneissa on todella isoja eroja, tietyt puhelimet kuuluvat hyvin vielä sielläkin missä muut jo katkovat puheluja.

Eiköhän ne tosiaan toimi hyvässä kentässä ilman mitään ongelmia, heikon kentän alueilla, kellareissa ym. sit alkaa puhelut pätkimään jos alkaa. Toki se nyt on tyhmää edes olettaa että nykyiset hienommat puhelimet toimisivat yhtä hyvin kuin vanhat tiiliskivet, eihän niitä mihinkään eräkäyttöön ole tehty... Antenneissa on todella isoja eroja, tietyt puhelimet kuuluvat hyvin vielä sielläkin missä muut jo katkovat puheluja.

No mulla on ihan kotona sellanen testipaikka, 3GS ja avovaimon samsung katkovat siinä puhelut ihan säännöllisesti, nelosella soitin siinä eilen puolen tunnin edestä puheluita milloin milläkin otteella enkä saanut edes ääntä pätkimään. Ainakin omalla kohdalla toi koko ongelma on aika teoreettinen.

Frendin kanssa testailtiin HTC vs iLuuri, niin kyllä näyttö on hieno.

Sitä en kiellä.

Mutta wlanin kanssa tökki jonnin verran.

Laitettiin samaan aikaan luurit hakee, niin mulla soi juutuubi ja iluuri haki vasta verkkoa. Oulu (panoulu)

Mutta ihan hieno puhelin.

Eipä siinä mittää.

Jahas, no sehän olisi vain positiivista. Miten tuollainen pinnoite pysyisi, toki kai jotain hyper liimoja on jotka ei kulumallakaan lähden. Kaikkea on keksitty toki.

Piti oikein omalla luurilla (HTC Desire) kokeilla miten pidän useimmiten. Kyllä mulla usein vasemman käden kämmen on juuri vasemman alanurkan päällä ja aika tiukasti, jos siis luuria käytän yhdellä kädellä esim. nettiä selaillessa. Toki, jos ei kentät juuri heikkene niin ei kai siinä. Plus, onhan tuo laastari aika hupaisa :D

Jos puhelin on normisti kämmenellä niin ei vaikutusta vaikka toi raita on peitossa. Jos sulkee koko alareunan nyrkkiin niin alkaa pätkiminen, mutta sellaisessa otteessa koko puhelimen käyttö on mahdotonta. Ehkä mulla oli sitten tuuria tällä kertaa ja sain hyvän yksilön, tai sitte koko ongelmaa on suurenneltu iha s**tanasti.

Toki se nyt on tyhmää edes olettaa että nykyiset hienommat puhelimet toimisivat yhtä hyvin kuin vanhat tiiliskivet, eihän niitä mihinkään eräkäyttöön ole tehty...
Pitkästä aikaa hieman erilainen kommentti, ja mielestäni erittäin hyvä sellainen. Kyllähän tekniikka kehittyy, mutta ainahan se simppelii 1930-luvulta peräisin oleva vempele saattaa kestää eniten ja toimii varmemmin.

Totta, ajattelin vaan heti kärkeen sitä että tuo antenni kattaa koko rungon. Ensimmäinen johtopäätös oli että kestää kyllä tovin tehdä asialle mitään.

Totta myös tuo, että eihän Apple sellaisesta kertoisi kunnes "vanha" versio on myyty loppuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varmaan juuri tuosta syystä N770 oli valtaisa menestys :P

miten tuo nyt liittyy mitenkään mihinkään? genressään se oli menestys kyllä. ja nus nus se ei ole N770 vaan 770.

(ja tuohon aikaan kukaan ei ymmärtänyt muun kuin 200 pikselin mustavalkonäytön päälle....)

miten tuo nyt liittyy mitenkään mihinkään? genressään se oli menestys kyllä. ja nus nus se ei ole N770 vaan 770.

(ja tuohon aikaan kukaan ei ymmärtänyt muun kuin 200 pikselin mustavalkonäytön päälle....)

No ei sen genressä tainnut olla juuri muita kisaamassakaan. Kommenttini nyt liittyi tähän yhtä paljon kuin telkkareitten resot. Aina löytyy joku joka "teki sen" jo vuonna keppi ja kivi, mutta siihen tekemiseen se sitten jäi. Tuotteistus tai markkinointi tai joku muu kusee eikä tuote mee kaupaksi kuin pienelle nörttiporukalle.

Ja kyllä 2005 myytävistä puhelimista valtaosa tais olla värinäytöllisiä. Resot nyt tosin oli mitä oli.... Mut ehkä tää alkaa mennä tappeluketjuosastolle kohta :)

Infoa sen verran, että itse tilasin iphonen maanantai iltana ja nyt aamulla tuli sähköposti soneralta seurantakoodin kera. Mallina siis 16gb versio, jonka saatavuus näyttää olevan paljon parempi kuin 32gb versio. Mikäli siis mietit uuden iphonen ostamista, niin 16gb versiota näyttäisi saavan aika nopeasti.

Itse en uskonut, että hypetettyä puhelinta saan näinkin nopeasti... Harmi vaan, että toi viikonloppu osuu väliin. Muuten olisi voinut saada puhelimen jo huomenna.

Itse en uskonut, että hypetettyä puhelinta saan näinkin nopeasti... Harmi vaan, että toi viikonloppu osuu väliin. Muuten olisi voinut saada puhelimen jo huomenna.

Jos se on seurantakoodin mukaan jo lähetetty tänään niin 99% mahdollisuus saada se sillä seurantakoodilla haettua jo huomenna ;)

Lajitteluun menee kyllä yöllä, mutta lauantaisin posti ei kuitenkaan kulje eli seisoo siellä lajittelukeskuksessa viikonlopun yli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom