Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerran on mun 3GS buutannu itsensä päivityksen jälkeen (kesken puhelun), muuten toiminut ongelmitta.
Mistä sait?4G iphone ostettu, tulee loppuviikosta. Je je!
Cool, päivityksen pilaama iPhone kaappiin venaan korjaavaa päivitystä ja vanhalla ohjelmistolla oleva 3GS käyttöön. Ei tarvi pelleillä, toleranssi luurin kanssa leikkimiselle on lähes nolla. En kestä minkäänlaisia bugeja ja niitä ei iPhonella mun kohdalle osunut ennen tätä uutta päivitystä.
EI VITTU! Käsittämätöntä, mulla oli kaapissa vanha 3GS, vaimon piti ottaa se käyttöön, mutta ei vielä ollut ehtinyt joten piti nyysiä se itselle.
Siitä on sit näköjään mennyt virtanappula itsestään jumiin eikä luuria saa päälle.
Nyt on sitten edessä se mitä en ihan heti halunnut kokea eli mars huoltoon kuten Nokia aikoina. Se tästä vielä puuttuu, että sieltä kerrotaan vian olevan itse aiheutettu ja korjauskulut 250e.
Mitenkä toi nappula voi mennä jumiin puhelimen ollessa tuolla laatikossa.
By the way, onkohan mun päässä vikaa, mutta onko kukaan muu ollut huomaavinaan järjettömän akun kulumisen lisäks sellaista, että luuri kestää latautua entistä kauemmin? Viis kertaa tänään ollut laturissa :D
Varsin erikoista. Ongelmat näyttävät olevan täysin satunnaisia eri luurien kesken. Itselläni meni päivitys aivan nappiin, eikä akkukaan sen nopeammin kulu kuin ennenkään. Myös kamera toimii kuten ennen, oikeastaan jopa nopeammin. Puhelutkaan eivät katkeile tms. Jännää.
Bugaa toki, mutta "mukava" huomata miten pienetkin bugit nyt raastaa hermoja kun niiden kanssa ei ole tarvinnut iPhonen myötä painia.Heh, sellasta se on koneiden kanssa; parhaimmatkin bugaa joskus.
Mistä sait?
Niin ja vaikka Endomondo toimisikin yhtäaikaa Spotifyn kanssa niin kuka sitä uskaltaa käyttää akunkeston kannalta?? Esim tänä aamuna puhelin irti laturista ja fillarilla töihin. 1h 7min matkan aikana ohjelmista ainoastaan päällä Spotify ja sieltä soittelin offline playlististä musiikkia nappien kautta. Töihin saapuessa akkua jäljellä 68%. Jos ei laturia olis töissä ja lisäksi puhelimella joutuis jotain päivän aikana tekemään niin pitäis olla joku muu värkki musan kuunteluun. Teenkö taas jotain väärin??
http://www.prnewswire.com/news-releases/letter-from-apple-regarding-iphone-4-97658884.html
Tälle saagalle ei ole loppua. Nyt Apple kertoo, että vika onkin ohjelmistossa - toisin sanoen teitä on huijattu jo kolme vuotta. Apple on säännönmukaisesti johtanut käyttäjiä harhaan verkkosignaalin vahvuudesta.
4G iphone ostettu, tulee loppuviikosta. Je je!
Menee testiin HETI! Just taas buuttaas luurin kesken puhelunVoi myös päivittää aikaisempaan versioon puhelimen.. Ainakin ennen pystyi. Eli imuroi vain netistä vanhemman version kiintolevylle ja shift-pohjassa painaa itunesista päivitä-nappulaa. Kannattaa ottaa tosin selvää ensin pystyykö tuon ihan varmasti tekemään uusimmasta vanhempaan.
Itse ainakin vuosi sitten päivittelin vanhempaan softaan ennen jailbreikkausta.