Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Applella oli helppoa niin kauan kuin oli yksi rauta ja tuore hyvintehty käyttis. Kävikö sille kuten on käynyt joillekin muille, että kun rautapuoli fragmentoituu ja käyttikseenkin alkaa tulla purkkaa toisen päälle niin hommaa kusee ihan perinteisesti.

Kyllä siellä joku kämmi on tapahtunut, itse veikkaan nelosen olevan liian raskas aikaisemmille luureille. Mutta kummallisesti se kamerasofta aiheuttaa suurimmat manaukset. Kun kuvaa, niin kestää kameran aukeaminen ja sen jälkeen esim musiikki pätkii. Varmaan ne lokaatiopalvelut tekee sen.

Cool, päivityksen pilaama iPhone kaappiin venaan korjaavaa päivitystä ja vanhalla ohjelmistolla oleva 3GS käyttöön. Ei tarvi pelleillä, toleranssi luurin kanssa leikkimiselle on lähes nolla. En kestä minkäänlaisia bugeja ja niitä ei iPhonella mun kohdalle osunut ennen tätä uutta päivitystä.

EI VITTU! Käsittämätöntä, mulla oli kaapissa vanha 3GS, vaimon piti ottaa se käyttöön, mutta ei vielä ollut ehtinyt joten piti nyysiä se itselle.
Siitä on sit näköjään mennyt virtanappula itsestään jumiin eikä luuria saa päälle.

Nyt on sitten edessä se mitä en ihan heti halunnut kokea eli mars huoltoon kuten Nokia aikoina. Se tästä vielä puuttuu, että sieltä kerrotaan vian olevan itse aiheutettu ja korjauskulut 250e.
Mitenkä toi nappula voi mennä jumiin puhelimen ollessa tuolla laatikossa.

By the way, onkohan mun päässä vikaa, mutta onko kukaan muu ollut huomaavinaan järjettömän akun kulumisen lisäks sellaista, että luuri kestää latautua entistä kauemmin? Viis kertaa tänään ollut laturissa :D

Varsin erikoista. Ongelmat näyttävät olevan täysin satunnaisia eri luurien kesken. Itselläni meni päivitys aivan nappiin, eikä akkukaan sen nopeammin kulu kuin ennenkään. Myös kamera toimii kuten ennen, oikeastaan jopa nopeammin. Puhelutkaan eivät katkeile tms. Jännää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Cool, päivityksen pilaama iPhone kaappiin venaan korjaavaa päivitystä ja vanhalla ohjelmistolla oleva 3GS käyttöön. Ei tarvi pelleillä, toleranssi luurin kanssa leikkimiselle on lähes nolla. En kestä minkäänlaisia bugeja ja niitä ei iPhonella mun kohdalle osunut ennen tätä uutta päivitystä.

EI VITTU! Käsittämätöntä, mulla oli kaapissa vanha 3GS, vaimon piti ottaa se käyttöön, mutta ei vielä ollut ehtinyt joten piti nyysiä se itselle.
Siitä on sit näköjään mennyt virtanappula itsestään jumiin eikä luuria saa päälle.

Nyt on sitten edessä se mitä en ihan heti halunnut kokea eli mars huoltoon kuten Nokia aikoina. Se tästä vielä puuttuu, että sieltä kerrotaan vian olevan itse aiheutettu ja korjauskulut 250e.
Mitenkä toi nappula voi mennä jumiin puhelimen ollessa tuolla laatikossa.

By the way, onkohan mun päässä vikaa, mutta onko kukaan muu ollut huomaavinaan järjettömän akun kulumisen lisäks sellaista, että luuri kestää latautua entistä kauemmin? Viis kertaa tänään ollut laturissa :D

Heh, sellasta se on koneiden kanssa; parhaimmatkin bugaa joskus.

Varsin erikoista. Ongelmat näyttävät olevan täysin satunnaisia eri luurien kesken. Itselläni meni päivitys aivan nappiin, eikä akkukaan sen nopeammin kulu kuin ennenkään. Myös kamera toimii kuten ennen, oikeastaan jopa nopeammin. Puhelutkaan eivät katkeile tms. Jännää.

Joo todellakin on satunnaisia ongelmia. Mulla alkoi akku kusemaan ja kamera meni hitaaksi vasta kun resetin kautta päivitin. Resetin kautta päivittäminen korjasi buuttiprobleemaa hiukka. Ennen resetointia buuttaili about 5 kertaa päivässä, nyt buuttaa kerran viidessä päivässä.
Samoin akku ei kulunut ennen resetointia normaalia nopeampaa, nyt kusee ja kunnolla. Aamulla ysin aikaan oli vajaa 100% ja nyt on 58% ja olen puhunut viitisen minuuttia enkä ole muuten koskenutkaan luuriin.

Heh, sellasta se on koneiden kanssa; parhaimmatkin bugaa joskus.
Bugaa toki, mutta "mukava" huomata miten pienetkin bugit nyt raastaa hermoja kun niiden kanssa ei ole tarvinnut iPhonen myötä painia.

Niin ja vaikka Endomondo toimisikin yhtäaikaa Spotifyn kanssa niin kuka sitä uskaltaa käyttää akunkeston kannalta?? Esim tänä aamuna puhelin irti laturista ja fillarilla töihin. 1h 7min matkan aikana ohjelmista ainoastaan päällä Spotify ja sieltä soittelin offline playlististä musiikkia nappien kautta. Töihin saapuessa akkua jäljellä 68%. Jos ei laturia olis töissä ja lisäksi puhelimella joutuis jotain päivän aikana tekemään niin pitäis olla joku muu värkki musan kuunteluun. Teenkö taas jotain väärin??

Vähän myöhässä infoa mutta ajelin kotiin saman matkan/ajan töistä niin akun kulutus oli nyt vain muutaman prosentin. Mistähän toikin johtuu...

BTW. Spotify toimii nyt taustalla soitellen, jee. Eipä paljoa tule enään ipodia käytettyä...

Millä kirkkausasetuksilla teillä puhelin on? Kaikki puhelimethan syö ihan homona akkua, jos pitää kirkkaimmalla asetuksella.
Pistäkää myös sähköpostit päivittyyn tietyn ajan välein, eikä mitään jatkuvaa päivitystä päällä. Nettiyhteys ja ruudun kirkkaus on ne suurimmat akkujen kuluttujat.

Voi myös päivittää aikaisempaan versioon puhelimen.. Ainakin ennen pystyi. Eli imuroi vain netistä vanhemman version kiintolevylle ja shift-pohjassa painaa itunesista päivitä-nappulaa. Kannattaa ottaa tosin selvää ensin pystyykö tuon ihan varmasti tekemään uusimmasta vanhempaan.
Itse ainakin vuosi sitten päivittelin vanhempaan softaan ennen jailbreikkausta.

http://www.prnewswire.com/news-releases/letter-from-apple-regarding-iphone-4-97658884.html

Tälle saagalle ei ole loppua. Nyt Apple kertoo, että vika onkin ohjelmistossa - toisin sanoen teitä on huijattu jo kolme vuotta. Apple on säännönmukaisesti johtanut käyttäjiä harhaan verkkosignaalin vahvuudesta.

Mitä merkitystä niillä tolpilla on? Ainakin 3GS pysyy kentässä paremmin kuin avovaimon Samsung, ihan sama mitä ne palkit siinä luurissa näyttää.

Voi myös päivittää aikaisempaan versioon puhelimen.. Ainakin ennen pystyi. Eli imuroi vain netistä vanhemman version kiintolevylle ja shift-pohjassa painaa itunesista päivitä-nappulaa. Kannattaa ottaa tosin selvää ensin pystyykö tuon ihan varmasti tekemään uusimmasta vanhempaan.
Itse ainakin vuosi sitten päivittelin vanhempaan softaan ennen jailbreikkausta.
Menee testiin HETI! Just taas buuttaas luurin kesken puhelun

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom