Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Katselin tuossa kirjanpitoa kun kaivoin yhtä laskua. Olen maksanut aikanaan 499 euroa Nokian N70 luurista. WTF?

Kyllä ne luurit on joskus maksanu paljon. Itellä k800i reilu vuosi sitten oli reilu 400€.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
16 gigainen iLuuri maksaisi tuossa naapuriputiikissa (Bangkokissa) 420 euroa kräkättynä. Pitäsköhän tuo käydä ostamassa? Kaveri kävi just hakemassa ja kehui kovasti.

Mitenköhän takuu toimii Euroopassa?

16 gigainen iLuuri maksaisi tuossa naapuriputiikissa (Bangkokissa) 420 euroa kräkättynä. Pitäsköhän tuo käydä ostamassa? Kaveri kävi just hakemassa ja kehui kovasti.

Mulla on nyt ollut muutaman viikon 8 giganen (jenkeistä valaa 300e) ja en ole ostamista katunut pätkääkään. On kyllä makea vehje. Ostaisin kräkkäämättömänä, se on kuitenkin helppoa ja saapahan tehdä niin kuin haluaa.

Nyt harmittelee urakalla. Hukkasin luurin, tai unohdin hetkeksi postin sivutiskille ja sille tielle jäi. Rikosilmo tehty, joten luuri saadaan kyllä toimimattomaksi, mutta vituttaa silti. Pitää ostaa uusi.

siis iLuuriko sulta pöllittiin? Meidän putiikista oli keskellä kirkasta päivää napattu työntekijän läppäri... Demothan on pultattu kiinni...

Kyllä on perseestä tommoset.

Apple ja varkaus. Jännä juttu. Käytiin ostamassa vaimolel mp3 soitin Verkkokaupasta. Ihmeteltiin kun ei ollu yhtään iPodeja hyllyissä. Myyjä sanoi että ne pitää olla lukkojen takana, kun muuten lähtee heti. Creativea tosin oli vaikka kui pal tyrkyllä (ja semmoinen sitten otettiinkin).

Aika paljon kertoo tuotteen haluttavuudesta. Kun toisia ei haluta edes varastaa :D

Aika paljon kertoo tuotteen haluttavuudesta. Kun toisia ei haluta edes varastaa :D

Maailman halutuin brändi lienee kyseessä. Ja taisi olla vielä eniten käyttäjiä jotka eivät uskoneet pystyvänsä elämään ilman applea :)

Nyt harmittelee urakalla. Hukkasin luurin, tai unohdin hetkeksi postin sivutiskille ja sille tielle jäi. Rikosilmo tehty, joten luuri saadaan kyllä toimimattomaksi, mutta vituttaa silti. Pitää ostaa uusi.

Itellä hävis/pölliittin thaimaassa motorolan razr. Enemmän näissä puhelimen häviämis tapauksissaa vituttaa kylläkin se SIM-kortin häviäminen eikä itse puhelin. :(
Ettei ihan :offtopic: menis ni taitaa oma iPhonen osto jäähä ylppäreihin asti. Sillon on varmaankin jotain tietoa jo luurin suomeen tulostakin....sitä odotellessa.

Ja nyt vittu sitten tajuan miten helvetin hieno ja hyvä tuo luuri on kun joudun runkkaamaan tällä paskalla Nokialla. Voi vittujen vittu että vituttaa ihan vitusti vittu!

Vitun paskat mammutinaikaiset paskaluurit verrattuna tuohon mielettömän käytettävään laitteeseen, näillä ei tee hevonvittua millään tasolla kun vertaa iPhoneen. Voin sanoa, että täysin suvereenin ylivoimainen puhelin joka vitun osa-alueella. Joka vastaan väittää, niin haista vittu.

Meen ostaan uuden jostain nyt.

Sehän on rikki. Pistin jo hopeiseen omenaan tulleeseen myynti-ilmoon mailia. 460 eskoa myy 8GT mallia, korkkaamattomia.

Ja miksi olen valmis ostamaan heti perään uuden? Koska ilman tätä luuria vituttaa ihan vitusti. On tuo vain niin ylivoimainen tekele.

olin jo laittamassa välikommenttia ennen edellisiä että "varapuhelimen" kanssa palaa varmaan pinna ja nopeasti. Jätin laittamatta.

Täytynee nyt sen verran kysyä, että jos oikein urakalla alkaa himottaa tuo luuri niin kannattaako vaan härskisti paiskata rahat jonkun randomin kouraan @ Ebay?
Muutama sata donskua Buy It Now:lla ja viiskybää postituksia. Näyttää imo aika tylsiltä uudet Noksut kun nähnyt muutamia videoita tuosta iLuurista.

Ja nyt vittu sitten tajuan miten helvetin hieno ja hyvä tuo luuri on kun joudun runkkaamaan tällä paskalla Nokialla. Voi vittujen vittu että vituttaa ihan vitusti vittu!

Vitun paskat mammutinaikaiset paskaluurit verrattuna tuohon mielettömän käytettävään laitteeseen, näillä ei tee hevonvittua millään tasolla kun vertaa iPhoneen. Voin sanoa, että täysin suvereenin ylivoimainen puhelin joka vitun osa-alueella. Joka vastaan väittää, niin haista vittu.

Meen ostaan uuden jostain nyt.

"näillä" :D

nokialla on onneks vaan 5 mallia niin hyvä vertailla nokioihin yleensä... tai sit ei.

henk koht en vaihda enää qwerty TACTILE FEEDBACK!!!!!! - tekstinsyöttöä mihinkään muuhun. tää n800:n kosketusnäytön tökkiminen alkaa vituttamaan pitemmän päälle kun ei saa mitään palautetta painalluksesta ellei tuijota ruutua silmä kovana ja kuuntele korvat höröllä ääniä. onneks tekstareihin sposteihin ym on sit oikeet qwerty-napit kännykässä...

ja haista sinä kaikki maailman osa-alueet mun puolesta.

Hinnat vaan taitaa pompata pari sataa egeä ylöspäin, alkaa olemaan aika helvetisti puhelimesta jo. Kone millä postailen tällä hetkellä maksoi mulle 200€ :lol2:

toimiiko noissa iphoneissa jo normi sim kortit? esim telefinland. vai pitääkö niissä tehdä jotain suojauksen purkuja? mikelle kysymys,se myyjä jolta meinaat ostaa niin onko niistä se suojaus purettu vai? hiukoo kans. ipod touch on mahtava mutta haluan iphonen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom