Katselin tuossa kirjanpitoa kun kaivoin yhtä laskua. Olen maksanut aikanaan 499 euroa Nokian N70 luurista. WTF?
Kyllä ne luurit on joskus maksanu paljon. Itellä k800i reilu vuosi sitten oli reilu 400€.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katselin tuossa kirjanpitoa kun kaivoin yhtä laskua. Olen maksanut aikanaan 499 euroa Nokian N70 luurista. WTF?
16 gigainen iLuuri maksaisi tuossa naapuriputiikissa (Bangkokissa) 420 euroa kräkättynä. Pitäsköhän tuo käydä ostamassa? Kaveri kävi just hakemassa ja kehui kovasti.
Mitenköhän takuu toimii Euroopassa?
Nyt harmittelee urakalla. Hukkasin luurin, tai unohdin hetkeksi postin sivutiskille ja sille tielle jäi. Rikosilmo tehty, joten luuri saadaan kyllä toimimattomaksi, mutta vituttaa silti. Pitää ostaa uusi.
Aika paljon kertoo tuotteen haluttavuudesta. Kun toisia ei haluta edes varastaa :D
Nyt harmittelee urakalla. Hukkasin luurin, tai unohdin hetkeksi postin sivutiskille ja sille tielle jäi. Rikosilmo tehty, joten luuri saadaan kyllä toimimattomaksi, mutta vituttaa silti. Pitää ostaa uusi.
Voi kulli. :(Nyt harmittelee urakalla. Hukkasin luurin, tai unohdin hetkeksi postin sivutiskille ja sille tielle jäi. Rikosilmo tehty, joten luuri saadaan kyllä toimimattomaksi, mutta vituttaa silti. Pitää ostaa uusi.
Sehän on rikki. Pistin jo hopeiseen omenaan tulleeseen myynti-ilmoon mailia. 460 eskoa myy 8GT mallia, korkkaamattomia.
Ja miksi olen valmis ostamaan heti perään uuden? Koska ilman tätä luuria vituttaa ihan vitusti. On tuo vain niin ylivoimainen tekele.
Ja nyt vittu sitten tajuan miten helvetin hieno ja hyvä tuo luuri on kun joudun runkkaamaan tällä paskalla Nokialla. Voi vittujen vittu että vituttaa ihan vitusti vittu!
Vitun paskat mammutinaikaiset paskaluurit verrattuna tuohon mielettömän käytettävään laitteeseen, näillä ei tee hevonvittua millään tasolla kun vertaa iPhoneen. Voin sanoa, että täysin suvereenin ylivoimainen puhelin joka vitun osa-alueella. Joka vastaan väittää, niin haista vittu.
Meen ostaan uuden jostain nyt.