Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Ite taas oon pitäny SE:n puhelimia jo pitkän aikaa parempina kuin noksut. Nokialaishullut ei suostu myöntämään että noksuja parempia luureja voisi edes olla, ja kaikki muut on hanurista. Niiden käyttikset on perseestä jne. Ja tämä perustellaan sille että piste tulee tekstiviestiä kirjoittaessa eri näppäimestä :(
jos lueskelee matkapuhelinaiheisia palstoja niin kumma kyllä se-fanboyt ei ole sen kummempia.. samanlaista loanheittoa puolin sekä toisin.
e: ja samalla lailla molemmilla merkeillä runsaasti vikoja..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos lueskelee matkapuhelinaiheisia palstoja niin kumma kyllä se-fanboyt ei ole sen kummempia.. samanlaista loanheittoa puolin sekä toisin.
e: ja samalla lailla molemmilla merkeillä runsaasti vikoja..

Joo ei sitä kukaan osaa keskustelufoorumeilla pitää turpaansa kiinni, aina noi menee kärjistetyksi päänaukomiseksi jos aletaan mielipiteistä keskutelemaan. Varsinkin kun osa kirjoittaa pilke silmäkulmassa, ja se kun ei valitettavasti aina tekstistä käy ilmi vaikka kuinka laittaisi tanssivaa banaania (tai se vasta hermoja raastaakin)

Kannattaa muuten laittaa tällanen pakettiratkaisu koskapa iFöne keskustelee varsin hyvin myös kukkaron kanssa.

:4:

Viimeksi muokattu:
Ite taas oon pitäny SE:n puhelimia jo pitkän aikaa parempina kuin noksut.

Tuota edellistä kommenttiani ei pidä käsittää niin että pitäisin Noksuja muita parempina. Olisin vaimollekin ostanut SE:n koska niissä on ~100e hintaluokassa aivan eri luokan ominaisuudet, mutta niitä ei ollut kaupassa. Piti Nokialaisen kanssa lähteä.

Eiks oo aika geitä painella tollasen "kukkaron" kanssa baanalla... :jahas:

Kannattaa muuten laittaa tällanen pakettiratkaisu koskapa iFöne keskustelee varsin hyvin myös kukkaron kanssa.

Itse olen todennut tämän hyväksi ratkaisuksi:

IMG_1518.jpg

Noi kotelot on ihan kauheita näille luureille, en ole koskaan pitänyt noista esinahkakoteloista. Luuri pitää olla paljaana kuin mulkku juhannusyönä.

iLuuri puolusti urheasti isäntäänsä taistelussa vihamielisiä betoniporsaita vastaan. Nokia ja Sony-Erkki olivat poistuneet takavasemmalle heti uhan ilmetessä, ainoastaan iLuuri kýkeni antamaan tasapäisesti vastusta bodatulle betoniporsaalle.

iphonerikki.jpg

Äsh, nyt vasta huomasin tuon "testivideon". Aika hyvinhän se näyttäisi iskua kestävän, kun olin vain saanut käsityksen, että tuo lasinen kosketuspinta tekee kuoresta liian jäykän ja siksi huonosti tärähtelyä kestävän. Ehkäpä se oli vain maanantaikappale, joka näin menevän pimeäksi hieman turhan helposti.
Varmaan ihan mielenkiintoisen paketin saavat tuosta ajan myötä - vielä toistaiseksi nuo ominaisuudet eivät aivan vakuuta.

Ei muuten kannata rikkoa tuota lasia, maksaa pitkästi toistasataa varaosana tuo lasi/kosketuskikkare ja suomessa sitä ei kukaan korjaaja ala edes vaihtamaan ellei ole räjäytyskuvia käytössä (jos sittenkään).

Applella on kyllä pointtinsa tuossa 3G:n puuttumisessa siinä kuinka perkeleesti 3G-käyttö syö akkua. Ainakin omien 3G-kokemuksien perusteella(Nokia E70 ja HTC S730) mieluummin pidän luuria 2G-tilassa hillittömän virrankulutuksen takia. Kuhan seuraavaan iPhoneen tulis vielä flash-pystyvä selain ja 3G sitä haluaville, niin alkaa oleen ihan mainio peli, olettaen ettei hinta pompsahda kovin.

Toi vähäsyöppö 3G-piiri on kyllä enemmän kuin tarpeen. Voisin tollasen vanhemman iPhonen kyllä laittaaki, kuka on vapaaehtonen hakee mulle sen jenkeistä? :D

Niin ja Nokia E70 on kaupan jos jollain himottaa sellasta. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom