Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
NAVIGON MobileNavigator Nordics -softan esittelysivu ja hintatiedot: http://itunes.apple.com/fi/app/navigon-mobilenavigator-nordics/id320268679?mt=8 (linkki avaa iTunesin jos se on asennettuna koneella)

iTunes Preview -palvelussa voi selata iTunes Storen ja App Storen valikoimaa ilman iTunesin asentamista. http://itunes.apple.com/fi/

Kiitos paljon! Toi preview näyttää toimivan hyvin. Tästä onkin hyötyä kun pääsee "yleisilläkin" koneilla selailemaan valikoimaa.

Tilliksen kaa aika samoilla linjoilla, itselläkin ollu luuri käytössä nyt n.kuukauden. Viime la otettiin hämärässä kuva iluurilla ja vanhalla n95:llä ja ero oli aika järkyttävä. Plus, et kun olen ollut hieman laiska, enkä ole jaksanut "koodailla" noita soittoääniä tohon, niin alkaa pikkuhiljaa vituttaa noi linnunpiiperrykset. Herätysäänet on kans melko järkkyjä, en tiedä saako niitä edes muunlaisiksi. Nokian bluetooth kuulokkeen kanssa, ei ilmeisestikkään onnistu vastaaminen kuulokkeen nappia painamalla vaan pitää ensin avata iphonesta näppäinlukitus ja sitten vasta rupee puhumaan ja sehän on tietenkin autolla ajaessa se ydin ;D Kaikenkaikkiaan ne plussat mitä luurista löytyy on sitten tosi plussia, mutta ah, kyllä toi luuri välillä pistää ketuttaakin ;)

Nokian bluetooth kuulokkeen kanssa, ei ilmeisestikkään onnistu vastaaminen kuulokkeen nappia painamalla vaan pitää ensin avata iphonesta näppäinlukitus ja sitten vasta rupee puhumaan ja sehän on tietenkin autolla ajaessa se ydin ;D

Oon testannu nokian, motorolan ja sony-ericsonin bluetooth-hf:ää iphonen kanssa ja nokialainen toimi kyllä kaikista huonoiten tuon kanssa yksiin.

nyt iphone ollut käytössä noin kuukauden ja voi jo vähän omia näkemyksiä kertoa. edelliset luurit ollu laidasta laitaan eri merkeillä ja viimeisin oli noksun 5800. Merkki/brändiuskollisuudesta ei tietoakaan eli sen pohjalta ajattelin vähän pistää oman käytön plussat ja miinukset listaan....
lopulta vaaka kyllä enemmän plussan puolella. lähinnä tuon peruskäytön painotuksen takia. kosketusnäyttö toimii hyvin ja muutenkin valikoissa/netissä surffaus on jouhevaa. lapsuksia kyllä on paljon ja ominaisuuksilla ei sillai kovin kannata leijua kun vertaa muihin.

No niin, Tiilikselle iso käsi tällaisesta asiallisesta "arvostelusta". :hyvä: On se vaan vaihteeksi mukava lukea jostain laitteesta sellaista tekstiä jossa sitä käsitellään vain... koneena / työkaluna, kuten kuuluukin. Ei haukuta tai kehuta aiheettomasti sen mukaan mistä merkistä pitää tai ei pidä tai minkä vermeen itse omistaa tai muuta yhtä lapsellista.

Hienoa! :)

- H

Oon testannu nokian, motorolan ja sony-ericsonin bluetooth-hf:ää iphonen kanssa ja nokialainen toimi kyllä kaikista huonoiten tuon kanssa yksiin.
Mulla ainakin toimii Nokian BH-904 mainiosti iPhonen kanssa. Vastaaminen onnistuu napista ja jopa ääniohjaus toimii mainiosti hf:n läpi

Joko ootte hankkineet iPhonen kanssa 'silmälappuvideot' ;)

vuzix_230.jpg

http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=2865

http://spiritjb.com/

Siitä toimivaksi todettu JB 3.1.2, 3.1.3 ja iPadin 3.2 versioihin. Tämä on siis JB, EI UNLOCK! Ja omalla vastuulla kuten aina näissä hommissa...

Unohdin mainita että tämä on myös untethered jailbreikki, eli ei tarvii käynnistää luuria koneen kautta.

Pari päivää pulaillu tolla iPhonella. Yksi asia on varma; Nokiaan en koske enää pitkällä tikullakaan. On toi niin eri maailmasta. Valikoissa selaaminen on NOPEEETA, yhteystietojen hallinta ja niitten kautta esim kartasta sijainti sekunnissa. Sähköpostista nettilinkin avaaminen isolle näytölle nopealla zoomilla jne. iPodia en ole vielä ehtinyt testaamaan, veikkaan etten pety siihenkään.

Nokia E61i tuntuu joltain 90-luvun viritykseltä verrattuna tähän iPhone 3GS luuriin.

"Näppis" on pikkusen hankala näin alussa, onneksi ei ole sentään mitään ranteen paksuisia sormia jolloin ton käyttäminen olisi miltei mahdotonta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Mä kävin ropeltamassa Android-vekottimia verkkokaupassa. Vaikka tykkäänkin kovasti iPhonesta, niin kovasti alkoivat mokomat kuumottaa. Käyttö tuntui yhtälailla jouhevalta, mutta käyttöjärjestelmän mahdollisuudet kustomointeineen olivat myös mielenkiintoisen oloisia. iPhonen GUI alkoi tuntua jotenkin askeettiselta noihin verrattuna, vaikken mitään valikoissa seikkailua kaipaakaan.

Onko joku iPhonen käyttäjä vaihtanut Androidiin ja miltä on vaikuttanut?

Kaverilla on HTC Desire ja on ollu tosi tyytyväinen siihen. Itekki vähä kokeilin räpläillä sitä puhelinta vappuna ja mukavalta se käyttis tuntu (jos oikein muistan :rolleyes:)

Mä kävin ropeltamassa Android-vekottimia verkkokaupassa. Vaikka tykkäänkin kovasti iPhonesta, niin kovasti alkoivat mokomat kuumottaa. Käyttö tuntui yhtälailla jouhevalta, mutta käyttöjärjestelmän mahdollisuudet kustomointeineen olivat myös mielenkiintoisen oloisia. iPhonen GUI alkoi tuntua jotenkin askeettiselta noihin verrattuna, vaikken mitään valikoissa seikkailua kaipaakaan.

Itse jonkun verran käyttänyt iPhone 3Gs:ää ja nyt hommasin HTC Desiren joka on imo paljon edistyneempi kuin iPhone. Näyttö huomattavasti parempi, yleisesti ottaen nopeampi, enemmän mahdollisuuksia personointiin. En nyt jaksa mitään varsinaista arvostelua kirjoittaa mutta suosittelen tutustumaan laitteeseen, uskallan väittää että harva pettyy. Testaillut myös hieman Nokian N8 luuria ja se tuntuu myös paremmalta kokonaisuutena kuin iPhone.

Niin ja minusta iPhone on merkittävä ja hieno tuote.

Samanlaiset fiilikset täällä, mitä nyt olen heroa räplännyt. Suurin plussa iPhoneen verrattuna on juurikin tuo kustomointi, saat siitä tehtyä omanlaisen ja omiin käyttötarkoituksiin soveltuvan. Eikä ole mitään valikkohelvettiä, vaikka niin monet applemiehet sanovatkin. iPhone toimii, on nopea ja looginen, mutta alkoi käydä tylsäksi. Se aikaisemmin niin hienolta tuntunut ulkonäkökin alkoi näyttää tylsältä. Seuraava puhelin tulee todennäköisesti olemaan hero, tai jopa nokian n8 mikäli se asialliseksi osoittautuu.

Älä nyt heroa, legend on aika paljon parempi seuraaja tuolle. Tosin reso on siinäkin liian pieni kun muut luurit tarjoaa tuplia.

Älä nyt heroa, legend on aika paljon parempi seuraaja tuolle. Tosin reso on siinäkin liian pieni kun muut luurit tarjoaa tuplia.

Legend ja desire on käynyt myös mielessä, mutta vähän turhan hintavia. Hero sopii kukkarolle paremmin, kun alkaa saamaan pari kk käytettyjä 200e tuntumaan.

Tuossa on HD2ssa Operan 10 (beta)versio jossa ei ole multia... vähän erikoista etteivät käytä HD2n omaa operaversiota joka toimii paremmin.

EDIT: desiressähän tekee tuo flash-supporttikin että on ladattavaa enemmän kuin iPhonessa.

EDIT: vähän hölmöä myös että testaavat imutuksia vain wlanin yli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom