Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei Nokiaa voi kukaan fanittaa, Applea voi, joten siellä ne fanipojat ovat. Kuin urpo olisi tyyppi, joka ihan kybällä fanittaisi Nokiaa :D

Mutta sun heimotoveri ainakin on sitä mieltä, että noksua fanitetaan. Samalla kun haukkuu nokiaa ja hehkuttaa iphonea.

Myönnettäköön tein virheen mutta ennen ne siellä avaruudessa kävi kuin jenkit, eikä se poista tosiasiaa että nokian seuraavakin taitaa olla floppi, edelleen on nokiamiehet täällä ihmettelemässä Applen ylivoimaa, mikä on selitys ton kännykän huonoudelle sit kun muutkin toteaa sen sudeksi? viime viikolla oli isot jutut iltasanomissa kuinka nokian osakkeet laskivat 13% kun kännykät ovat flopanneet ja kuinka Apple on kasvattanut markkinaosuuttaan ja tulostaan, ei sillä saahan sitä nokiaa fanittaa, kannattaahan jotkut suomen jalkapallomaajoukkuettakin, ei se silti maailmalla pärjää.

Teistäkö ei ole yhtään omituista fanittaa jotain kodinkonetta? Ehkä mä olen vain pudonnut kelkasta, ikä painaa...:(

No on todellakin. Hieman ihmettelin kun näin viimeksi vanhoja kavereita pitkästä aikaa ja jätkät heiluttelee iphonejaan ja ihastelee jotain helvetin kynttilää, sytkäriä tms. joka siinä näytöllä heiluu. Oli aika WFT fiilis.

Tilauksessa iPhone 3GS 16Gb. Nyt loppu Nokian kanssa pelleileminen. Oon luultavasti pahasti hukassa ton luurin kanssa alussa, mutta kunhan saan Mail for Exchange ja netin skulaamaan heti ni rok.

Tohon tarvis nyt lisäksi hyvät kuulokkeet, missäs omppujen kovin kauppatori? Tai sattuisko puhelimen mukana tulemaan edes kohtalaisia nappikuulokkeita? Nykyinen MP3 soitin tais jäädä tarpeettomaksi.

Teistäkö ei ole yhtään omituista fanittaa jotain kodinkonetta? Ehkä mä olen vain pudonnut kelkasta, ikä painaa...:(

Ehkä kuitenkaan ei ole kyse kodinkoneen fanittamisesta, vaan Applen brändin. Yleensä tuppaa olemaan muutakin Apple kamaa iPhonen omistajilla. Ohan Apple ihan vitun cool, mikäs siinä.

Tohon tarvis nyt lisäksi hyvät kuulokkeet, missäs omppujen kovin kauppatori? Tai sattuisko puhelimen mukana tulemaan edes kohtalaisia nappikuulokkeita? Nykyinen MP3 soitin tais jäädä tarpeettomaksi.
Ei ne alkuperäiset ole laisinkaan hyvät. Löytyy paljon erilaisia, v-modaa, Sennheiseria, Bosee jne.

Myönnettäköön tein virheen mutta ennen ne siellä avaruudessa kävi kuin jenkit, eikä se poista tosiasiaa että nokian seuraavakin taitaa olla floppi, edelleen on nokiamiehet täällä ihmettelemässä Applen ylivoimaa, mikä on selitys ton kännykän huonoudelle sit kun muutkin toteaa sen sudeksi? viime viikolla oli isot jutut iltasanomissa kuinka nokian osakkeet laskivat 13% kun kännykät ovat flopanneet ja kuinka Apple on kasvattanut markkinaosuuttaan ja tulostaan, ei sillä saahan sitä nokiaa fanittaa, kannattaahan jotkut suomen jalkapallomaajoukkuettakin, ei se silti maailmalla pärjää.

markkinaosuus_Q3_2009.jpg

Miten muka Nokia ei maailmalla pärjää? Selvä markkinajohtaja.:rolleyes:
Mutta en mä silti Nokiaa fanita, en kyllä Appleakaan.

Kuva on Q3/09. Eli jokunen prosentti voi olla Iphone kasvanu.

nokia on tippunut koko ajan ja apple nostanut osuuttaan, ja onko tässä kuvassa kaikki puhelimet, applehan kilpailee vain älypuhelin sarjassa, lisäksi pelkkä markkinaosuus ei kerro kaikkea, johtuen siitä että nokia myy puhelimia mielettömän halvalla joten niistä ei paljoa jää viivan alle.

nokia on tippunut koko ajan ja apple nostanut osuuttaan, ja onko tässä kuvassa kaikki puhelimet, applehan kilpailee vain älypuhelin sarjassa, lisäksi pelkkä markkinaosuus ei kerro kaikkea, johtuen siitä että nokia myy puhelimia mielettömän halvalla joten niistä ei paljoa jää viivan alle.

Olet kyllä selainen trolli että ei mitään järkeä. Katsoppas nämä:

http://www.puhelimeni.fi/uutiset/?itemid=182 Nokian markkinaosuus oli pienempi 2006. Eli nousua on tapahtunut siitä.
http://194.215.205.136/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/talous/2007/03/508886 2007:sta on tapahtunut myös nousua.

Älypuhelimissa:
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article368992.ece Katos, älypuhelimien markkinaosuus nousi tänä vuonna ja selvästi nousi viime vuodesta.
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article398067.ece?s=l&wtm=tietoviikko/-22042010 Nokia kasvoi alkuvuonna, vahvisti asemiaan älypuhelimissa

Olet kyllä selainen trolli että ei mitään järkeä. Katsoppas nämä:

http://www.puhelimeni.fi/uutiset/?itemid=182 Nokian markkinaosuus oli pienempi 2006. Eli nousua on tapahtunut siitä.
http://194.215.205.136/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/talous/2007/03/508886 2007:sta on tapahtunut myös nousua.

Älypuhelimissa:
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article368992.ece Katos, älypuhelimien markkinaosuus nousi tänä vuonna ja selvästi nousi viime vuodesta.
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article398067.ece?s=l&wtm=tietoviikko/-22042010 Nokia kasvoi alkuvuonna, vahvisti asemiaan älypuhelimissa

Noniin lyödään faktaa pöytään sitten tosta sun uusimmasta linkistä todennäköisesti luit vain otsikon ja riemunkiljahduksin riensit tänne sitä kertomaan, katotaan mitä pitää sisällään..
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article398067.ece?s=l&wtm=tietoviikko/-22042010

Hyvännäköisiä lukuja on vaikea asettaa mittasuhteeseen, ennen kuin kaikki isoimmat matkapuhelinvalmistajat ovat kertoneet lukunsa ja kännykkämarkkinoiden koosta alkaa piirtyä kuva.

Nokia itse arvioi alustavasti, että maailmassa myytiin tammi-maaliskuussa 323 miljoonaa matkapuhelinta. Se antaisi Nokialle 33 prosentin markkinaosuuden, kun loka-joulukuussa markkinaosuus oli 35 prosenttia.

Joku voi muistella vielä, että viime vuonnahan Nokian markkinaosuus hipoi 40 prosenttia.

Aiemmin tänä talvena Nokia kuitenkin tarkisti käsitystään matkapuhelinmarkkinoiden suuruudesta. Maailmalla myydäänkin noin 10 prosenttia enemmän puhelimia kuin mitä Nokia aiemmin on arvioinut - eli Nokian osuus kokonaiskakusta on aiemmin luultua pienempi. Osa näistä "uusista" kännyköistä on Nokian mukaan lisensoimattomien tuotteiden ja tuoteväärennysten valmistajia.
Huomiotta on tuskin keneltäkään voinut jäädä sekään, että kalliimmissakin älypuhelimissa Nokian kilpailutilanne on kiristynyt dramaattisesti.
http://www.talouselama.fi/uutiset/article397130.ece

Siihen perään vielä noi kehitysluvut artikkelin alaosasta.

Valmistaja Liikevaihto, milj. e | Liikevaihdon muutos, % | Liikevoitto-% | Myytyjä matkapuhelimia, milj. kpl
Nokia 6663 | 8% | 12,5% | 107,8
Apple 4167 | 133% | 30% | 8,75

Näitä lukuja kun kattoo niin selkeästi on nähtävissä että toinen myy isolla volyymillä pienellä katteella kun toinen repii hirveitä voittoja, ja liikevaihdon muutos kertoo kummassa mennään vauhdilla eteenpäin. Antaa nokian myydä ne halvat pois, Apple myy sit niitä hyviä mistä voi vähän maksaa.

Mulla ei oo vuodesta -95 lähtien ollut mihinkään puhelimeen vara-akkua, ja valmiusajat oli ensimmäisissä luokkaa 12h. Yhteen käytettynä ostettuun oon ostanu uuden akun. Eikä nyt kaveripiiristä tuu ketään mieleen jonka olisin nähnyt vara-akkuja kanniskelevan mukansa. Mutta tuliko tästä nyt joku nokia-ketju?

Puhuin ihan siitä uudesta Nokiasta viestissä, ja aina topiceissa mennää vähän sivuraiteelle. Akun vaihtamisen tärkeys riippuu tietenkin olosuhteista. Itsellä oli 7 vara-akkua vanhaan kännykkääni ( tullut erinäisten puhelimien sun muiden mukana) ja oli erittäin kätevä, kun sitä pysty vaihtamaan aina tarvittaessa. Painotetaan vielä, että kommentit liitty ainoastaan tohon uuteen nokiaan.

Itse topicciin liittyvänkin kysymyksen voisi pistää. Onko uudesta Iphonesta varmaan tietoa, koska julkaistaan ja millasia ominaisuuksia on?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
LOL, ehkä urpoin ketju ikinä. Otsikko Apple - iPhone eikä mitään muuta kuin sivukaupalla noksu vs. apple kinastelua ja useinmiten vielä todella lapsellisella tyylillä...

No niin, järkipuhetta kuulee täälläkin välillä.. ;) Minä olen myös jo aikaa sitten pudonnut kelkasta näiden puhelimien ja käyttisten ja kameroiden ja whatever "fanittamisen" suhteen, perustui se ajatusmaailma sitten ihan mihin tahansa. :D

- H

Itse topicciin liittyvänkin kysymyksen voisi pistää. Onko uudesta Iphonesta varmaan tietoa, koska julkaistaan ja millasia ominaisuuksia on?
Applen sivuilta voi katsoa OS 4:n ominaisuuksien esittelyn. Mut ei kandee jos aikoo ostaa Nokian, alkaa vain vituttamaan kun näkee iPhonen käyttiksen toimintaa.

Applen sivuilta voi katsoa OS 4:n ominaisuuksien esittelyn. Mut ei kandee jos aikoo ostaa Nokian, alkaa vain vituttamaan kun näkee iPhonen käyttiksen toimintaa.

Eipä nuo ohjelmistopäivitykset auta jos kamera on sysipaska ja uskon ettei moniajokaan tule toimimaan kovinkaan sutjakasti kun rautaan ei tule muutoksia. iAdin ansiosta tulevat ohjelmatkin ovat tungettu täyteen mainoksia joita ei saa millään blokattua.

Applen sivuilta voi katsoa OS 4:n ominaisuuksien esittelyn.

Pahoittelut turhista kommenteista, viimeisenä vielä kerran LOL. Katsoin hetken tota OS4 eventtiä ja ei helvetti mitä porukkaa. Jobs sanoo "multitasking", jengi on whowhooooo, oooohh, taputusta ja olin kuulevinani parin nörtin tulevan housuihinsa. Kantsis ostaa sieltä apple storesta elämä.

Iphone löytyy kotoa, joten ei ala vituttamaan ja puhelintakaan en ole ostamassa lähiaikoina.

Eikö olisi järkevämpää keskustella kustakin laitteesta asiallisesti omassa ketjussaan ja perustaa tarvittaessa jokin väittelyketju jonne saa halutessaan kirjoittaa tota paskaa joka ei edes liity koko iluurittimeen mitenkään. Oiskohan? Toi vitun omena vs. muut -läppä on ehkä snadisti jo hohtonsa menettänyt aihe.
Siteerataan vaikka itteä tässä ajan kuluksi jos vaikka tää pelleily liikevaihtojen ja markkinaosuuksien vertailussa loppuis jonain päivänä.

Eipä nuo ohjelmistopäivitykset auta jos kamera on sysipaska ja uskon ettei moniajokaan tule toimimaan kovinkaan sutjakasti kun rautaan ei tule muutoksia.
Ja mistäs olet saanut tietoa ettei rauta muutu? Taitaa kuules tulla resoa lisää jne jne. Mut sähän just todistit ettet ole edes katsonut tuota. Multitasking ei ole ihan sama mitä muilla, ei paljoa kuule resursseja kuluttele. Kato se video.

Uusi iPhone tulee tosiaan kesällä ja kyllä voidaan varmasti sanoa että siinä tulee rautaan parannuksia niin tehoissa kuin näyttöpuolellakin. Mikä hw-upgrade se sellanen olis missä ei mitään uusittaisi?

Back
Ylös Bottom