Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse kirjoitan iphonella nopeammin kuin millään minulla olleella Nokialla. Jännä homma miten hyvin sattuu nykyisin sormet nopeesti oikeeseen kohtaan eikä virhe lyöntejä enää synny, alussa oli aina virhelyöntejä kirjotuksessa. Loistava puhelin! Tottakai pieniä puutteita löytyy aina. Monet bugit on kylläkin korjaantunut installerin ohjelmilla.

Onko iLuurissa mitään muuta kuin kehuttavaa? Saanen omani maanantaina, onko käyttöönotossa mitään erikoista? Mistä löytyy järkevimmät ohjeet unlockaukseen winukasta käsin? Kahlaanko ketjun läpi ja löydän sieltä vastaukset? :P

On siinä paljon idioottimaisia puutteita, valitettavasti. Mutta puutteinensakin, ylivoimaisesti siistein puhelin mitä olen omistanut. Copy/paste olisi kiva juttu ja olisi kiva tietää mihin suuntaan puhelut ovat menneet, eli soitetut ja vastatut ovat samassa listassa. Näppislukko on ainoa, joka pimentää näytön, muuten se on kokoajan päällä. Eli ei voi luuria pitää himassa pöydällä ilman lukkoa.

Onko iLuurissa mitään muuta kuin kehuttavaa? Saanen omani maanantaina, onko käyttöönotossa mitään erikoista? Mistä löytyy järkevimmät ohjeet unlockaukseen winukasta käsin? Kahlaanko ketjun läpi ja löydän sieltä vastaukset? :P

http://www.hopeinenomena.net/viewforum.php?f=73&sid=fcbc5302b36e7c0fd169bd851a029388 Mee tuolta kattoon,siä on tarkat ja hyvät ohjeet.

mun mielestä iphonen plussat ja miinukset:

+mahtava käytettävyys
+näyttö
+koko
+soitin
+webbiselain

-3g puute
-aina paskainen,vähän väliä saa näyttöö putsata
-akun kesto (varauksin)
-soittoäänet kuuluu hiljaa
-"profiilien" puute

Tänäänhän taas ollu huhua tosta 3g-mallin tulemisesta.. http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/13393.cfm

Näillä näkymin itse hommaan 3g mallin kun tulee viralliseen myyntiin suomessa ja mieluusti 32gb kovolla. Siihen asti menen tällä.

On siinä paljon idioottimaisia puutteita, valitettavasti. Mutta puutteinensakin, ylivoimaisesti siistein puhelin mitä olen omistanut. Copy/paste olisi kiva juttu ja olisi kiva tietää mihin suuntaan puhelut ovat menneet, eli soitetut ja vastatut ovat samassa listassa. Näppislukko on ainoa, joka pimentää näytön, muuten se on kokoajan päällä. Eli ei voi luuria pitää himassa pöydällä ilman lukkoa.

Tekstiviestien kirjoittaminen lienee toimivaa ainakin edellisten vastausten perusteella. Surffaaminsessa kännyköissä lähinnä hitautta aiheuttaa sivujen skaalaus, eli pitäisi tuon ilman 3g:täkin olla ihan kelpo kapula. Tuo yleinen käytettävyys näyttää videoilla jopa ehkä liian toimivalta. Aivan liian sulavaa touhua tollaseksi mobiililaitteeksi. Pitää ehkä uskoa kun näkee. Ipodista ei kyllä voi luopua, tuota ei mielellään ota mp3:soittimeksi salille housuntaskuun :)

edit: Ja suomen markkinoilta ei kyllä mulla ole tota varaa ostella kun/jos tulee 3g-mallia. Jenkeistä tällä nykyisellä kurssilla tulee aika edulliseksi, varsinkin kun tulee vielä toi 8gb malli, joka kyllä riittää mun käyttöön. Eipä liene akun kesto niin suuri ongelma että kesken päivän loppuisi akku,eihän tuo haittaa kun jokapäivä kuitenkin käytännössä voi olla latauksessa himassa.

http://download.ziphone.org/ - HELPOIN JA NOPEIN! Toimii Windowsilla ja Applella. Hoituu unlock-jailbreak-activate yhdellä napinpainalluksella.
Tällä hackasin setäni iPhonen. Voi updateta eka versioon 1.1.4.

Ja mitä sitä itse käytin, niin aivan järkyttävän hieno puhelin. Appleen tottunut avovaimo vinkuu nyt kokoajan samanlaista :lol2:

3G puutos on iso puute, mutta edgellä itse saan 217kbs nopeuden. Edge on nopea ja sivujen rendaus vaikuttaa sivujen latautumiseen, kellotettiin MHK:n kanssa Nokian luuri (hsdpa yhteys 1mega) ja iPhone, iPhone voitti ja latasi sivun nopeampaan edgellä. iTunes store vaatii lanin, eli ei voi ihan lennossa imutella biisejä, muutoin tuo on ihan saatanan siistiä kun voi kahvilassa lueskella musalehteä ja ostaa heti itselleen lätyn ja muutaman minsan päästä kuuntelet jo samaa levyä. Kun törkkäät koneeseen kiinni luurin, niin ostetut biisit menevät myös sille koneelle. Akkukesto on IMO positiivisen pitkä, yllätyin siitä.

Viestien kirjoittaminen on nopeaa kun vähän aikaa treenaa, mutta autossa ei todellakaan kannata kirjoitella, se on oikeasti vaarallista. Tässä pitää katsoa kokoajan näyttöön, ei voi sokkona kirjoittaa.

iPhonen soittoäänet ovat tosiaankin aika hiljaisia, ei tahdo kuulla jos on muuta mekkalaa, samoin luurin vahvistin on huono, joten kaiuttimista tulee säröä pahasti jos pistää volaa, samoin kuulokkeista tulee säröä jos kovat bassot on. Näyttö on paskainen aina, mutta se ei vaikuta toimintoihin tai painalluksiin.

Maksoin itse omastani 8gigan muistilla 300 euroa, eli ei todellakaan paha hinta. Kun tämä Suomeen rantautuu 3g mallina, niin hinta on takuulla lähempänä tonnia.

Maksoin itse omastani 8gigan muistilla 300 euroa, eli ei todellakaan paha hinta. Kun tämä Suomeen rantautuu 3g mallina, niin hinta on takuulla lähempänä tonnia.

Tätä juuri tarkoitan. Omalleni hintaa tulee vielä vähemmän, eli noin 260e, mitään vastaavantasoista luuria ei taida saada lähellekkään samalla hinnalla. Oliko tossa muuten vibraa? Ei tuo soittoäänien hiljaisuus mua sinänsä haittaa kun on yleensä luuri muutenkin äänettömällä (en tiedä miksi, jotenkin vaan aina unohtuu).

No joo totta kai, mutta saisivat kyllä suoraan julkaista HSDP-version. Jos tekevät eka 3G-version ja sitten vasta HSDPA:n niin aika perseestä se on.

No joo totta kai, mutta saisivat kyllä suoraan julkaista HSDP-version. Jos tekevät eka 3G-version ja sitten vasta HSDPA:n niin aika perseestä se on.

Ja sit ku on HSDPA niin tulee versio josta löytyy kamera.. mutta niin se menee. Ne ketkä kiirehtii niin kärsii ja kiroilee, mutta ostaa silti uusimmankin.

iPhonessa on kamera. ;)
Ja aikas hyvä kamera onkin. Mitä taas tulee HSDPA luureihin, niin samaa ne muutkin valmistajat tekevät, Nokiallakin on niin vammaisia luureja. Ostat hyvällä kameralla varustetun luurin, niin uupuu HSDPA. Ostat HSDPA luurin, niin uupuu lani, mutta on kamera. Ostat HSDPA luurin, jossa on kamera ja lani, niin se maksaa 800 euroa. Itse aikanaan kirosin kun ei millään tahtonut löytyä sopivaa. Ja varsinkin jos haluat näppiksen, niin moro. E61 oli hyvä luuri kunnon näppiksellä, mutta siitä uupui kamera. E61i oli hyvä luuri kunnon näppiksellä ja kameralla, mutta siitä uupui HSDPA. iPhone on ylivoimainen luuri käyttikseltään, mutta siitä uupuu 3g ja videokamera. Maili siinä taas on taivaallisen hyvä, samoin tekstiviestit, selain jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom