Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko iLuurissa mitään muuta kuin kehuttavaa? Saanen omani maanantaina, onko käyttöönotossa mitään erikoista? Mistä löytyy järkevimmät ohjeet unlockaukseen winukasta käsin? Kahlaanko ketjun läpi ja löydän sieltä vastaukset? :P
On siinä paljon idioottimaisia puutteita, valitettavasti. Mutta puutteinensakin, ylivoimaisesti siistein puhelin mitä olen omistanut. Copy/paste olisi kiva juttu ja olisi kiva tietää mihin suuntaan puhelut ovat menneet, eli soitetut ja vastatut ovat samassa listassa. Näppislukko on ainoa, joka pimentää näytön, muuten se on kokoajan päällä. Eli ei voi luuria pitää himassa pöydällä ilman lukkoa.
Onko iLuurissa mitään muuta kuin kehuttavaa? Saanen omani maanantaina, onko käyttöönotossa mitään erikoista? Mistä löytyy järkevimmät ohjeet unlockaukseen winukasta käsin? Kahlaanko ketjun läpi ja löydän sieltä vastaukset? :P
Maksoin itse omastani 8gigan muistilla 300 euroa, eli ei todellakaan paha hinta. Kun tämä Suomeen rantautuu 3g mallina, niin hinta on takuulla lähempänä tonnia.
On vibra.
Eipä 3g versiolla oikein mitään tee enää. HSDPA sen pitäisi olla.
No joo totta kai, mutta saisivat kyllä suoraan julkaista HSDP-version. Jos tekevät eka 3G-version ja sitten vasta HSDPA:n niin aika perseestä se on.
Ja sit ku on HSDPA niin tulee versio josta löytyy kamera..
Ja aikas hyvä kamera onkin. Mitä taas tulee HSDPA luureihin, niin samaa ne muutkin valmistajat tekevät, Nokiallakin on niin vammaisia luureja. Ostat hyvällä kameralla varustetun luurin, niin uupuu HSDPA. Ostat HSDPA luurin, niin uupuu lani, mutta on kamera. Ostat HSDPA luurin, jossa on kamera ja lani, niin se maksaa 800 euroa. Itse aikanaan kirosin kun ei millään tahtonut löytyä sopivaa. Ja varsinkin jos haluat näppiksen, niin moro. E61 oli hyvä luuri kunnon näppiksellä, mutta siitä uupui kamera. E61i oli hyvä luuri kunnon näppiksellä ja kameralla, mutta siitä uupui HSDPA. iPhone on ylivoimainen luuri käyttikseltään, mutta siitä uupuu 3g ja videokamera. Maili siinä taas on taivaallisen hyvä, samoin tekstiviestit, selain jne.iPhonessa on kamera. ;)