Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En minä ainakaan ole mitään kilkettä löytänyt millä saisi langattomasti verkkoon musat. Mutta katotaan nyt mitä kaikkea jengi koodailee tästä, ovat meinaan viritellyt vaikka mitä jos.
Mitä sä ny sekoot?
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore.woa/wa/RSLID?mco=31F247B0&fnode=home&nplm=MB321

connect-listen-print-wirelessly.jpg

Works with Apple TV, iPhone, and more

AirPort Express works flawlessly with Apple TV, iPhone, iPod touch, and all your other Wi-Fi devices that use the 802.11a/b/g/n wireless standards.

On kyllä killeri vehje. Kerran on ollut luurina Siemens, muuten Nokiaa, mutta tämä kyllä hakkaa ne kaikki. Apple laseja en omista, tää on toinen Applen vehkeeni iPodin jälkeen.

Ennakoivan tekstin saa pois päältä ja itse asiassa siitä on suomenkielinen virityskin saatavilla, mutta hyötyä siitä ei hirveästi ole. Tekstaritkin kirjoittaa kohtuuajassa ja se tekstareiden esitys keskusteluna toimii tosi hyvin. Selailu ja maili toimii EDGE:n kauttakin kaupunkialueella nätisti.

No onhan mulla nyt Airportit, Expressit ja Extremet, mutta siis että saisi langattomasti iLuurista verkkoon musat.
Niinhän noi tossa kertovat että ehkä saisi?
Eli tukeeko tuo iLuuri Airtunesia, eli voit valkata "kajareiksi" Airport Expressin joka on kytketty sterkkoihin?

Tekstarit keskusteluina on aika kätsy. Eli jokaiselta immeiseltä tulee vain viestiketju, ei siis miljoonaa viestiä samalta tyypiltä. Sinne ketjuun ne kaikki keskustelut sitten menee puhekuplina.

Tuo muuten sitten hidastelee, eli aukaisee sovelluksen hitaammin jos on kovin paljon pitkiä keskusteluja siellä.

Niinhän noi tossa kertovat että ehkä saisi?
Eli tukeeko tuo iLuuri Airtunesia, eli voit valkata "kajareiksi" Airport Expressin joka on kytketty sterkkoihin?
No jos ne sanoo, niin sitten sen saa, minä en ole löytänyt nappulaa.

No jos ne sanoo, niin sitten sen saa, minä en ole löytänyt nappulaa.
No mun MBP:n iTunesissa se piti jotenkin enabloida ja Expressin asetuksista myös "allow to use airtunes" tjsp. Sitten iTunesin alareunaan ilmestyy laatikko jota klikkaamalla valitaan joko "kajarit" tai "computer" kuten olen ne itse nimennyt.

No mun MBP:n iTunesissa se piti jotenkin enabloida ja Expressin asetuksista myös "allow to use airtunes" tjsp. Sitten iTunesin alareunaan ilmestyy laatikko jota klikkaamalla valitaan joko "kajarit" tai "computer" kuten olen ne itse nimennyt.
Siis Huppeseni, olen soitellut musiikkia langattomasti kahdella koneella himassani jo vuoden päivät Airtunesilla. Mutta siis iLuurista pitäisi päästä jotenkin valitsemaan se, että se lähettää musat airtunesiin, eikä siellä ole semmoista valintaa ainakaan mulla...vielä.

Siis Huppeseni, olen soitellut musiikkia langattomasti kahdella koneella himassani jo vuoden päivät Airtunesilla. Mutta siis iLuurista pitäisi päästä jotenkin valitsemaan se, että se lähettää musat airtunesiin, eikä siellä ole semmoista valintaa ainakaan mulla...vielä.
Noniin. Eli tuota odotellessa... :)

Noniin tuli sitte tilattua tommonen,saas nähdä miten sen kans pärjään kun en ikinä ole applen tavaroita omistanut, lähinnä jännittää toi päivittäminen ym. Kun en nääs mikään pro ole näitten tietsikoiden kans. hopeaompus on kyllä aika hyvät ohjeet + muuta tietoo.

Kait tos on värinähälytys...?

Ootteko muuten mitenkää suojannu tota? eikös toi oo aika herkkä naarmuille (siis takakansi)

Varmaan kyllä aikas magee peli, nyt vaan odottelen että saan tämän kultakimpaleen käteen :kuola:

Meitsi ei suojaile mitään, menköön takakansi naarmuille, ei näitä nyt miksikään koristeeksi osteta. Sitten kun luuri on kelvottoman naarukas, niin sitä on jo parempi iPhone markkinoilla.

Ei tuo tarvitse mitään, 2 kk käytössä ja ei muuta kuin takakannessa pari hentoa jälkeä mitä tuskin huomaa. Etunäyttö ei tunnu naarmuuntuvan millään.

Lol mulla on iHupelin kirjaimellisesti ihan murskana ja silti toimii kosketukset ihan ajatuksen voimalla. Melkeimpä vaan paranee mitä enemmän on rupea pinnassa :rock:

Noniin tuli sitte tilattua tommonen,saas nähdä miten sen kans pärjään kun en ikinä ole applen tavaroita omistanut, lähinnä jännittää toi päivittäminen ym. Kun en nääs mikään pro ole näitten tietsikoiden kans. hopeaompus on kyllä aika hyvät ohjeet + muuta tietoo.

Kait tos on värinähälytys...?

Värinä on ja hopeaompun ohjeilla sain täyteen kuntoon (suominäppis jne.) alle tunnissa.

Lol mulla on iHupelin kirjaimellisesti ihan murskana ja silti toimii kosketukset ihan ajatuksen voimalla. Melkeimpä vaan paranee mitä enemmän on rupea pinnassa :rock:
Olen räplännyt herran luuria ja se oli todellakin ihan paskana. Lasi säpäleinä, mutta silti toimi täysin, omituinen vekotin.

onko ollut kuinka vittumaista kirjotella kosketusruudun avulla?

ja sit en tahdo kuulla mitään paskapuheita siitä kuinka iphone rikkoo kaikki luonnon ja psykologian lait... kosketusnäyttö on vielä joitain vuosia huono tapa kirjoitella perinteisillä näppäimistötyylisillä tekstinsyöttötavoilla.

onko ollut kuinka vittumaista kirjotella kosketusruudun avulla?

ja sit en tahdo kuulla mitään paskapuheita siitä kuinka iphone rikkoo kaikki luonnon ja psykologian lait... kosketusnäyttö on vielä joitain vuosia huono tapa kirjoitella perinteisillä näppäimistötyylisillä tekstinsyöttötavoilla.

Ei tuo näppis voita kuukausien totuttelunkaan jälkeen 9300:n isompaa ja fyysistä näppistä tarkkuudessa ja nopeudessa, ei pääse oikeastaan edes kovin lähelle, mutta omista kosketusnäyttökokemuksista tuo on ehdottomasti paras.

Aiemmin on tullut käytettyä Palmin jotain mustavalkoista, Psion Revoa ja Palmin T2:sta. Se että iPhonessa ruutu on lasia tekee ihan pirusti. Kosketustuntuma - jos nyt sellaisesta voi puhua, on paljon skarpimpi, rehellisesti sanottuna aivan eri maailmasta kuin noissa edellämainituissa, joissa se on enemmän tai vähemmän rähmäisen oloinen. Oikeastaan suurin miinus omasta mielestä tuossa tulee näppiksen koosta kun se on kapea ja näppäinten reunoja ei tunne. Kun tuohon jonain päivänä saadaan tuki vaaka-käyttöön kaikille ohjelmille, niin kirjoitus paranee aika reippaasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom