Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sä ny sekoot?En minä ainakaan ole mitään kilkettä löytänyt millä saisi langattomasti verkkoon musat. Mutta katotaan nyt mitä kaikkea jengi koodailee tästä, ovat meinaan viritellyt vaikka mitä jos.
Works with Apple TV, iPhone, and more
AirPort Express works flawlessly with Apple TV, iPhone, iPod touch, and all your other Wi-Fi devices that use the 802.11a/b/g/n wireless standards.
Niinhän noi tossa kertovat että ehkä saisi?No onhan mulla nyt Airportit, Expressit ja Extremet, mutta siis että saisi langattomasti iLuurista verkkoon musat.
No jos ne sanoo, niin sitten sen saa, minä en ole löytänyt nappulaa.Niinhän noi tossa kertovat että ehkä saisi?
Eli tukeeko tuo iLuuri Airtunesia, eli voit valkata "kajareiksi" Airport Expressin joka on kytketty sterkkoihin?
No mun MBP:n iTunesissa se piti jotenkin enabloida ja Expressin asetuksista myös "allow to use airtunes" tjsp. Sitten iTunesin alareunaan ilmestyy laatikko jota klikkaamalla valitaan joko "kajarit" tai "computer" kuten olen ne itse nimennyt.No jos ne sanoo, niin sitten sen saa, minä en ole löytänyt nappulaa.
Siis Huppeseni, olen soitellut musiikkia langattomasti kahdella koneella himassani jo vuoden päivät Airtunesilla. Mutta siis iLuurista pitäisi päästä jotenkin valitsemaan se, että se lähettää musat airtunesiin, eikä siellä ole semmoista valintaa ainakaan mulla...vielä.No mun MBP:n iTunesissa se piti jotenkin enabloida ja Expressin asetuksista myös "allow to use airtunes" tjsp. Sitten iTunesin alareunaan ilmestyy laatikko jota klikkaamalla valitaan joko "kajarit" tai "computer" kuten olen ne itse nimennyt.
Noniin. Eli tuota odotellessa...Siis Huppeseni, olen soitellut musiikkia langattomasti kahdella koneella himassani jo vuoden päivät Airtunesilla. Mutta siis iLuurista pitäisi päästä jotenkin valitsemaan se, että se lähettää musat airtunesiin, eikä siellä ole semmoista valintaa ainakaan mulla...vielä.
Aika hyödyllinen vastaus. Stainles sai varmaan tosta paljon irti!
Meitsi ei suojaile mitään, menköön takakansi naarmuille, ei näitä nyt miksikään koristeeksi osteta. Sitten kun luuri on kelvottoman naarukas, niin sitä on jo parempi iPhone markkinoilla.
Noniin tuli sitte tilattua tommonen,saas nähdä miten sen kans pärjään kun en ikinä ole applen tavaroita omistanut, lähinnä jännittää toi päivittäminen ym. Kun en nääs mikään pro ole näitten tietsikoiden kans. hopeaompus on kyllä aika hyvät ohjeet + muuta tietoo.
Kait tos on värinähälytys...?
Olen räplännyt herran luuria ja se oli todellakin ihan paskana. Lasi säpäleinä, mutta silti toimi täysin, omituinen vekotin.Lol mulla on iHupelin kirjaimellisesti ihan murskana ja silti toimii kosketukset ihan ajatuksen voimalla. Melkeimpä vaan paranee mitä enemmän on rupea pinnassa
onko ollut kuinka vittumaista kirjotella kosketusruudun avulla?
ja sit en tahdo kuulla mitään paskapuheita siitä kuinka iphone rikkoo kaikki luonnon ja psykologian lait... kosketusnäyttö on vielä joitain vuosia huono tapa kirjoitella perinteisillä näppäimistötyylisillä tekstinsyöttötavoilla.