Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kannattaa vissiin lähettää luuri sille yhdelle hopeisenomenan sällille, ei tietääkseni laskuta mitään törkeitä summia siitä lasin vaihdosta ...

Helsingissä pitää eräs mies epävirallista iPhone huoltopalvelua. Saanu paljon kehuja nopeasta, luotettavasta ja hyvästä toiminnasta. Takuuhan vissiin menee kuitenkin ellei soneralla korjauta?

E: raipatti ehti ensin =(

Kiitti jätkät infosta.
Täytyy vähän kattoa mitä tän kanssa tekee jos ei vakuutus korvaa. Melkeen 300e on kyllä ihan vitusti massia, ihan hullua miten voi rahastaa tolleen.

Onkos kukaan tilannut iphonea elokuussa ja jo saanut sen? Mulla tilauksessa 32gb musta ja soneralla ei ollut hajuakaan vielä milloin vois olla tulossa. Tais olla 17. elokuuta tilattu.
13.8 tilasin omani, 2.10 sain noutaa postista

m32 siis kyseessä

Vahvasti alan kallistumaan jeesuspuhelimeen, mietin vain ottasko mustana vai valkosena. Valkosen 16gigasena sais ilmeisesti nopsempaa kuin mustan... Mitäs mieltä olette?

13.8 tilasin omani, 2.10 sain noutaa postista

m32 siis kyseessä

Ou jesh! Jospas se munkin luuri sieltä tulis pikkuhiljaa :) Pikkusen on vieroitusoireita kun oon nokiaa käyttänyt nyt tuosta tilauspäivästä lähtien. Sillä ehdolla sain tilata uuden gs:n että emännälle annan 3g:n heti käyttöön. Nokia 6280 nyt käytössä ja ei perkele viiti ees soittaa enää kun on niin hankalaa ;)

Kokemus asiakkaalta:

Oli ostanut viime vuonna 3G mallin. Maksoi siitä nyt tämän vuoden alkupuolella sopimuksen loppuun ja soitti Soneralle. Soneran ei auttanut muuta kuin purkaa puhelimen lukitus. Oli ostettu puhelin + soneran 2 v soppari. Nyt koneessa Elisan kortti eikä mitään jailbreak-unlock virityksiä.

Onko kukaan muu vielä tehnyt tätä?

Kuinkas tämä toimii, eli mikä tuli puhelimen hinnaksi? Sen tiedän että euroilla saa itsensä ulos sopimuksesta eli summa on jotain 100€ + puhelimesta maksamatta oleva summa. Mutta mikä on se puhelimenhinta johon tuo 100€ lisätään, sillä jos otat 24kk sopparin on puhelimen hinta eri kuin 12kk sopparissa. Ja olen myös ymmärtänyt että jos vaan maksaa tuon sopparin loppuun ilman "extraa" saa odottaa avauskoodia sinne saakka kuin soppari on voimassa, paitsi jos esim. päivittää uuteen iPhoneen ja uusi sopparit.

Kiitti jätkät infosta.
Täytyy vähän kattoa mitä tän kanssa tekee jos ei vakuutus korvaa. Melkeen 300e on kyllä ihan vitusti massia, ihan hullua miten voi rahastaa tolleen.

Jännästi oma vakuutusyhtiö suositteli käyttämään kyseisellä sällillä myös, mutta korvaukseen menee kuitenkin. Aika omituinen linja, kun miettii että ne kehottaa tekeen jotain, millä menee takuu puhelimesta. Pihit paskiaiset :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Aika epäilyttävää toimintaa vakuutusyhtiöltä suositella harrastuksekseen iPhoneja korjaavaa miestä. :D
Toisaalta hän on kuulemma helvetin hyvä joten mikseil

Viimeksi muokattu:
Aika epäilyttävää toimintaa vakuutusyhtiöltä suositella harrastuksekseen iPhone korjaavaa miestä. :D
Toisaalta hän on kuulemma helvetin hyvä joten mikseil

No on joo.
Laittelin jo viestiä, että mitäs jos ihan virallisia teitä hoidettais korjaus, olkoonkin tuo kaveri kuinka pätevä tahansa. Se korjaus tulee maksamaan itseasiassa pari euroa vähemmän, kuin mitä omavastuu on joten silleen ihan sama mitä kautta sen korjaa, varsinkin kun maksaja en todellakaan ole minä. Takuu olis vaan silleen ihan jees pikkujuttu olla olemassa :lol2:

Mitä mun täytyy maksaa jos haluun eroon soneran sopparista, 53,3e x 24 + 100e:wtf:

Mihin päivämäärään kannattaa tuolta sivuilta pistää toi numeron muutos soneralle kun ei tiedä millon kortti tulee?

Hmm niin mitäs se maksoi tuo kytkystä eroon pääsy jos puhelin on jo itsessään maksettu? 100e pelkästään?

Lähti valkonen iphone tilaukseen, nyt alkaa perkeleenmoinen odottelu:P

Ou jesh! Jospas se munkin luuri sieltä tulis pikkuhiljaa :) Pikkusen on vieroitusoireita kun oon nokiaa käyttänyt nyt tuosta tilauspäivästä lähtien. Sillä ehdolla sain tilata uuden gs:n että emännälle annan 3g:n heti käyttöön. Nokia 6280 nyt käytössä ja ei perkele viiti ees soittaa enää kun on niin hankalaa ;)

Voi olla tyhmä kysymys, mutta mikä järki on vaihtaa iPhone 3G uuteen 3Gs malliin? Eihän noissa ole juuri mitään eroa, joku kompassi ja pikkusen parempi kamera videokuvauksella?

Eikö suurin osa 3Gs:n ominaisuuksista tule myös 3G.hen tuon 3.0 päivityksen myötä?

.

Voi olla tyhmä kysymys, mutta mikä järki on vaihtaa iPhone 3G uuteen 3Gs malliin? Eihän noissa ole juuri mitään eroa, joku kompassi ja pikkusen parempi kamera videokuvauksella?

Eikö suurin osa 3Gs:n ominaisuuksista tule myös 3G.hen tuon 3.0 päivityksen myötä?

.
Nopeampi. ;)

.

mä mietin kans ihan tota samaa et mitä järkeä siin yleensä on jos on toimiva 3g :/

WTF!
Mikähän vittu tätä luuria vaivaa...
Jo toinen kerta kun tekee tän saman bugin eli mitkään ladatut apsit ei aukea, sekunnin murto-osaks vilhataa ruudulle ja thats it.
Kaikki alkuperäiset sovellukset kyllä futaa ja kaikki ladatutkin on toiminut, mutta yhtäkkiä KAIKKI ladatut sovellukset lakkaa toimimasta.
Ei auta sammuttamiset eikä mitkään mitä mä keksin.

Onko muut törmännyt tähän samaan?

Ekalla kertaa selvisin kun poistin kaikki sovellukset ja latasin uusiks ne luuriin, mutta vituttaa sekin varsinkin nyt kun osa on ostettuja.

Help me :)

Nollaa se puhelin painamalla valikkonappia +virtanappia 5s ajan (vai oliko pidempään).
Jos sen käynnistää, ei sen muisti välttämättä 100% nollaannu.

Ei mitään probleemia 3GS:n kanssa, tosin enemmän noi kuvat kohisee kuin 3G:n kuvat. Lisäksi kamerasta voi sanoa sen, että esim. Camerabag tekee omituisen suttuisia kuvia, pitää varmaankin käyttää kaikki Photoforgen kautta terävöinnissä. Oma kamera kyllä räpsii ihan buenon teräviä kuvia, mutta harmi että tuolla Expothreadiin lähetetyissä räpsyissä asia tuli todettua vasta sunnuntaina.

Suositut

Back
Ylös Bottom