Se taitaa kytkyineen maksaa tällä hetkellä jenkeissä yhteensä 2500$, eli 1825e. Referenssinä...
Irtoaa ihan normipuhelimen hinnalla jo nyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se taitaa kytkyineen maksaa tällä hetkellä jenkeissä yhteensä 2500$, eli 1825e. Referenssinä...
www.tietoviikko.fi sanoi:Tutkimusyhtiö IDC:n julkaisemat markkina-arviot tukevat tätä näkemystä. IDC:n mukaan Motorola säilytti ykköspaikkansa Yhdysvalloissa 31 prosentin markkinaosuudella, mutta osuudesta on kadonnut kaksi prosenttiyksikköä. ChangeWaven mukaan Apple on jo napannut yhden prosentin markkinaosuuden.
www.tietoviikko.fi sanoi:Applen iPhoneen oltiin tyytyväisempiä kuin mihinkään muuhun puhelimeen. 77 prosenttia iPhonen omistavista vastaajista sanoi olevansa "hyvin tyytyväisiä" iPhoneen. RIMin Blackberry menestyi myös suhteellisen hyvin: 50 prosenttia sanoi olevansa hyvin tyytyväisiä Blacberryynsä. Nokian omistavista 39 prosenttia oli hyvin tyytyväisiä, kun taas SonyEricsson sijoittui häntäpäähän 29
Ehkä jopa ihan hyvä. Kepittääkseen nykyisten kännyjen käytettävyyden ei tarvitse olla mikään täydellinen tuote.
Irtoaa ihan normipuhelimen hinnalla jo nyt.
Kannattaa lukea Engadgetin arvostelu. http://www.engadget.com/2007/07/03/iphone-review/
Minulle siitä jäi kyllä sellainen fiilis, ettei käytettävyys ole lähelläkään niin hyvä, kuin mitä Applen mainosvideot esittävät. Monet hienot sormitemput ja iPhonen kääntelyt toimivatkin vain jossain tietyssä iPhonen sovelluksessa, mutta eihän sitä tietysti mainoksissa kerrota.
Minä en kyllä voisi ostaa kännykkää, jota ei voi käyttää yhdellä kädellä. Ja kun sitä kännykkää käytetään sormilla, niin ainakin minun sormeni kaipaavat jotain tuntoaistimuksia, eli mieluummin näppäimet kuin lasilevy.
Mistä? Paljollako?
750e. Kuitti mukaan. Laitetaanko tulee sulle sellanen?
Niin se vaan on että Apple on innovaattori ja Nokia perässähiihtäjä. Musiikkikauppa, navi wheel, kosketusnäyttö. Kaikki Applen aikaansaannoksia, ja kaikki Nokian kopioimia.
Ripen listasta puuttuu oululainen MyOrigo, joka julkaistiin yli 4v sitten ja oli protona hipelöitävissä melkein 5v sitten. Myorigosta voi kyllä sanoa että oli HIEMAN aikaansa liian edellä.
EDIT: oon vissiin joskus laittanut ihan samanlaisen postin jonneki trediin.. :jahas:
EDIT2: jahas.. tähän samaan..:D