Apple - iPad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make_00
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en tartte tota, enkä myöskään osta. :D

Syy on lähinnä se että talouden iPad ykkösellekään ei ole oikein kukaan meillä keksinyt mitään järkevää käyttöä. 6kk vanha tyttö tuosta taitaa eniten iloa saada kun pistää YouTubesta jotain teletappeja tulemaan.

Noin muuten tuntuu että kyseessä on hidas läppäri ilman näppistä ja hiirta & liian pienellä näytöllä. Sohvalla surffailuunkin juuri tuosta syystä aika paska kun joutuu koko ajan skrollaamaan sivuttain tai zoomailemaan eestaas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen padittanut pää märkänä, vaikken alunperin keksinyt mitään ostaa koko härpäkettä...kokkaillessa siitä tulee väijyttyä reseptejä, nukkumaan mennessä luettua nettiä/kirjoja, pelailtua, muksulle tulee luettua iltasadut ja se on hulluna Ännnnnri Pööhiin. Samoin tulee katseltua tv-ohjelmia, jotka on jääneet viikolla väliin ja poika Pikku Kakkosta.

Mä ainakin oon ennakkovarannut. Ei osannut Tampereen Hämeenkadun Var Importissa luvata varmaksi, että on heti perjantaina saatavilla. Toivotaan että on :D

Mä ainakin oon ennakkovarannut. Ei osannut Tampereen Hämeenkadun Var Importissa luvata varmaksi, että on heti perjantaina saatavilla. Toivotaan että on :D

Aah siis ei osannut sanoa varmaksi vielä pari päivä sitten. Nythän tossa oli toi juttu pari viestiä aiemmin missä se klo. 17:00 pe varmistetaan. Olis voinu kattella taas.

Saiskohan noita tänään stadista?
Ilmeisesti, eikös pari noista aika stadia ole. (Vasen alalaita kuvassa)

ipad_925_specs_logo.png

Lähde

Ajattelin vain, notta loppuuko heti klo 1700. Onko Gigantilla sama aika?
Kappas, sitä ei lukenut tossa kuvassa. Kuvan yläpuolella lukee että:
iPad2 on täällä - Myynti alkaa klo 17:00

Melko varmaan ihan vitun turha lähtee hakemaan mistään. Mua edelleen vituttaa Applessa toi laitteiden rajoitettu saatavuus.

Just spekuloitiin ettei sitä ykköstä ainakaan kai suuremmin jonoteltu. Tässä just painitaan että tarvitaanko firman porukalla iPadit. :rolleyes: Jos keksis yhdenkin järkevän käytön niin vois hakea..

Melko varmaan ihan vitun turha lähtee hakemaan mistään. Mua edelleen vituttaa Applessa toi laitteiden rajoitettu saatavuus. Aina saa odotella jouluun.

Voi olla että on suurin osa ainaki varattu ennakkoon. Mulle pitäis tulla tästä läjästä verkkiksen kautta postilla ens viikolla..

Just spekuloitiin ettei sitä ykköstä ainakaan kai suuremmin jonoteltu. Tässä just painitaan että tarvitaanko firman porukalla iPadit. :rolleyes: Jos keksis yhdenkin järkevän käytön niin vois hakea..

Ykkönen nyt tuli Suomessa myyntiin varmaan puoli vuotta lanseerauksen jälkee, jolloin kaikilla innokkailla tuo oli jo muualta muilutettuna. Nythän nämä on täällä melko nopeaan jenkkilän jälkeen. Kaipa sitä täytyy mennä johonkin kyttäilemään jos tuon saisi kopattua.

Ykkönen nyt tuli Suomessa myyntiin varmaan puoli vuotta lanseerauksen jälkee, jolloin kaikilla innokkailla tuo oli jo muualta muilutettuna. Nythän nämä on täällä melko nopeaan jenkkilän jälkeen. Kaipa sitä täytyy mennä johonkin kyttäilemään jos tuon saisi kopattua.

Toi on kyllä totta. No kertokaa joku olisko niitä saanu. Iteltä kyllä jää tänään menemättä, tuli vähän muuta hommaa ja maltan kyllä odottaa.

Jokos on kellää hyppysissä? Vähän vertailua vanhaan, onko eroa niiq oikeesti?

Ei nyt nopealla pläräyksellä nyt mitään niin mullistavaa, mutta eiköhän tämä tästä aukene.

Joo ainakin omassa nykykäytössä nopeuden nostosta ei ole juuri hyötyä kun kuitenkin sohvasurffauksessa on ne prioriteetit ja ruutu rullaa kohtuu vikkelään jo ykkösessä. Ehkä nyt sitten pelifriikit arvostaa jatkossa kun tulee raskaampaa settiä jakoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom