Antti tuisku poistui lavalta kesken esiintymisen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juho
  • Aloitettu Aloitettu
Tomi sanoi:
Voi vitun reppanat! Antti soitti mulle keikan jälkeen ITKIEN mulle ja kertoi, miten häntä on kohdeltu kaltoin ja miten mun pitäisi hakata kaikki syylliset. Sen aionkin tehdä. Minä ja Antti tulemme saamaan kostomme. They may take our land, but they'll never take our rectuuuuuuuuuuuuuuum!!11 :curs:
Meikä on niiiiiin mukana!! Samalla ku Tomi pieksee syylliset ni mää voin pitää Anttia käestä ja silittää sen hentoa niskaa - samalla toivoen että syylliset saa rangaistuksensa ja Antti uskaltaa vielä nousta uudestaan lavalle. :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Antissa on kyllä se hyvä puoli, että kun sen kääntää mahalleen, niin sen voi kuvitella aika paljon nuoremmaks, mitä se itseasiassa onkaan.

japa sanoi:
Väsyneenä, raskaan työpäivän jälkeen on hupia lukea tälläisiä threadeja :worship:

Mut ihan oikeesti hei...mix joku on niin tyhmä et heittää kaljapulloja? Mä en voi ikinä ymmärtää...jne.

Ei tuo haittaa, koska :david: :kään ei ymmärrä

Antin kosto on suloinen. Hän "rokkaa" vielä pitkään.

"Lauantai 12.6.2004
Moi kaikki! Ihan ensiksi, oli mahtava nähdä teitä Kaivarissa, harmi että keikka sai ikävän päätöksen. Olen surullinen kaikkien teidän puolesta, jotka olitte tulleet paikan päälle pitämään hauskaa, vaikka taivas puiston yllä olikin synkkä. Olin kuullut etukäteen paljon Kaivarin konserteista; paljon ihmisiä, loistavia esiintyjiä ja hieno meininki. Koko meidän bändi, muusikot ja tanssijat, odotimme ensimmäistä kaivarinkeikkaa jännityksellä ja olimme intoa täynnä! Ikävää että jouduimme lopettamaan esityksen kesken. Silloin kun esiintymislavasta tulee turvaton paikka, ainoa vaihtoehto on lopettaa keikka. Kun ajattelen tehtyjä keikkoja ja hienoja hetkiä joita olen saanut elää teidän upeiden fanien kanssa, kasvoilleni nousee hymy. Meillä on ollut tosi hauskaa! Tämän päivän tapahtumat eivät minua lannista, toivottavasti ei teitäkään. Nyt mennään entistä vahvempana eteenpäin. Me rokataan vielä ja pitkään! Olette mahtavia. Terveisin, Antti"

Lähde: anttituisku.net

Kusimato sanoi:
Mitä tuo oli ja mihin tuo liittyy? :confused:

Suora lainaus sivuilta:

"Alan Buffry of the Legalise Cannabis Alliance said: “If people are drinking they lose control, if they smoke cannabis they don’t."

Eli kai tämä liittyy eiliseen suurmellakkaan kaivarissa, jossa megatähti Tuisku joutui jättämään estradin joidenkin känniääliöiden vuoksi. Jointteja polttelevat nuoret taas voisivat olla suvaitsevaisempia ja rauhallisempia.

Aivan anteeksi en lukenut sitä juttua huolellisesti. :)

Penneck sanoi:
Mut ihan oikeesti hei...mix joku on niin tyhmä et heittää kaljapulloja? Mä en voi ikinä ymmärtää...jne.

Ei tuo haittaa, koska :david: :kään ei ymmärrä

No ilmaisin itseni epäselvästi. En tarkoittanut sitä olisi oikein heitellä pulloja vaan sitä että kuinka hauskoja kommenteja ja "osanottoja" tässä threadissa oli. Monesti nämä pakkiksen kuumat threadit voittaa huumorilla monet suomalaiset tv-komediat.

Kragoth sanoi:
haha just hyvä, olisi osunut siihen tuiskuun eikä tanssiaan:D
Aivan.Antin sopis esiintyä vain sellaisissa paikoissa missä on alle 15-v pikku tyttöjä ja ehkä joitain gay poikia niin ei kävis näin.
Penneck sanoi:
Viikon PÖLJÄ- trophylla on monta kisaajaa tässä threadissa, mutta sulla on aika hyvät saumat pokata tuo.
Menin jo edelle :D

"antti, tekisin sun takii mitä vaan!oot maailman tärkein!<3sä olet täydellinen,tiedän sen!<3 en saa sua mielestäni pois..<3<3 tahdon tehdä sen mikä ei sallittua ois.<3!" -Antti-is-Dream<3

Human-Pro sanoi:
Siis ei sillä kännillä ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos esimerkiksi Slayerin keikalla joku vitun urpo heittää pullon laulajaa kohti ja sen takia keikka loppuu kun seinään.

Vitutuksen määrä olisi suht maksimaalinen.
Siis eihän A.Tuiskua ja Slayeria voi mitenkään verrata keskenään.Tuskin jos joku menee pelkästään katsoon Slayeria niin heittää laulajaa pullolla.Kaivarin kesäkonsertissa taas on monia eri bändejä ja jotkut eivät vaan pitäneet A.Tuiskusta.Tuskin Tuiskun omilla keikoilla sitä kukaan pullolla heittää vaikka mun puolesta vois heittääkin.

rocket sanoi:
Tosi typerää. Vois hevi ja muut fanit mennä muualle, koska tietää että tuolla ei sitä ole. Vaikka nyt ite kovasta rockista tykkäänki...
Tosi typerää, voisit miettiä ennenkuin kirjoittelet paskaa hevareista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom